MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.141
Ook niet voor mij. Maar tegenwoordig ontkom je er bijna niet aan als je een beetje een normaal leven wilt leiden. Of je moet een of ander succesvol bedrijf runnen. Of wellicht een fysieke kut job die niemand wilt doen en je daarom allerlei extra toeslagen krijgt.

Bestaan die?
Genoeg promotie maken, dan krijg je steeds meer vrijheid en kun je doen wat je wilt. En je bent zeker niet de hele week achter hetzelfde bureau. Je moet er wel hard voor werken, maarja, dat moet een stratenmaker ook.

• #159.142
Het is sowieso niet gezond om voor je werk geen enkele fysieke inspanning te hoeven verrichten buiten het indrukken van wat toetsen op toetsenbord en het lopen naar de koffieautomaat.

• #159.143
Wat ik nog leuker vind is reizen voor werk
Vooral in files staan is ook erg leuk.

Genoeg promotie maken, dan krijg je steeds meer vrijheid en kun je doen wat je wilt. En je bent zeker niet de hele week achter hetzelfde bureau. Je moet er wel hard voor werken, maarja, dat moet een stratenmaker ook.
Ik heb momenteel genoeg vrijheden. Dat is het probleem niet. Ik heb vaak juist het idee dat hoe meer promotie je maakt, hoe meer je achter je bureau zit. Al die high level managers zitten 24/7 in meetings. Wellicht dat ze soms even naar een andere vestiging moeten, maar that's it.

Dat zijn woorden die jij niet mag uitspreken. Dat is gewoon te ironisch LOL.

• #159.144
Het is sowieso niet gezond om voor je werk geen enkele fysieke inspanning te hoeven verrichten buiten het indrukken van wat toetsen op toetsenbord en het lopen naar de koffieautomaat.
Daarom moet je ook juist thuiswerken, dan kan je nog veel meer doen dan alleen wat knopjes indrukken.
Ik heb in mijn betaalde werktijd alle huishoudelijke taken alweer gedaan, het eten is klaar, de was is gedaan, alle klusjes af etc.

• #159.145
Tip: computerwerk en trainen is goed te combineren, tussen de sets.

• #159.146

• #159.150
  • #159.152
  • #159.153
  • #159.154
Wat ook best bizar is, is de duif die vandaag van de hamkaas croissantjes zat de snoepen in de Leidol. Kwilde toevallig een hamkaas croissantje pakken toen ik iets zag bewegen. Bijdehand beestje.
20220208_154524.jpg

• #159.155
Wat ook best bizar is, is de duif die vandaag van de hamkaas croissantjes zat de snoepen in de Leidol. Kwilde toevallig een hamkaas croissantje pakken toen ik iets zag bewegen. Bijdehand beestje.
20220208_154524.jpg

Contact opnemen met de klantenservice van de Leidol en aangeven dat je dit pas zag nadat je 10 croissants had gekocht en gelijk had opgegeten. Met jouw omvang is dat aantal nog wel geloofwaardig denk ik. Met wat geluk krijg je een vergoeding.

• #159.156
20220208_154524.jpg

Die heeft jackpot

• #159.157
  • #159.158
Contact opnemen met de klantenservice van de Leidol en aangeven dat je dit pas zag nadat je 10 croissants had gekocht en gelijk had opgegeten. Met jouw omvang is dat aantal nog wel geloofwaardig denk ik. Met wat geluk krijg je een vergoeding.
Thnx voor de tip.

• #159.160
Bass shakertje onder de bank gemonteerd. Gevoelssubwoofers in mijn kamer is gestegen van +1 naar +4. Storm Corrie is er niets bij.

processed-083526e8-fb25-4ded-a308-ef225c58ffcb_Bv0cl4dV.jpeg

Terug
Naar boven