apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Kzat er al op te wachten
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kzat er al op te wachten
.Misselijk volk. Altijd rotzooi.Zijn joden. No wonder... hebreeuws gekwetter.
Van hun verwacht ik ook geen ander gedrag.
fl*kkeren ook palestijnse gezinnen uit hun huis dusja.... maar iedereen moet medelijden hebben met de israelische zaak. Zijn zelf terroristen
Israëliërs en Joden zijn niet per definitie dezelfde dingen in mijn optiek, maar ik begrijp je punt.Zijn joden. No wonder... hebreeuws gekwetter.
Van hun verwacht ik ook geen ander gedrag.
fl*kkeren ook palestijnse gezinnen uit hun huis dusja.... maar iedereen moet medelijden hebben met de israelische zaak. Zijn zelf terroristen
Deze post mist maar één ding....Donderdagmiddag UB training gedaan met m'n zus in Utrecht, ze wilde graag leren hoe ze beter haar bovenlichaam kon trainen en ze vindt het altijd super leuk nieuwe bewegingen en dergelijke te leren van me. Ze vroeg of ik extra focus kon leggen op schouders, borst en biceps.
Ze is vannacht 3x uit bed gemoeten om ibuprofen te pakken omdat ze wakker werd en niet kon slapen van de spierpijn. Ze krijgt haar jas niet aan of uit, haren niet gewassen en haar arm amper gebogen. Is natuurlijk niet echt de bedoeling en opzich wel logisch als je eigenlijk nooit echt een fatsoenlijke bovenlichaam training gedaan hebt.
Vind het ergens opzich wel een beetje grappig
Ohhhja, wat ze vergeten was te vermelden is dat ze zometeen een volleybal wedstrijd heeft...
Het is te zien dat je enorm bent ingelezen in de geschiedenis van Israel zegJa ik wou het niet zo zeggen want je krijgt meteen CIDI aan je deur en je bent meteen antisemiet en word meteen geroyeerd door de hele maatschappij.
Niet vergeten. De palestijnen hebben ze vriendelijk ontvangen in 1948 toen ze het land toegewezen kregen .
En nu plegen ze zelf genocide.
Bij china staat iedereen op zn achterste poten.
En ondertussen gooit een 6 jarige jongen stenen en krijgt een ak47 kogel in zn borst....
En afvragen waarom ze altijd zo gehaat worden

@PartyMarty indien legaal foto's van je zus.
Wat?
Whahahaha, wil je echt niet

Hoeveel geef je haar op 10?
Ik denk dat het gros van mijn vrienden haar zeker niet boven de 4 zullen geven. Buiten dat, hartstikke lief dametje waarmee ik altijd blij ben dat ze m'n zus is. Schat van een mens

Heel leuk maar wij zijn je vrienden niet dus opschieten met die foto's.Ik denk dat het gros van mijn vrienden haar zeker niet boven de 4 zullen geven. Buiten dat, hartstikke lief dametje waarmee ik altijd blij ben dat ze m'n zus is. Schat van een mens![]()
Laat mij haar spierpijn geven dan, broer.Ik denk dat het gros van mijn vrienden haar zeker niet boven de 4 zullen geven. Buiten dat, hartstikke lief dametje waarmee ik altijd blij ben dat ze m'n zus is. Schat van een mens![]()
Ah ze heeft misschien andere vaardigheden waardoor ze echt wel de beste 4 van Nederland is?Ik denk dat het gros van mijn vrienden haar zeker niet boven de 4 zullen geven. Buiten dat, hartstikke lief dametje waarmee ik altijd blij ben dat ze m'n zus is. Schat van een mens![]()
Ok ik zit er wat naast. Maar Israel bestaat niet.Het is te zien dat je enorm bent ingelezen in de geschiedenis van Israel zeg![]()
Ja tegen zulke ongeremde domheid kan ik niets inbrengen.Israel bestaat niet. Heeft dus ook geen
feitelijke geschiedenis voor mij.
Hedendaagse feiten zijn nog steeds feiten.

Landen hebben bestaansrecht door erkenning van andere landen. Israel wordt door een grote meerderheid erkent.Ok ik zit er wat naast. Maar Israel bestaat niet.
Heeft dus ook geen feitelijke geschiedenis voor mij. Ik zal het ook nooit erkennen.
Hedendaagse feiten zijn nog steeds feiten.