Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #158.942

Zijn joden. No wonder... hebreeuws gekwetter.
Van hun verwacht ik ook geen ander gedrag.

fl*kkeren ook palestijnse gezinnen uit hun huis dusja.... maar iedereen moet medelijden hebben met de israelische zaak. Zijn zelf terroristen

• #158.943

fl*kkeren ook palestijnse gezinnen uit hun huis dusja.... maar iedereen moet medelijden hebben met de israelische zaak. Zijn zelf terroristen
Misselijk volk. Altijd rotzooi.
Balen van kampen, maar wel hun Palestijnse broeders hetzelfde gunnen.
Als er één volk is dat beter zou moeten weten.
Wat een huttenvolk.

• #158.944
Ja ik wou het niet zo zeggen want je krijgt meteen CIDI aan je deur en je bent meteen antisemiet en word meteen geroyeerd door de hele maatschappij.

En nu plegen ze zelf genocide.
Bij china staat iedereen op zn achterste poten.
En ondertussen gooit een 6 jarige jongen stenen en krijgt een ak47 kogel in zn borst....

En afvragen waarom ze altijd zo gehaat worden

Laatst bewerkt:
  • #158.945

Israëliërs en Joden zijn niet per definitie dezelfde dingen in mijn optiek, maar ik begrijp je punt.

• #158.947
Donderdagmiddag UB training gedaan met m'n zus in Utrecht, ze wilde graag leren hoe ze beter haar bovenlichaam kon trainen en ze vindt het altijd super leuk nieuwe bewegingen en dergelijke te leren van me. Ze vroeg of ik extra focus kon leggen op schouders, borst en biceps.

Ze is vannacht 3x uit bed gemoeten om ibuprofen te pakken omdat ze wakker werd en niet kon slapen van de spierpijn. Ze krijgt haar jas niet aan of uit, haren niet gewassen en haar arm amper gebogen. Is natuurlijk niet echt de bedoeling en opzich wel logisch als je eigenlijk nooit echt een fatsoenlijke bovenlichaam training gedaan hebt.

Vind het ergens opzich wel een beetje grappig :roflol:

Ohhhja, wat ze vergeten was te vermelden is dat ze zometeen een volleybal wedstrijd heeft...
Deze post mist maar één ding....

• #158.948
Ja ik wou het niet zo zeggen want je krijgt meteen CIDI aan je deur en je bent meteen antisemiet en word meteen geroyeerd door de hele maatschappij.

Niet vergeten. De palestijnen hebben ze vriendelijk ontvangen in 1948 toen ze het land toegewezen kregen .
En nu plegen ze zelf genocide.
Bij china staat iedereen op zn achterste poten.
En ondertussen gooit een 6 jarige jongen stenen en krijgt een ak47 kogel in zn borst....

En afvragen waarom ze altijd zo gehaat worden
Het is te zien dat je enorm bent ingelezen in de geschiedenis van Israel zeg:emo:

• #158.953
Palestijnen en alle andere Arabieren uit de omringende landen zijn gewoon dezelfde mensen die allen dezelfde taal spreken maar dan anders in dialect.

• #158.954
Ik denk dat het gros van mijn vrienden haar zeker niet boven de 4 zullen geven. Buiten dat, hartstikke lief dametje waarmee ik altijd blij ben dat ze m'n zus is. Schat van een mens :)
Heel leuk maar wij zijn je vrienden niet dus opschieten met die foto's.

• #158.956
Ik denk dat het gros van mijn vrienden haar zeker niet boven de 4 zullen geven. Buiten dat, hartstikke lief dametje waarmee ik altijd blij ben dat ze m'n zus is. Schat van een mens :)
Ah ze heeft misschien andere vaardigheden waardoor ze echt wel de beste 4 van Nederland is?

• #158.957
Het is te zien dat je enorm bent ingelezen in de geschiedenis van Israel zeg:emo:
Ok ik zit er wat naast. Maar Israel bestaat niet.
Heeft dus ook geen feitelijke geschiedenis voor mij. Ik zal het ook nooit erkennen.
Hedendaagse feiten zijn nog steeds feiten.

• #158.958
Ondertussen gaat de grap die het leven heet gewoon verder.

Daar ik momenteel weer aan het trainen ben in een Basic-Fit gym.

Een man van rond de 45 die heel attent zijn toestel ontsmet tot de zitting toe nadat hij klaar is.
Allemaal omdat ik lekker Corona vrij kan wat setjes pompen.

De man verdiende hiervoor uiteraard een bedankje.
Alsook even wat spreektijd.

De conversatie begon met een vraag:
Vindt u het ook niet totaal zinloos de regel dat we de machines ontsmetten?

Hij antwoord: Goede vraag, dat is te zien hoe je het bekijkt.

Nou zoals ik het bekijk zie ik niemand de gewichten reinigen en toch raakt iedereen ze aan.
Dus best nutteloos om überhaupt de handvatten van de machines te ontsmetten, laat staan de zitting, niet?

Ha Ha Smile GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

• #158.960
Ok ik zit er wat naast. Maar Israel bestaat niet.
Heeft dus ook geen feitelijke geschiedenis voor mij. Ik zal het ook nooit erkennen.
Hedendaagse feiten zijn nog steeds feiten.
Landen hebben bestaansrecht door erkenning van andere landen. Israel wordt door een grote meerderheid erkent.

Terug
Naar boven