- Waardering
- 32.583
- Massa
- 160kg
Tevens ook de perfecte excuus om niet bij schoonouders kerst te vieren, “sorry, moet werken”.2e kerstdag 12 uurs dienst. (Eigen keus)
Ik kan toch niet naar de gym
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tevens ook de perfecte excuus om niet bij schoonouders kerst te vieren, “sorry, moet werken”.2e kerstdag 12 uurs dienst. (Eigen keus)
Waarom kan je niet naar de gym?2e kerstdag 12 uurs dienst. (Eigen keus)
Gedronken herken jij vast wel
Dicht?
Ik vier toch nooit kerst of oud en nieuwTevens ook de perfecte excuus om niet bij schoonouders kerst te vieren, “sorry, moet werken”.

Huh waarom?
Ik zou niet weten waar je het over hebt.
Hij is scheidsrechter geworden.
Maar goed dat je geen schoonouders uit ZOA hebt, daar kan de hond klaarmaken voor Kerstmis iets heel anders betekenen.De hond klaargemaakt voor kerst bij de schoonouders.
![]()
Hahaha precies. Ben hem inderdaad niet aan het marineren voor een maaltijd.Maar goed dat je geen schoonouders uit ZOA hebt, daar kan de hond klaarmaken voor Kerstmis iets heel anders betekenen.
De hond klaargemaakt voor kerst bij de schoonouders.
![]()
Ach... weer eens wat anders dan FlappieMaar goed dat je geen schoonouders uit ZOA hebt, daar kan de hond klaarmaken voor Kerstmis iets heel anders betekenen.

Enjoy 🤝lekkere lange wandeling gemaakt van 20 km door het bosnu lekker eten
Hert en everzwijn?lekkere lange wandeling gemaakt van 20 km door het bosnu lekker eten
Waw...dat is een serieuze wandeling. Dat moet wel een heel mooi bos zijn. Als je zo van de natuur houdt dzt raad ik je Bouillon aan.lekkere lange wandeling gemaakt van 20 km door het bosnu lekker eten