- Waardering
- 10.935
Wat een gore bende daar. De markt in Wuhan is er niks bij!
Direct melden bij de NVWA. Je wilt niet weten wat voor enge virussen die gore stadsduiven met zich mee dragen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een gore bende daar. De markt in Wuhan is er niks bij!
VogelgriepWat een gore bende daar. De markt in Wuhan is er niks bij!
Direct melden bij de NVWA. Je wilt niet weten wat voor enge virussen die gore stadsduiven met zich mee dragen.

Of vleermuispoep aan de poten

Correctie: 3de EN 4de keer, blijkt een tweeling
Vandaag werd mij gevraagd de Thomas filosofie te definiëren, vernoemd naar een bekende Nederlandsche bodybuilder, filosoof en intellectueel. De Thomas filosofie is een levensvisie met als bedoeling om simping te elimineren en mannen wakker te schudden. Paar basisregels, wees geen loophondje, niet teveel aandacht geven, laat de bullshit je gezonde verstand niet aantasten.
Ergste nachtmerrie, geen plannen voor 1 en er 2 krijgen.. rip levenCorrectie: 3de EN 4de keer, blijkt een tweeling![]()
ze zijn zeker welkom, ook al was het niet gepland![]()
Als je beetje goed bent in energie management kan het best lachen zijn... denk ikErgste nachtmerrie, geen plannen voor 1 en er 2 krijgen.. rip leven

6 kids straks thuis? :0Correctie: 3de EN 4de keer, blijkt een tweeling![]()

(beetje vroeg nog)Het is nog niet te laat om de filosofie der filosofieën op je te laten nemen, laat het bezinken.Correctie: 3de EN 4de keer, blijkt een tweeling![]()
Ik hoor je nog wel als je half jaar lang geen nacht hebt doorgeslapen en hoogstens paar uurtjes en vervolgens nog 2 andere kinderen plus de baby s aandacht moet geven 🤣Als je beetje goed bent in energie management kan het best lachen zijn... denk ik![]()
Bij nader inzien...Ik hoor je nog wel als je half jaar lang geen nacht hebt doorgeslapen en hoogstens paar uurtjes en vervolgens nog 2 andere kinderen plus de baby s aandacht moet geven 🤣
Maak daar voor hier maar 16 maanden vanIk hoor je nog wel als je half jaar lang geen nacht hebt doorgeslapen en hoogstens paar uurtjes en vervolgens nog 2 andere kinderen plus de baby s aandacht moet geven 🤣

Kinderen maken je zo gelukkig, neem er nog een paar word dan gezegd 🤣
Kinderen maken je zo gelukkig, neem er nog een paar word dan gezegd 🤣
Ik word wel gelukkig van me zoontje maar of dat wederzijds is twijfel ik soms wel aan als ie me aankijkt…Kinderen maken je zo gelukkig, neem er nog een paar word dan gezegd 🤣
Correctie: 3de EN 4de keer, blijkt een tweeling![]()
Je mag uit mijn tuin komen eten, krijg je nog geld toe ook.Fiets gekocht 😎🔥
Geen korting gekregen 😭. Bij wie kan ik eten aankomende Maanden 😬
Ben geen moeilijke eter. Pannenkoeken en i'm good to go 😌
Ben geen veganJe mag uit mijn tuin komen eten, krijg je nog geld toe ook.