Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.502
Zat nog geen 15 min in de trein en heb alweer gezeur. 🤷
704C97F5-1BE5-41DA-B237-A687DB6091EF.jpeg

• #158.509
Liep ik door rood heen. Komt mij een motoragent eraan racen op een fluitje blazen. Beetje overdreven allemaal nog 6 agenten komen drbij. Waren ze iemand aan het vervoeren een of hoog geplaatst iemand of een Kameel T figuur 🤣.

Dit soort gekkigheid maak je in het rustige Drenthe niet mee hoor.

Screenshot_20220118-183709_Gallery.jpg

• #158.510
Net voor één van mijn laatste papers een 8 terug gehad.
Weer een aantal EC´s zwaarder dus, en de eindstreep komt in zicht. Ik lig zelfs nog op koers voor cum laude..
Ooit met hakken over de sloot de mavo gehaald, en pas later toen ik al werkte serieus te gaan leren. Van mavo naar MBO, HBO en nu in deeltijd een master.. :o
Ja beetje trots ben ik wel.
Deze 8 maakt mijn dag goed. :)

• #158.511
Net voor één van mijn laatste papers een 8 terug gehad.
Weer een aantal EC´s zwaarder dus, en de eindstreep komt in zicht. Ik lig zelfs nog op koers voor cum laude..
Ooit met hakken over de sloot de mavo gehaald, en pas later toen ik al werkte serieus te gaan leren. Van mavo naar MBO, HBO en nu in deeltijd een master.. :o
Ja beetje trots ben ik wel.
Deze 8 maakt mijn dag goed. :)
Lekker lekker man! :D

• #158.512
Voor de kerstvakantie kocht ik 2 nieuwe broeken.. ze waren iets te wijd, iets te ruim aan de dijen. Gisteren merkte ik dat ik de broek nog tot midden de dij krijg. De quadriceps en hamstring zijn enorm gegroeid.

• #158.513
Voor de kerstvakantie kocht ik 2 nieuwe broeken.. ze waren iets te wijd, iets te ruim aan de dijen. Gisteren merkte ik dat ik de broek nog tot midden de dij krijg. De quadriceps en hamstring zijn enorm gegroeid.
Ik had dat onlangs ook.

Maar die trut had ze gewoon te warm gewassen :(

Terug
Naar boven