Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hond kan beter opletten voor de kat 🙈
El Mayo veel plezierVakantie naar Mexico is geboekt. Lekker rondreizen daar![]()
Wedden dat @Sanca Saxon al minimaal 4 dagen zijn korte broek aan heeft
Wedden dat @Sanca Saxon al minimaal 4 dagen zijn korte broek aan heeft
Nonstop.Wedden dat @Sanca Saxon al minimaal 4 dagen zijn korte broek aan heeft
Volgens mij traint hin ook al weer topless en heeft ie z'n wollen trui alweer afgedaan.Wedden dat @Sanca Saxon al minimaal 4 dagen zijn korte broek aan heeft
Ben al blij dat hij broeken draagt
met 19 graden ja?

met 19 graden ja?
Ik doe altijd pas bij 20 graden de winterjas uit
Dan is de winter pas voorbij

Ohh das fijn! Ben al lang klaar met het constant ijskoud hebben van al dat cutten... Hopelijk dat 16-19 graden het op dat gebied wat aangenamer gaat maken

Ben niet gemaakt voor dit klimaat

Runners be like: boven de 10 graden is korte broeken weer, rond de 20 heb je geen mouwen meer nodig.Ben niet gemaakt voor dit klimaat
Overdrijf wel een beetje natuurlijk maar onder de 20 graden vind ik het zeker nog niet lekker buiten![]()

Op de mountainbike heb ik zelfs hartje zomer nog mijn arm- en beenstukken aan. Zie avatar.Ben niet gemaakt voor dit klimaat
Overdrijf wel een beetje natuurlijk maar onder de 20 graden vind ik het zeker nog niet lekker buiten![]()
Vanaf 20°C en zon is teenslippers en zwembroekweer voor mijBen niet gemaakt voor dit klimaat