Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.561
20220121_204928.jpg

💪🥳

Screenshot_20220121-212256.jpg

Maar goed dat ik geen badge heb gekregen bij elk puntje 😌
Sober time klopt niet met je drugsgebruik :finger:

• #158.565
Voor het eerst soy protein besteld voor 50% korting ben zeer benieuwd 😱

• #158.568
88 kg op de schaal vanochtend💪

Edit 17 september sorry...

Laatst bewerkt:
  • #158.569
Voor het eerst soy protein besteld voor 50% korting ben zeer benieuwd 😱
Ohh shit wat vond ik die shakes moeilijk weg te werken. Misschien dat ze laatste jaren wat beter zijn geworden maar ik bestel nooit meer plantaardige proteïne na mijn ervaringen met 5 verschillende soorten.

• #158.570
Ohh shit wat vond ik die shakes moeilijk weg te werken. Misschien dat ze laatste jaren wat beter zijn geworden maar ik bestel nooit meer plantaardige proteïne na mijn ervaringen met 5 verschillende soorten.

Deze vanille smaak met water was best goed te drinken. Alleen ben ermee gekapt, teveel bloat.

• #158.571

Deze vanille smaak met water was best goed te drinken. Alleen ben ermee gekapt, teveel bloat.
Die gaat inderdaad wel enigszins, ook ooit geprobeerd proteïne ijs mee te maken. Daarvoor was ie wel echt ongelofelijk disgusting. Imo wordt er vaak veel te veel xanthaangom aan toegevoegd waardoor ze veeeeeel te dik worden die plantaardige shakes.

• #158.572
Het is vaak een beetje zoeken en testen 🙃
Vind het de laatste jaren wel beter worden.
IMG_20220122_182146.jpg

Laatst bewerkt:
  • #158.573
  • #158.574
Ik heb nu chocolade soja van bulk besteld.
Zat wel veel eiwit in per scoop

• #158.575
Welke van die hele stapel zeg je van: die is de moeite waard om zo met water te pakken?

Minder dierlijks vind ik altijd het proberen waard :)
Hoor vaak goede dingen over Orange fit... alleen je portemonnee wordt er erg unfit van :eek:
Zelf nog nooit geprobeerd ivm prijs.

• #158.578
Je schijnt ook eiwitten uit voeding te kunnen halen. :dunno:

Sterker nog, als je in tottal voldoende eiwitten binnenkrijgt maakt voor je spiereiwitsynthese niet eens uit wat de verhouding dierlijk / plantaardig is. (bron)

Dus iets meer peulvruchten, quinoa, soja (voor de soyboys onder ons :trollface: ) en dan wat minder vlees of vis. Ben je per saldo even goedkoop uit, voor je spiermassa zelfde resultaat.

• #158.579

Sterker nog, als je in tottal voldoende eiwitten binnenkrijgt maakt voor je spiereiwitsynthese niet eens uit wat de verhouding dierlijk / plantaardig is. (bron)

Dus iets meer peulvruchten, quinoa, soja (voor de soyboys onder ons :trollface: ) en dan wat minder vlees of vis. Ben je per saldo even goedkoop uit, voor je spiermassa zelfde resultaat.
Drink ze zelf ook zelden, maar handig om te hebben voor dagen dat we gemakkelijk gevallen zijn :eyes:

• #158.580

Kom je dan met Leucine (lysine, weet ik veel?) en andere essentiële aminozuren niet verkeerd uit? Of moet je die dan aanvullen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven