Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou... Sterkte en gefeliciteerd dan man.langs de ene kant echt heel blij, langs de andere kant overvalt de angst me enorm... 40 jaar en ik krijg te horen dat ik voor de derde keer vader ga worden. mixed feelings en dat is een understatement![]()

👍 ja joh kind doodtrappen
thanks... i guess

gelukkig gaan ze met 3 zijn om te spelenOp je vijftigste een tienjarige achterna zitten lijkt me fantastisch.
we hebben net de bouw van onze woning af en hadden dus echt geen plannen voor een 3de... het huis zal nog te klein zijn op deze manier... ah komt wel goed, hoop ik 
Ff dimmen, Marco.Op je vijftigste een tienjarige achterna zitten lijkt me fantastisch.
Hogedrukspuit.... breinaald.... Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
Heerlijk in deze context.

Je was vergeten hoe je aan de eerste 2 was gekomen?thanks... i guess
gelukkig gaan ze met 3 zijn om te spelenwe hebben net de bouw van onze woning af en hadden dus echt geen plannen voor een 3de... het huis zal nog te klein zijn op deze manier... ah komt wel goed, hoop ik
![]()
Hij dacht niet meer dat hij het in zich had?Je was vergeten hoe je aan de eerste 2 was gekomen?

Hogedrukspuit.... breinaald.... Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

Je was vergeten hoe je aan de eerste 2 was gekomen?

ik overtref mezelf

Ik ben zo benieuwd wat er te rekenen valt aan een zwangerschap? Dagen na de menstruatie? Of werkt jouw zaad alleen maar om de 11 dagen en was net dat de dag dat je de rubber vergeten was?
Ik ben zo benieuwd wat er te rekenen valt aan een zwangerschap? Dagen na de menstruatie? Of werkt jouw zaad alleen maar om de 11 dagen en was net dat de dag dat je de rubber vergeten was?
Ahh, 2 pi r en pi r kwadraat door de war gehaald?vruchtbare periode, iets met straal maal straal maal pi ofzo (ik was nooit goed in rekenen)

Gefeliciteerd! Leuk, jonge kinderen en babies (vooral bij anderenvruchtbare periode, iets met straal maal straal maal pi ofzo (ik was nooit goed in rekenen)
)Totdat je daadwerkelijk buiten komt 🥶En kolere wat een lekker zonnetje vandaag. Echt relaxed.