Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die show is altijd hetzelfde. Zij geeft met 39494848 signalen aan dat ze hem niet genoeg fysiek aantrekkelijk vindt en hij misinterpreteert dit als dat hij nog beter zijn best moet doen om haar over te halen met kansloze acties zoals ontbijtjes maken etc. Waardoor het alleen nog maar triester wordt. Als je er één gezien hebt, heb je ze allemaal gezien.Die met die "strongwoman" hebben het iig wel leuk samen.
Draai het nu eens om, zij geeft aan dat ze wil zoenen om te kijken hoe het bevalt met hem, he didn't buy that shit en terecht, hij wil niet afhankelijk zijn van een zoen, plus dat soort dingen gebeuren op gevoel bij een eventuele wederzijdse vonk, niet omdat zij het eist amk. Ze misinterpreteert het vervolgens als onzekerheid, whatever....Die show is altijd hetzelfde. Zij geeft met 39494848 signalen aan dat ze hem niet genoeg fysiek aantrekkelijk vindt en hij misinterpreteert dit als dat hij nog beter zijn best moet doen om haar over te halen met kansloze acties zoals ontbijtjes maken etc. Waardoor het alleen nog maar triester wordt. Als je er één gezien hebt, heb je ze allemaal gezien.
Dit heeft wel mijn dag gemaakt hoe ongemakkelijk kunnen mensen zijn😂
Ik heb dit oprecht niet af kunnen kijken
In elke aanmeldvideo wordt er gezegd "uiterlijk is niet belangrijk", maar uiteindelijk eindigt elke aflevering met "ik voel geen fysieke aantrekkingskracht". Oftewel: een nette manier om te zeggen dat je diegene lelijk vindt.
Jij draait helemaal door in die red pill shit.Draai het nu eens om, zij geeft aan dat ze wil zoenen om te kijken hoe het bevalt met hem, he didn't buy that shit en terecht, hij wil niet afhankelijk zijn van een zoen, plus dat soort dingen gebeuren op gevoel bij een eventuele wederzijdse vonk, niet omdat zij het eist amk. Ze misinterpreteert het vervolgens als onzekerheid, whatever....
Vanaf dat moment kun je gewoon meteen die show stoppen, want dan ben je gewoon kansloos. Maar goed, we moeten natuurlijk de ongemakkelijke shit in beeld brengen voor die kijkcijfers.
Jij draait helemaal door in die red pill shit.

Vanaf dat moment kun je gewoon meteen die show stoppen, want dan ben je gewoon kansloos. Maar goed, we moeten natuurlijk de ongemakkelijke shit in beeld brengen voor die kijkcijfers.
Jij draait helemaal door in die red pill shit.
99% op televisie is pure aids, vandaar dat ik ook gewoon geen TV-aansluiting heb

Helemaal de grond in worden getrapt en vervolgens nog gescheten op zijn graf en dan nog willen verlengen. Werkelijk waar, als deze shit niet gestaged is dan heb ik all hoop in onze gender verloren. Kan die shit gewoon niet geloven.
Lekker direct.
Het lijkt wel de autistische versie van Johnny van de Beukering (Burgerking).
Zolang ze maar aan mijn Duitse oorlogshelm zit, de rest is bijzaak.Ik zou sowieso niet verlengen als ze niet mee kan praten over de Duitse geschiedenis. De rest interesseert me niet echt.
Zegt me nietsHet lijkt wel de autistische versie van Johnny van de Beukering (Burgerking).