MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.541
Heel de middag disney kijken 🌈

25CB38E4-E6B6-4E05-9CB5-FB38F96722D1.jpeg
Jij bent ook flink gekrompen???

• #159.545
Ik vond de basic-fit app zelf altijd super fijn om workouts mee te tracken/plannen. Eind vorig jaar bedacht BF dat ze gingen stoppen met Virtuagym dus hield die app ook op... Sindsdien hebben ze echt de slechtste app ooit.

Nu blijkt dat Virtuagym gewoon exact diezelfde app heeft onder hun eigen naam :)

• #159.546
Ik vond de basic-fit app zelf altijd super fijn om workouts mee te tracken/plannen. Eind vorig jaar bedacht BF dat ze gingen stoppen met Virtuagym dus hield die app ook op... Sindsdien hebben ze echt de slechtste app ooit.

Nu blijkt dat Virtuagym gewoon exact diezelfde app heeft onder hun eigen naam :)
Repcount is ook een fijne app

• #159.551
  • Haha
Waarderingen: AK
  • #159.553
Net terug van weekje skiën, après-ski was ruk door coronaregels, maar dat resulteerde mooi wel in -1,5kg.

Sinds 1 januari alweer 8kg kwijt en vanaf morgen weer dedicated trainen en eten. Heb er zin in!

• #159.554
Het maakt mijn dag wel goed dat hij vlot weer eruit ging met de kraan :D

20220307_122923.jpg

• #159.557
IMG-20220305-WA0001.jpg

Kleine blije ei doet niets anders dan lachen de hele dag. Kan inmiddels ook al zitten. Gaat hard.

Mooi man die puurheid, nog lekker zorgeloos compleet vrij van alle bullshit die er gaande is in de wereld. Mirin
Geniet er van! Mooi spul, die van mij zijn inmiddels 10 en 7. Op zich ook een leuke leeftijd, maar het echte pure zoals jij hierboven beschrijft is er wel vanaf 😅

• #159.560
Haha kom na bijna 1 jaar erachter dat je hier ook dark theme aan kan zetten. Super fijn.

Terug
Naar boven