- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie gym
24/7 basic-fit die nog verdomd groot is ook. Best prima sportschool. In de avond is het een ramp en kun je er amper een stap zetten waardoor zorg ik dat ik er niet ben, maar zo eind van de nacht ben je altijd alleen. Waardoor het niet zoveel meer uitmaakt wat voor sportschool het is

Bakspray werd hier verbannen, een degelijk pan en goede olijfolie meer moet hoeft het niet te zijn.Classic
Is ook met die bakspray in de US, daar mag je alles onder de 5 kcals afronden naar 0. Dus een product met een serving van 4.5 kcals mag je adverteren als 0 kcals, ondanks dat het 90% vet is.
Snap ik, ik ga zelf voortaan ook zo veel mogelijk in de ochtend. Bij ons gaat de gym 3x in de week om 7 uur open en 2 dagen pas 1300. Als ik in de ochtend ga moet ik soms wachten op oude mensen24/7 basic-fit die nog verdomd groot is ook. Best prima sportschool. In de avond is het een ramp en kun je er amper een stap zetten waardoor zorg ik dat ik er niet ben, maar zo eind van de nacht ben je altijd alleen. Waardoor het niet zoveel meer uitmaakt wat voor sportschool het is
Moet er niet aan denken om ooit weer in de avond te moeten gaan trainen, lekker met 7 man in de rij staan voor de bench, half uurtje wachten op een bankje en de kans dat je een cable machine gaat bemachtigen is praktisch 0... No thanks.

Ja, terwijl ze toch prachtige voorzieningen hebben!Wel grappig om te zien dat China het zelf zo slecht doet.
Je moet alle import medailles er eens afhalen, blijft er nog minder over, maar wat is het verschil met onze Sifan Hassan.Wel grappig om te zien dat China het zelf zo slecht doet.
Friesland is gewoon Nederland hoorJe moet alle import medailles er eens afhalen, blijft er nog minder over, maar wat is het verschil met onze Sifan Hassan.
Daar leerde ze het lopen al dus, met klompen over hoge terpen, daar is de lucht ijler en schijnt de zin wat harder.

Het is thaDat ik weer weet dat @thewasteland eigenlijk thuggieruggish is
Ik dacht dat De Woeste Grond een verwijzing naar Drenthe was.Dat is het grapje ook, Tha is een beetje american gangster rap streetboystyle en daarmee wil ik niet geassocieerd worden.
Daarom zeg ik gewoon ''The''.

Ik zeg meestal gewoon de of het.Dat is het grapje ook, Tha is een beetje american gangster rap streetboystyle en daarmee wil ik niet geassocieerd worden.
Daarom zeg ik gewoon ''The''.
Misschien leuk als ze nog wat extra cardio toestellen aanschaffen...