- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Nee dat ben jij pas na 10+ jaar therapie.Ben ik net zo gek als je maatje in zn werkjas 2 weken geleden?🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat ben jij pas na 10+ jaar therapie.Ben ik net zo gek als je maatje in zn werkjas 2 weken geleden?🤣
Van de zomer in Antwerpen geweest. Ik vond het wel een mooi gezicht hoe zij op zo'n voor mij unieke en exotische wijze kunnen leven. Voelde mij nou niet bepaald vuil aangekeken. Nog een berg Joodse kinderen zien dansen tussen het Europese Überrasch, iedereen grote blij met elkaar. Met vlechten, zonder vlechten, blond haar, zwart haar.. Vooral die koffers vond ik wel leuk. Ik zei steeds tegen mijn vriendin dat ik mij af vraag wat er in die koffers zit, je zag een hoop gevlechte mannen met zo'n mooie koffer lopen.Het gaat om het volk.
Ga maar eens naar Antwerpen.
Daar ben je als gewone Europeaan te vuil om aangekeken te worden door de joden. Ze zijn het uitverkoren volk.
De rest niet.
Wijfen zijn het met die vlechtjes en hebberigheid en gierigheid, en hun rare regeltjes.
Erken jij dan de aarde niet en heb je een eigen baan om de zon?O dan erken je het zorgsysteem waar je zelf voor werkt dus niet. En ben je eigenlijk werkeloos nu?
Erken jij dan de aarde niet en heb je een eigen baan om de zon?
Sorry maar ik erken niet dat die landen bestaan. Dus je zit helemaal fout.Ik vind alles tussen Bulgarije - Jemen - Pakistan - Georgie Turken.![]()
Hahahaha, ga dat denk ik ook voortaan doen met Frankrijk/Fransen. Zijn die er ook mooi niet meer.Sorry maar ik erken niet dat die landen bestaan. Dus je zit helemaal fout.
Vrijheid van meningsuiting.O dan erken je het zorgsysteem waar je zelf voor werkt dus niet. En ben je eigenlijk werkeloos nu?
Ik vind dat de aarde plat isErken jij dan de aarde niet en heb je een eigen baan om de zon?
Hoe kan de aarde rond zijn als ik een waterpas gwn kan gebruiken??
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Vraag het de joden, die zijn vast onderdeel van het complot...Hoe kan de aarde rond zijn als ik een waterpas gwn kan gebruiken??
Ga weg met je complottheorieën joh, het is algemeen bekend dat de aarde de vorm van een donut heeft.
Nu begrijp ik het.. Echt dat al die joden dit verstopt hielden voor mij is echt gek.Ga weg met je complottheorieën joh, het is algemeen bekend dat de aarde de vorm van een donut heeft.
![]()
Dank je voor de feesboek meme, had ik vandaag ff nodig.