XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.061
Leuk! Bij mijn stichting zijn er trouwens ook mensen die ICT werk en zorg combineren.
Ik zie het ook best wel vaak! Zo is de collega die mijn uren vervangt op de ICT afdeling ondertussen ook begeleid(st)er.

Opzich is de duofunctie best wel afwisselend, maar na 15 jaar ICT ben ik er nu toch wel ècht klaar mee.

• #158.062
Geschenk van appie omdat het me laatste werkdag is
94C5F8D3-6993-4090-88BE-849E133C4A46.jpeg

• #158.063
  • #158.064
  • #158.065
  • #158.067
Goed nieuws voor wie zin heeft om in de vrouwen kleedkamer te douchen, of gewoon met je p**mel te spelen!

Dan ontbind je toch gewoon haar contract? Verzin je iets zoals dat ze zich 'aggresief uitte tegen medewerkers'.

Bye bye zwaai zwaai.

• #158.068
Dan ontbind je toch gewoon haar contract? Verzin je iets zoals dat ze zich 'aggresief uitte tegen medewerkers'.

Bye bye zwaai zwaai.
Of niet zo moeilijk doen en de borden vervangen met de respectievelijke geslachtsdelen. p**mels hier, vagina's daar. Problem solved.

• #158.069
Goed nieuws voor wie zin heeft om in de vrouwen kleedkamer te douchen, of gewoon met je p**mel te spelen!

Het vervelendste aan deze situatie is dat je het hoe dan ook nooit goed kunt doen.
1- Je stuurt de transgender naar de mannen = transgender boos.
2- Je laat hem/haar douchen bij de vrouwen met z'n klokkenspel = alle vrouwen in de kleedkamer pissed.

Dus hoe je ook handelt in die situatie het backfired altijd terug het gezicht in van de medewerker, die eigenlijk maar 1 keuze heeft: kom ik op voor 1 iemand of kom ik op voor de x aantal vrouwen in de kleedkamer.

Als je zo graag gender keuzes wilt maken, prima, maar verwacht dan niet van alles en iedereen dat ze het begrijpen + alles aanpassen op je.

• #158.070
Als je zo graag gender keuzes wilt maken, prima, maar verwacht dan niet van alles en iedereen dat ze het begrijpen + alles aanpassen op je.
Ik zie de ironie er wel in. Ze is zelf nog niet helemaal aangepast, maar doet wel gelijk alsof dat zo is. Vervolgens nog het lef hebben om te claimen dat de sportschool zelf maar een derde kleedkamer moet bouwen voor genderneutrale mensen (of mensen die gewoon willen gluren naar het andere geslacht). Misschien moet ze zelf haar p**mel dan om laten bouwen?

• #158.071
Ik zie de ironie er wel in. Ze is zelf nog niet helemaal aangepast, maar doet wel gelijk alsof dat zo is. Vervolgens nog het lef hebben om te claimen dat de sportschool zelf maar een derde kleedkamer moet bouwen voor genderneutrale mensen (of mensen die gewoon willen gluren naar het andere geslacht). Misschien moet ze zelf haar p**mel dan om laten bouwen?
Ja precies. Ik weet niet precies waarom maar dit soort shit triggered mij altijd zo onredelijk erg:roflol:

• #158.072
Het vervelendste aan deze situatie is dat je het hoe dan ook nooit goed kunt doen.
1- Je stuurt de transgender naar de mannen = transgender boos.
2- Je laat hem/haar douchen bij de vrouwen met z'n klokkenspel = alle vrouwen in de kleedkamer pissed.

Dus hoe je ook handelt in die situatie het backfired altijd terug het gezicht in van de medewerker, die eigenlijk maar 1 keuze heeft: kom ik op voor 1 iemand of kom ik op voor de x aantal vrouwen in de kleedkamer.

Dan wordt die transgender maar boos. Ik ben daar toch een stuk simpeler in. Er zijn meerdere opties aangedragen, maar het eist een eigen kleedkamer. Tjah, dan gaat toch toch vooral om het provoceren? Want waarom zijn het altijd vrouwen die moeten inleveren bij dat transgender geleuter?

• #158.073
  • #158.075
Of je breek de muur tussen de vrouwen en mannen kleedkamer er gewoon uit.
Klaar.

• #158.076
Ja precies. Ik weet niet precies waarom maar dit soort shit triggered mij altijd zo onredelijk erg:roflol:
Zelf ook last van. Nou ben ik helemaal pro-gender en identiteit, maar die ikke-ikke-ikke mentaliteit van een enkeling is wel tenenkrommend. De hele samenleving kan niet aangepast worden op een klein groepje. Een beetje begrip naar de huidige stand van zaken toe is ook belangrijk. Ik ben zelf van mening dat we überhaupt geen genderdingen moeten hebben. Wij als mens zijn de enige diersoort die zo autistisch doet met het geslachtsdeel en welke kleur je kleding heeft.

• #158.080
Of gewoon vrouwen weren uit de sportscholen, of ze nou cis of trans zijn. En voor wat overblijft, een test of je wel 120kg kan bankdrukken, NA een dopingtest.

Terug
Naar boven