Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.744

Dit soort posts

Niks tegen persoonlijke ontwikkeling en traden natuurlijk maar die hele "community" klinkt als een soort pyramid scheme waarbij je mensen moet binnenhalen.

en sorry bert, maar je bent echt niet geknipt voor dat hele verkooppraatje :o
Verdomme zeg :roflol:
Nog net geen villa in Bali

• #158.746
Verdomme zeg :roflol:
Nog net geen villa in Bali
Dat sociale media trading tips is allemaal een ponzi, pas ermee op anders kijk maar wat rond op reddit dan word dat precies uitgelegd hoe ze zon constructie maken dmv eerst duizend leden te werven via allerlei kanalen om vervolgens te adverteren nu coin X te kopen, want vanaf morgen is die te koop voor het grote publiek en gaat ie x4919599239%. Ondertussen ben jij je inleg kwijt dmv een rug pull. En het is 100% legaal aangezien jij nog steeds je coins hebt alleen zijn die nu -99% in waarde.

• #158.748
Dat sociale media trading tips is allemaal een ponzi, pas ermee op anders kijk maar wat rond op reddit dan word dat precies uitgelegd hoe ze zon constructie maken dmv eerst duizend leden te werven via allerlei kanalen om vervolgens te adverteren nu coin X te kopen, want vanaf morgen is die te koop voor het grote publiek en gaat ie x4919599239%. Ondertussen ben jij je inleg kwijt dmv een rug pull. En het is 100% legaal aangezien jij nog steeds je coins hebt alleen zijn die nu -99% in waarde.
Van wie hedde dat? Ak =woke af

• Heart
Waarderingen: AK
  • #158.750
Van wie hedde dat? Ak =woke af
90380290-E305-42C7-8F8F-88D8680D8843.jpeg

• #158.752
Chestday

• #158.753
Falafel! Ik ga zo een heel grote schaal maken. De kikkererwten staan te weken. En ik maak er een goede bak knoflooksaus bij van Griekse yoghurt.

Lekker!

• #158.757
.

Laatst bewerkt:
  • #158.758
Gister Indiaas besteld via Uber Eats om af te halen (kwas in de buurt).
Wordt ik opeens gebeld door die toko, ging iets niet helemaal goed. Die locatie was namelijk dicht, of ik dus mijn adresgegevens door kon geven zodat een andere vestiging het alsnog bij mij thuis kon afleveren.

Ok, chill, geen bezorgkosten ook. 20 mins later stonden ze voor de deur. Netjes.

Sta ik net in de keuken, wordt er aangebeld. Het eten is er. Ok, vreemd, kom maar naar boven. Kwamen ze opnieuw 2x butterchicken bezorgen. Blijkbaar iets fout gegaan waardoor de bestelling nog in het systeem zat. Maar ze hadden het zelf niet door lol.

Morgen weer butterchicken op het menu :D.

En om het nog mooier te maken, ik had gister een 1+1 gratis deal plus een code van €9 korting.

4x butterchicken voor €11. Naiss
Screenshot_20220129-193915_Uber Eats.jpg

Laatst bewerkt:
  • #158.760
Efteling mag niet meer dan 5 miljoen bezoekers per jaar ontvangen.

Stikstofuitstoot
Een groter aantal pretparkgangers zou tot meer verkeersbewegingen leiden, voor een hogere stikstofuitstoot zorgen en een toename van de belasting op de naastgelegen Loonse en Drunense Duinen betekenen. Maar de provincie zag het jarenlang door de vingers. Onterecht, zo heeft de rechtbank in Den Bosch nu dus bepaald: ,Al met al heeft de provincie voor de derde keer onterecht geweigerd om handhavend op te treden. Daarom voorziet de rechtbank nu zelf in deze zaak’. Brabant krijgt van de rechter 10 weken de tijd om te handhaven.

De provincie ging aanvankelijk mee in het verhaal van de Efteling dat ze meer dan genoeg doen om stikstofuitstoot terug te dringen. Om zo ruimte te scheppen voor meer dan 5 miljoen bezoekers per jaar. Het park minderde bijvoorbeeld met wintervuren en zou gebruik maken van elektrische bladblazers. De rechtbank gelooft daar niet in en is van mening dat de provincie beter moet onderzoeken of er daadwerkelijk maatregelen genomen zijn. Ook heeft ze grote twijfels bij de berekeningen van stikstofuitstoot door de Efteling.

Ha lekker voor ze. Eerst allerlei attracties aanpassen om maar lekker te deugen en dan alsnog de klimaatzweep krijgen (want stikstof is moord).

Karma is a b*ch.

Terug
Naar boven