- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Ik ook die gasten die deadliften met een hengel rugIk heb het hartelijk lachen om egolifters wel gemist 😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook die gasten die deadliften met een hengel rugIk heb het hartelijk lachen om egolifters wel gemist 😂
Evolutie na 1 maand trainen
Bench press van 1x 90 naar 1x115
Squat van 1 x 55 naar 1x95
Deadlift van 1x100 naar 1x130
Hexbar deadlift van 1x110 naar 1x151
Lat pull down van 1 x 55 naar 5 x75 waarbij 75 bijna het equivalent is van mijn bw en dat is 96 kilo
Barbell row van 1x65 naar 1x90
Dergelijke cijfers heb ik al heel lang niet meer getild. De laatste keer dat ik dit tilde merkte ik overal pijntjes en voelde ik de limiet van mijn lichaam door te snel te willen gaan. Nu zijn er zelf geen stijve spieren meer. Meer rust, meer consistentie, meer en gezonder eten, meer slaap, geen koffie meer. En vooral minder stress.
Overmatig cafeïne gebruik heeft een negatieve impact op je slaap.op welke manier draagt minder koffie bij tot de betere prestaties? over hoeveel koffie ging het vroeger dan?
4 uur slaap is genoegOvermatig cafeïne gebruik heeft een negatieve impact op je slaap.
Ga rondjes fietsen, ecto
Is goed Bolle
😌
Thuggish begint op Sonja Bakker te lijken

Wat voor job doe je?
Proces operator 😬.
Die zijn wel lekker,
Die zijn wel lekker,
Blikje ijskoude foots erbij om het af te maken.
ow ik dacht dat er misschien een heel andere uitleg voor wasOvermatig cafeïne gebruik heeft een negatieve impact op je slaap.
ik zoek het ook altijd te ver 
goed bezig!
op welke manier draagt minder koffie bij tot de betere prestaties? over hoeveel koffie ging het vroeger dan?