- Waardering
- 32.582
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vegetarisch of vegan zit wel verschil in. Zo ff 400gr gehaktbal draaien.
Het word me allemaal te ingewikkeld tegenwoordig. 😕Vegetarisch of vegan zit wel verschil in. Zo ff 400gr gehaktbal draaien.
Wat wollie dan
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.Correctie: 3de EN 4de keer, blijkt een tweeling![]()
ze zijn zeker welkom, ook al was het niet gepland![]()
Ik word wel gelukkig van me zoontje maar of dat wederzijds is twijfel ik soms wel aan als ie me aankijkt…
![]()
Is dit de volgende stap waarin ze evolueren.
We werken toe naar dit.
Die van mij toert door het ganse huis op zijn schommelpaard. Ik vraag me soms af waar hij die hevigheid vandaan haalt![]()
Daarna dit en nu heb je het nog makkelijk.
Als ze eenmaal mobiel worden. Hou je hart naar vast🤪

Heb al ingecalculeerd dat ik over 3 jaar een nieuwe vloer nodig heb. Hij kwam zo hard de hoek om met zn auto( zo een autotje waar je op kan zitten en als een loopfiets kan rijden)Die van mij toert door het ganse huis op zijn schommelpaard. Ik vraag me soms af waar hij die hevigheid vandaan haalt![]()
Die van mij toert door het ganse huis op zijn schommelpaard. Ik vraag me soms af waar hij die hevigheid vandaan haalt![]()
Ziet er gezond uit. Hoe zijn de nachten, is het te doen of heavy?
Gooit gang sign
Gaat best easy. Drinkt makkelijk zijn flesjes leeg.Ziet er gezond uit. Hoe zijn de nachten, is het te doen of heavy?
Dat is maar een momentopname