XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.321
Voor je het weet veranderen ze in een onderbroekmonster.

D6E9C072-77A1-4128-8A99-9FD984E19111.jpeg
Konden jullie deze info niet vooraf ff allemaal mededelen. Dacht maak ff een baby, maar als ik dit nu allemaal lees komen er nog rare tijden aan 😜

• #158.322
Ja dat is hardcore, als het flesje nu 5min duurt oke, maar die luier verschonen, temp meten, boertje laten etc. Proberen nu laatste flesje 22.00 dan zelf slapen en 03.00/04.00 nogmaals flesje en dan weer 07.00. Dit werkte wel vannacht, maar kan morgen alweer uitlopen of een fiasco.
Het hinderlijke de eerste maanden is dat zijn ritme steeds verandert. Hij heeft nog geen ritme. Dus na een paar dagen zit je soort van in zijn ritme en dan switched het weer. En weer. En weer.

Dus dan ben je super blij dat hij eindelijk 2 dagen doorslaapt, en de nacht erop ben je om het uur wakker.

Het 's nachts eruit gaan vind ik geen probleem, de onregelmatigheid is slopend.

• #158.323
Het hinderlijke de eerste maanden is dat zijn ritme steeds verandert. Hij heeft nog geen ritme. Dus na een paar dagen zit je soort van in zijn ritme en dan switched het weer. En weer. En weer.

Dus dan ben je super blij dat hij eindelijk 2 dagen doorslaapt, en de nacht erop ben je om het uur wakker.

Het 's nachts eruit gaan vind ik geen probleem, de onregelmatigheid is slopend
.
Dit idd.

• #158.324
Ja die van ons begint nu ook sinds een paar dagen weer 2x per nacht wakker te worden. Hij sliep eerst van 20:00 tot 23:30 en dan na flesje tot 06:00.

Nu flesjes om 22:00, 01:00, 05:00 en dan 06:30 klaar wakker.

Hopelijk gaat dat niet 3 maanden duren..
Ja joh, dit vertelt niemand erbij als je kind krijgt. Zo leuk is het af en toe helemaal niet 😂 al die vrienden van me hoor ik erover b**chen

• #158.325
Ze heeft siliconen erin gezet en is bang dat de baby ze leegzuigt. 😂
Gebeurd niet, vrouwtje heeft eerste 3 maanden ook borst gegeven en heeft ook boobjob gehad. Nadat die melk eruit is vallen de t**ten wel klein uit dat is wel minder, geniet van de grote zolang het kan 😂

• #158.329
  • #158.335
Onze dochter had de eerste 8 maanden zware reflux. Slapen was iets wat ik niet meer kende. En ik was net begonnen op een nieuwe job... HEt was heel erg zwaar... Maar die eerste 6 jaren waren de beste van mijn leven. Die vergeet je nooit. Moest ik terug kunnen keren in de tijd zou ik nog meer tijd met haar hebben doorgebracht. Het "theekransje", daar had je na een tijdje echt wel genoeg van... nu denk ik: "was ze maar terug 3 en dan zou ik het nooit weigeren". Mijn tip: HEEL VEEL FILMEN. EN lang....Je zal er nog tientallen jaren plezier aan beleven.

Memories:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven