AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.861
Die show is altijd hetzelfde. Zij geeft met 39494848 signalen aan dat ze hem niet genoeg fysiek aantrekkelijk vindt en hij misinterpreteert dit als dat hij nog beter zijn best moet doen om haar over te halen met kansloze acties zoals ontbijtjes maken etc. Waardoor het alleen nog maar triester wordt. Als je er één gezien hebt, heb je ze allemaal gezien.
Je hebt ze dus echt allemaal zitten kijken?

• #158.864
Mn vriendin komt bij me wonen! Zit opeens midden in een verhuizing deze maand...
candle GIF

Niet meer scheiten met de deur open dus :(

• #158.866
  • #158.867
candle GIF

Niet meer scheiten met de deur open dus :(
Verkeerde topic, verplaats dit naar “wat heeft je dag verpest”

Grapje mennn, mooie tijden 🌈
Ja men... de death of the mancave... Ik heb er in 6 jaar een aardig goed chillhok van gemaakt met alles zelfgebouwd, draaitafels, pallets, dingen op bierkratjes, houte shit aan elkaar geschroefd en computers... Het is tijd. Het is okay. Ik heb de schuur nog...

• #158.869
Ja men... de death of the mancave... Ik heb er in 6 jaar een aardig goed chillhok van gemaakt met alles zelfgebouwd, draaitafels, pallets, dingen op bierkratjes, houte shit aan elkaar geschroefd en computers... Het is tijd. Het is okay. Ik heb de schuur nog...
Nu komen er overal van die prullaria decoratie en haarstiekjes😃

• #158.872
Vandaag werd mij gevraagd de Thomas filosofie te definiëren, vernoemd naar een bekende Nederlandsche bodybuilder, filosoof en intellectueel. De Thomas filosofie is een levensvisie met als bedoeling om simping te elimineren en mannen wakker te schudden. Paar basisregels, wees geen loophondje, niet teveel aandacht geven, laat de bullshit je gezonde verstand niet aantasten.
Omdat (bijna) alles relatief is, is het maar goed dat er simps zijn...

• #158.874
Ken ze idd mooi verblijven als het der niet aanstaat.
Zij komt inwonen en jij je aanpassen... wrong turn🙊

• #158.875
Geef dr genoeg tren of test dan word ze vanzelf mannelijk genoeg!

• #158.876
.........en boeren en scheten laten :p

Die fase van de eerste maanden in een relatie geen boeren en scheten laten zal hij op zijn dertigste toch ook wel voorbij zijn? Vroeg of laat stopt ook de vrouw daarmee. Kun je beter maar meteen niet aan beginnen. :thumbup:

In een goede relatie kun je gewoon met de deur open schijten om het gesprek voor te zetten toch? Of ben ik de enige die zo denkt? :roflol:

• #158.877
Die fase van de eerste maanden in een relatie geen boeren en scheten laten zal hij op zijn dertigste toch ook wel voorbij zijn? Vroeg of laat stopt ook de vrouw daarmee. Kun je beter maar meteen niet aan beginnen. :thumbup:

In een goede relatie kun je gewoon met de deur open schijten om het gesprek voor te zetten toch? Of ben ik de enige die zo denkt? :roflol:
Herkenbaar. 😃

• #158.878

Als ik savonds aan het stretchen ben dan laat ik ze mooi vliegen. "Die deur die kraakt joh!"

• #158.880
Prachtige vent.

Terug
Naar boven