- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker man. Goed begin van het nieuwe jaar.Eindejaarsgesprek gehad, ben per januari gemuteerd naar een hogere salarisschaal. Dit ondanks er eigenlijk geen ruimte is binnen de afdeling voor iemand van deze schaal.
Op papier nu weer trainee omdat hier geen schaallimiet aan zit![]()
Toppertje met kwaliteiten dussss, gefeliciteerdEindejaarsgesprek gehad, ben per januari gemuteerd naar een hogere salarisschaal. Dit ondanks er eigenlijk geen ruimte is binnen de afdeling voor iemand van deze schaal.

Gefeliciteerd!Eindejaarsgesprek gehad, ben per januari gemuteerd naar een hogere salarisschaal. Dit ondanks er eigenlijk geen ruimte is binnen de afdeling voor iemand van deze schaal.
Fixed
Ben je niet gewoon een beetje manisch?Ik ben nu bijna 44 jaar. De laatste jaren stel ik vast dat ik wel jonger lijk maar me wel ouder voel. De afgelopen maand, sinds ik het sporten terug heb hervat voel ik me terug jonger. Mijn vrouw zei me eergisteren: "waw, je lijkt wel de man die ik huwde". Ze verwees naar hoe ik was toen ik 23 was. Ik merk het ook; Ik voel me eindelijk volledig genezen van Covid, ik voel me volledig genezen van de extreme burnout van jaren geleden. Ik heb terug de energie van toen ik 20 was. Mijn vrouw is sinds een paar weken thuis door een extreme burnout ( ze is al meer dan15 jaar schooljuf. Gedurende 15 jaar was ze klastitularis in een Brusselse school met 45 kinderen... ze was uitgeput). Ze werd eindelijk overtuigd door een collega om te stoppen... te rusten. Ze is terug, reeds een paar weken, de vrouw geworden waar ik mee huwde: geduldig, grappig, mooi, ..... Dat heeft een enorme impact. Life is good. Ze gaat een andere school zoeken, dichter bij huis, met normale werkomstandigheden....Ik merk dat we eindelijk terug tijd en "oog" hebben voor elkaar. Mijn tip aan de jongeren hier: pas op en let op voor de "rat race". Laat je relatie er niet onder de lijden.
Tegenstrijdig, ben net paar dagen vader en voel me meteen 20 jaar ouder. Zie er ook 20 jaar ouder uit ineens aangezien ik wallen tot me navel heb en een week lang niet me baard niet heb kunnen trimmen.Ik ben nu bijna 44 jaar. De laatste jaren stel ik vast dat ik wel jonger lijk maar me wel ouder voel. De afgelopen maand, sinds ik het sporten terug heb hervat voel ik me terug jonger. Mijn vrouw zei me eergisteren: "waw, je lijkt wel de man die ik huwde". Ze verwees naar hoe ik was toen ik 23 was. Ik merk het ook; Ik voel me eindelijk volledig genezen van Covid, ik voel me volledig genezen van de extreme burnout van jaren geleden. Ik heb terug de energie van toen ik 20 was. Mijn vrouw is sinds een paar weken thuis door een extreme burnout ( ze is al meer dan15 jaar schooljuf. Gedurende 15 jaar was ze klastitularis in een Brusselse school met 45 kinderen... ze was uitgeput). Ze werd eindelijk overtuigd door een collega om te stoppen... te rusten. Ze is terug, reeds een paar weken, de vrouw geworden waar ik mee huwde: geduldig, grappig, mooi, ..... Dat heeft een enorme impact. Life is good. Ze gaat een andere school zoeken, dichter bij huis, met normale werkomstandigheden....Ik merk dat we eindelijk terug tijd en "oog" hebben voor elkaar. Mijn tip aan de jongeren hier: pas op en let op voor de "rat race". Laat je relatie er niet onder de lijden.
Haha, na een jaar wordt het alleen maar leuker...meestal.Tegenstrijdig, ben net paar dagen vader en voel me meteen 20 jaar ouder. Zie er ook 20 jaar ouder uit ineens aangezien ik wallen tot me navel heb en een week lang niet me baard niet heb kunnen trimmen.
Keep it up, life is good 🌈🤝
MandIk ben nu bijna 44 jaar. De laatste jaren stel ik vast dat ik wel jonger lijk maar me wel ouder voel. De afgelopen maand, sinds ik het sporten terug heb hervat voel ik me terug jonger. Mijn vrouw zei me eergisteren: "waw, je lijkt wel de man die ik huwde". Ze verwees naar hoe ik was toen ik 23 was. Ik merk het ook; Ik voel me eindelijk volledig genezen van Covid, ik voel me volledig genezen van de extreme burnout van jaren geleden. Ik heb terug de energie van toen ik 20 was. Mijn vrouw is sinds een paar weken thuis door een extreme burnout ( ze is al meer dan15 jaar schooljuf. Gedurende 15 jaar was ze klastitularis in een Brusselse school met 45 kinderen... ze was uitgeput). Ze werd eindelijk overtuigd door een collega om te stoppen... te rusten. Ze is terug, reeds een paar weken, de vrouw geworden waar ik mee huwde: geduldig, grappig, mooi, ..... Dat heeft een enorme impact. Life is good. Ze gaat een andere school zoeken, dichter bij huis, met normale werkomstandigheden....Ik merk dat we eindelijk terug tijd en "oog" hebben voor elkaar. Mijn tip aan de jongeren hier: pas op en let op voor de "rat race". Laat je relatie er niet onder de lijden.
Ah joh relaxed. Die slapeloze fase duurt slechts 6 maanden. Wij zitten nu op 5 maanden en het einde komt langzamerhand in zicht qua ritme.Tegenstrijdig, ben net paar dagen vader en voel me meteen 20 jaar ouder. Zie er ook 20 jaar ouder uit ineens aangezien ik wallen tot me navel heb en een week lang niet me baard niet heb kunnen trimmen.
Keep it up, life is good 🌈🤝

. Flesje in een handomdraai. Lifesaver 's nachts.Toevallig hebben wij die babybrezzah ook, alleen flesje geven luier verschonen en de temp meten ben je snel klein uurtje mee bezig en dan elke 3 uur, is wel ff wennen 😅Ah joh relaxed. Die slapeloze fase duurt slechts 6 maanden. Wij zitten nu op 5 maanden en het einde komt langzamerhand in zicht qua ritme.
Maar als je mazzel hebt ben je net als @Sanca Saxon over anderhalf jaar nog steeds zoet.
Maar eerlijk, na 3 maanden wordt het wel beter.
En als je kunstvoeding gaat doen dan raad ik je een Babybrezzah aan. Flesje in een handomdraai. Lifesaver 's nachts.
Ik denk het niet. Ik ken en herken het verschil. Wel opmerkelijk dat je die opmerking maakt. Zeer verstandige opmerking want het zou inderdaad een mogelijkheid geweest kunnen zijn. Maar ik merk dat het dat niet is.
Ik dacht dat je het forum zou verlaten behalve je log. 🤔Ik denk het niet. Ik ken en herken het verschil. Wel opmerkelijk dat je die opmerking maakt. Zeer verstandige opmerking want het zou inderdaad een mogelijkheid geweest kunnen zijn. Maar ik merk dat het dat niet is.
Enkele dagen...je moet leren lezen.Ik dacht dat je het forum zou verlaten behalve je log. 🤔
En heeft het geholpen? Je afwezigheid in andere topics? Edit: voor enkele uren.... 😶🥴
Cuck😂😂Ik ben nu bijna 44 jaar. De laatste jaren stel ik vast dat ik wel jonger lijk maar me wel ouder voel. De afgelopen maand, sinds ik het sporten terug heb hervat voel ik me terug jonger. Mijn vrouw zei me eergisteren: "waw, je lijkt wel de man die ik huwde". Ze verwees naar hoe ik was toen ik 23 was. Ik merk het ook; Ik voel me eindelijk volledig genezen van Covid, ik voel me volledig genezen van de extreme burnout van jaren geleden. Ik heb terug de energie van toen ik 20 was. Mijn vrouw is sinds een paar weken thuis door een extreme burnout ( ze is al meer dan15 jaar schooljuf. Gedurende 15 jaar was ze klastitularis in een Brusselse school met 45 kinderen... ze was uitgeput). Ze werd eindelijk overtuigd door een collega om te stoppen... te rusten. Ze is terug, reeds een paar weken, de vrouw geworden waar ik mee huwde: geduldig, grappig, mooi, ..... Dat heeft een enorme impact. Life is good. Ze gaat een andere school zoeken, dichter bij huis, met normale werkomstandigheden....Ik merk dat we eindelijk terug tijd en "oog" hebben voor elkaar. Mijn tip aan de jongeren hier: pas op en let op voor de "rat race". Laat je relatie er niet onder de lijden.