MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.044
Simutriptan snel genoeg innemen. Als ik tien minuten te lang wacht dan heb ik een aanval die tot 48 uur kan duren. En na de 2 dagen non stop pijn, en dus zonder slaap, ben je drie dagen doodmoe! Een wrak. Maar vaak moet je toch gaan werken. En dan ben je een paar weken uitgeput omdat je niet kan recupereren. Daarom dat ik erg blij was dat ik net op tijd was om een aanval te stoppen. Het is bij mij trouwens net iets erger dan een migraine maar eerder "syndroom van Horton". Het het ook zelfmoordhoofdpijn; Seriously. Dat zijn levensveranderde evenementen want je wil gedurende 40 uur doodgaan. Werkelijk. Die pijn is erger dan je kleine teen tegen een tafel stoten. Die pijn is als met een boormachine in je kop, of in een tandzenuw boren. En dit gedurende 40 uur. Als iemand je dan een pistool geeft dan schiet je je door de kop. Onmogelijk dat je dat niet zou doen. De pijn is zo erg dat mensen zelfmoord plegen. Mijn broer heeft het eerst gehad, van zijn 36 ste tot zijn 42ste. Nadien komt het soms terug maar extreem zelden. En ik heb net hetzelfde; Heel opmerkelijk. Ik heb het een periode zo erg gehad dat ik ook zelfmoord zou hebben gepleegd indien ik geen vrouw en een dochter zou hebben gehad; Mijn leven was een nachtmerrie omdat mijn vader zelfmoord pleegde toen ik 1jaar was. Hij liet 4 kinderen in de steek. Ik zou dat nooit kunnen. Mijn vader pleegde zelfmoord omdat hij niet kon vergeten wat hij had gezien, had gedaan, als militair in het vreemdelingenlegioen, tijdens de onafhanklelijkheidsoorlog in Algerije; Als ik zo'n aanval heb, dan denk ik aan mijn dochter... dat is het enige wat me er door helpt.

• #159.045
Mijn vader heeft ook veel meegemaakt tijdens zijn dienstplicht, hij was uitgezonden naar Cyprus, een jonge gozer had een mental breakdown, douwt de loop van de G3 in zijn mond en boem, weet niet hoe m’n pa dat verwerkt heeft, hij kon het wel makkelijk vertellen.

• #159.046
Mijn vader heeft ook veel meegemaakt tijdens zijn dienstplich, was uitgezonden naar Cyprus, een jonge gozer had een mental breakdown, douwt de loop van de G3 in zijn mond en boem, weet niet hoe m’n pa dat verwerkt heeft, hij kon het wel makkelijk vertellen.
DEA50145-92DA-4026-AC96-9E5F94F1E99F.jpeg

• #159.048
Rayan is uit de waterput!!!!!!!!!!!!! Nu hopelijk snel nieuws dat hij nog leeft. Want dat is nog onduidelijk.

• Like
Waarderingen: 6am
  • #159.049
Rayan is uit de waterput!!!!!!!!!!!!! Nu hopelijk snel nieuws dat hij nog leeft. Want dat is nog onduidelijk.
Mocht ie niet leven, we hebben hier nog Marokkanen die niet in aanmerking komen voor asiel.
Je mag ze allemaal hebben.
Je hoeft er niet voor te graven, we zetten ze voor jou of de Marokkaanse koning op de boot.

• #159.051
Zware krachttraining bv. Toen ik tientallen jaren alleen aan duursport deed, begon ik op het laatst te overdrijven met mountainbiken en trainde 20 uur per week, inclusief duurtrainingen van 5 uur. Kreeg toen last van migraine. Omdat mijn COPD ook te erg werd, ben ik met fietsen gestopt en weer aan krachtsport gaan doen. COPD werd minder, diagnose bijgesteld naar astma en migraine als sneeuw voor de zon verdwenen. Hangt mogelijk samen met testosteronproductie.

• #159.052
Hij is gestorven. Mijn gelovige schoonfamilie: " hij is nu bij god". AH bon?? Die god die het leuk vind om een kind eerst vier dagen te laten lijden, de ouders dan hoop te geven en het kind dan toch te laten sterven. DIt is het bewijs dat de goed god, uit de monotheïstische religies, niet bestaat. Want die wordt beschreven als een almachtige, en oneindige goede God. En zo'n kind dit aandoen toont aan dat hij ofwel niet almachtig is ofwel niet oneindig goed; Of zoals Richard Dawkins zou zeggen: " a maniac".

• #159.053
Hij is gestorven. Mijn gelovige schoonfamilie: " hij is nu bij god". AH bon?? Die god die het leuk vind om een kind eerst vier dagen te laten lijden, de ouders dan hoop te geven en het kind dan toch te laten sterven. DIt is het bewijs dat de goed god, uit de monotheïstische religies, niet bestaat. Want die wordt beschreven als een almachtige, en oneindige goede God. En zo'n kind dit aandoen toont aan dat hij ofwel niet almachtig is ofwel niet oneindig goed; Of zoals Richard Dawkins zou zeggen: " a maniac".
Waar heb jij het nu weer over?

• #159.054
Hij is bij Allah.
Vraag jij maar eens of God een zo'n zware steen kan maken, dat Hij de steen niet kan optillen.
En dan hoe dat dan zit met dat almachtig zijn.

• #159.057
Vraag jij maar eens of God een zo'n zware steen kan maken, dat Hij de steen niet kan optillen.
En dan hoe dat dan zit met dat almachtig zijn.
Het dilemma over almacht en het bestaan van kwaad in de wereld is imho een nog mooiere.

Wordt ook al duizenden jaren over nagedacht, meestal beter en grondiger dan door Dawkins.

Voor Katholieken is dat allemaal makkelijk hoor, als God zowel 1 als 3 kan zijn dan is almachtig en niet alles kunnen niet zo'n stap.

• #159.060
Dat is het leven. Kinderen gaan dood, it sucks but part of life.

Terug
Naar boven