XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.322
  • #159.323
Ondertussen bij het familiebedrijf van @ak

Gisterenochtend heb ik al isolatieplaten bijeen kunnen rapen op het werk.
Er liggen nu baddingen (balken) op de torens isolatie en daar heb ik nog eens palletten klinkers opgezet, ik ben benieuwd of we nu gespaard gaan blijven van schade, de vorige keer was de poort en een stuk dak uit de loods gevlogen.

• #159.324
Gisterenochtend heb ik al isolatieplaten bijeen kunnen rapen op het werk.
Er liggen nu baddingen (balken) op de torens isolatie en daar heb ik nog eens palletten klinkers opgezet, ik ben benieuwd of we nu gespaard gaan blijven van schade, de vorige keer was de poort en een stuk dak uit de loods gevlogen.
Zet je telefoon maar uit voordat ie morgenvroeg belt of je misschien dit weekend wat overuurtjes wilt maken…

• #159.325
Zet je telefoon maar uit voordat ie morgenvroeg belt of je misschien dit weekend wat overuurtjes wilt maken…
Ze weten al wel langer dat ze me in het weekend niet moeten bellen. Ik werk 5 dagen per week gemiddeld 10u per dag en dat is wel genoeg.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #159.326

• #159.328
Noob question maar er staat verder niks op de verpakking lel. Zitten er in 100% l-glutamine kcal? Myfitnesspall geeft 60kcal aan voor 15 gram, scheelt me toch weer 2 rijstwafels :(

• #159.329
Noob question maar er staat verder niks op de verpakking lel. Zitten er in 100% l-glutamine kcal? Myfitnesspall geeft 60kcal aan voor 15 gram, scheelt me toch weer 2 rijstwafels :(
4 per gram dacht ik, is uiteindelijk toch gewoon een vorm van eiwit?

Dusja dan is je app denk ik correct.

• #159.330
  • #159.331
De website van xxl zegt dat er 0 kcal in zitten. Zelf zou ik denken dat het antwoord van @Fallingout klopt. Aangezien het een aminozuur is, dus deel van een eiwit, dus 4kcal per gram.

• #159.332
Ja dat dacht ik dus ook, @XXL Nutrition op jullie website staat inderdaad 0kcal? Foutje?

• #159.333
De website van xxl zegt dat er 0 kcal in zitten. Zelf zou ik denken dat het antwoord van @Fallingout klopt. Aangezien het een aminozuur is, dus deel van een eiwit, dus 4kcal per gram.
Essential amino stack op de website van xxl geeft ook maar 18kcal per 100 gram. Dus of daar klopt ook geen hol van of wij lullen poep.

• #159.334
Het zal wel met wetgeving te maken hebben dat er bij deze supplementen niet de daadwerkelijke energetische inhoud opgegeven hoeft te worden.

• #159.335
Het zal wel met wetgeving te maken hebben dat er bij deze supplementen niet de daadwerkelijke energetische inhoud opgegeven hoeft te worden.
Bij de Essential amino stack ligt het aan de smaak zie ik, dus dat zal wel kloppen.

Die glutamine is bssssssssss G, XXL MAKES yoU FAT

• #159.336
Op etiketten is t vermelden van kh eiwit en vet en kcal verplicht. Losse aminozuren niet geloof ik.
Hier wat uitleg

• #159.337
Op etiketten is t vermelden van kh eiwit en vet en kcal verplicht. Losse aminozuren niet geloof ik.
Hier wat uitleg
Tldr

Dus er zitten kcal die niet vermeld worden op de verpakking?

• #159.339
Tldr

Dus er zitten kcal die niet vermeld worden op de verpakking?

Classic :roflol:

Is ook met die bakspray in de US, daar mag je alles onder de 5 kcals afronden naar 0. Dus een product met een serving van 4.5 kcals mag je adverteren als 0 kcals, ondanks dat het 90% vet is.

• #159.340
Classic :roflol:

Is ook met die bakspray in de US, daar mag je alles onder de 5 kcals afronden naar 0. Dus een product met een serving van 4.5 kcals mag je adverteren als 0 kcals, ondanks dat het 90% vet is.
Precies! Zag een tijdje geleden chips met 0 kcal uit de USA. Bleek de portion size echt iets van 0,7g te zijn of zo iets stoms.
Waardoor ze er alleen maar overal 0 stond :roflol:
Gelukkig moet je in NL ook de kcal per 100g vermelden.

Terug
Naar boven