AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.821
Juist als je ook privé kilometers maakt, moet je het met je belastingaangifte toch invullen?

Ik heb geen lease, dus misschien zit ik helemaal fout hoor
Niet zover ik weet, heel 2021 heb ik het zelfde verdient als 2020 denk ik maar wel een lease auto erbij dus zal m'n jaaropgave eens vergelijken.

• #158.824
Had me telefoon op marktplaats gezet maar mensen boden wel 300€ voor mijn iphone 11 pro max 64gb. Dus ik had een bedrijf gevonden die iphones koopt en reed ik vandaag even langs, werd mijn telefoon bekeken en hebben zij besloten 415€ over te maken

• #158.825
Had me telefoon op marktplaats gezet maar mensen boden wel 300€ voor mijn iphone 11 pro max 64gb. Dus ik had een bedrijf gevonden die iphones koopt en reed ik vandaag even langs, werd mijn telefoon bekeken en hebben zij besloten 415€ over te maken
Wel jammer voor je moeder.

• #158.833
Zonet even voor de lol enkel en alleen als een bezetene de schouders, triceps m, biceps getraind en de traps en romboids...de ene na de andere oefening z9nder rust. Gewoon gegaan voor de pomp. Op 10 min kletsnat van het zweet. En my God...wat een pomp. Had ik nog nooit gezien . Vreemd. Wat een motivator.

• #158.837

Dit heeft wel mijn dag gemaakt hoe ongemakkelijk kunnen mensen zijn😂

Van deze kreeg ik de meeste oor kanker: holy f**k. En zijn ze altijd te kieskeurig en daarom kunnen ze zogenaamd geen man krijgen. LOL. Die show illustreert heel goed hoe delusional de meeste hedendaagse vrouwen Zijn. En hoe zwak en wanhopig de meeste mannen zijn.

• #158.838
Van deze kreeg ik de meeste oor kanker: holy f**k. En zijn ze altijd te kieskeurig en daarom kunnen ze zogenaamd geen man krijgen. LOL. Die show illustreert heel goed hoe delusional de meeste hedendaagse vrouwen Zijn. En hoe zwak en wanhopig de meeste mannen zijn.

Die met die "strongwoman" hebben het iig wel leuk samen.

• #158.839

Ik wou mijn trommelvliezen uit mijn oren trekken😂 dat is z’n woke links trutje

Terug
Naar boven