- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Jij bent ook flink gekrompen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent ook flink gekrompen

Prachtig kind, geschenk uit de hemel @ak !Hij is een echte helmonder, na 15min is het al tijd voor een dutje:
![]()
Vooral als ie slaapt idd 😂

Repcount is ook een fijne appIk vond de basic-fit app zelf altijd super fijn om workouts mee te tracken/plannen. Eind vorig jaar bedacht BF dat ze gingen stoppen met Virtuagym dus hield die app ook op... Sindsdien hebben ze echt de slechtste app ooit.
Nu blijkt dat Virtuagym gewoon exact diezelfde app heeft onder hun eigen naam![]()
Wat een lange wimpers! Of lijkt dat zo?
Moeders heeft wel wimper extensions, misschien heeft ie daarmee keer gespeeld. 🧐
Van een goede vent heb je geen gram teveel hé!Moeders heeft wel wimper extensions, misschien heeft ie daarmee keer gespeeld. 🧐
Die dubbele kin heeft ie overigens wel van mij.

Van goeie pep ook niet @vntl 😌
Baby tv was hier vrij snel een goede babysitter

Geniet er van! Mooi spul, die van mij zijn inmiddels 10 en 7. Op zich ook een leuke leeftijd, maar het echte pure zoals jij hierboven beschrijft is er wel vanaf 😅![]()
Kleine blije ei doet niets anders dan lachen de hele dag. Kan inmiddels ook al zitten. Gaat hard.
Mooi man die puurheid, nog lekker zorgeloos compleet vrij van alle bullshit die er gaande is in de wereld. Mirin
DE heer A.H. te B.?En blond haar blauwe ogen, wat zou me overgrootvader toch trots zijn geweest.