Zo werkt het (helaas) niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo werkt het (helaas) niet.
Gewoon negeren joh sommige mensen weten niet beter🤝😇Word tijd dat je gaat trainen. Kun je daar je strijdvaardigheid uitlaten
Werkt maar ff, daarna is het weer terugWord tijd dat je gaat trainen. Kun je daar je strijdvaardigheid uitlaten
Voor jou niet voor mij wel. Iedereen blij😘
Ik raad je aan om eerst eens een boek te lezen voordat je aan de discussie begint.Jullie mogen alles vinden.
Ik heb mezelf al een paar keer laten meeslepen in discussies in het verleden. Ik heb mezelf voorgenomen om dat niet meer te doen.
Mijn mening en dat is dat.
Het heb op feesboek gestaan!
Ik raad je aan om eerst eens een boek te lezen voordat je aan de discussie begint.
Het heb op feesboek gestaan!
Zou het dan aan al die mensen liggen, of aan je totaal achterlijke opvattingen?
Meningen kan je negeren ja, algemene erkenningen niet.Gewoon negeren joh sommige mensen weten niet beter🤝😇
Dus die van jou ook
Hoe meer je blijft reageren hoe meer je laat doorschemeren hoe ziekelijk gestoord je eigenlijk bent. Hou op man.Ook dat is jou idee, ik vind het niet achterlijk.
Achterlijk is iets relatiefs dus dring me dat woord niet op alsof dat het enigste juiste is
Hoef ik niet door te laten schemeren. Het is in dikke dossiers bewezen. So whatHoe meer je blijft reageren hoe meer je laat doorschemeren hoe ziekelijk gestoord je eigenlijk bent. Hou op man.
Ja, maar die van de Israëlische grenspolitie niet.

Ik erken jouw dossiers niet dus ze bestaan niet.Hoef ik niet door te laten schemeren. Het is in dikke dossiers bewezen. So what