Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.624
  • #159.625
Gewoon gedaan wat ik geleerd heb.

Ben vooral blij dat ik in het moment ook deed wat moest ipv dichtklappen.

Ik wil sowieso iedereen aanraden om een cursus te doen, kan echt het verschil maken.
Heb zelf een ehbo pas alleen is al verlopen ik weet wel hoe ik moet reanimeren

• #159.627
Heb zelf een ehbo pas alleen is al verlopen ik weet wel hoe ik moet reanimeren
Zou wel een BHV doen als je dat bvb via je werkgever zou kunnen doen.
Ik ben ook aantal jaar bhv"er geweest. Een dag per jaar cursus en mensen denken dat je kan reanimeren 🤣.
Ja dat is het grappige, het helpt wel als je bezig bent. Ik heb een aantal jaartjes BHV gehad en nu voor mijn werk wat meer EHBO.

Op het moment was ik wel echt aan het handelen uit wat ik geleerd heb.

• #159.632
Zou wel een BHV doen als je dat bvb via je werkgever zou kunnen doen.
Heb dat ooit met m'n vroegere werkgever besproken na meerdere redelijk flinke verkeersongevallen gezien te hebben. M'n manager zei letterlijk: "we hebben overwogen jullie allemaal een EHBO cursus te geven maar het hoger management wil dat manuren verlies op de weg niet hebben". :headbang:

• #159.635
Heb dat ooit met m'n vroegere werkgever besproken na meerdere redelijk flinke verkeersongevallen gezien te hebben. M'n manager zei letterlijk: "we hebben overwogen jullie allemaal een EHBO cursus te geven maar het hoger management wil dat manuren verlies op de weg niet hebben". :headbang:
Bhv telt voor code 95 tegenwoordig dus elke 5 jaar 40 cursus uren kan je eigenlijk riant tegenwoordig kiezen, waaronder dus ook bhv en agressie therapie.

• #159.636
Bhv telt voor code 95 tegenwoordig dus elke 5 jaar 40 cursus uren kan je eigenlijk riant tegenwoordig kiezen, waaronder dus ook bhv en agressie therapie.
Dat was mijn beredenering dus ook, maar helaas. Ze wilden geen EHBO/BHV geven zodat hun personeel geen hulp kan bieden bij ongelukken in de hoop dat de wagen dan minder stil staat. Dus wij kregen alleen van die rare theorie cursusjes waar je geen kut aan had.

• #159.637
Aloe Vera krijgt bloemen :o

Schijnt niet heel makkelijk te zijn als je deze in NL als huisplant hebt.
20220313_214432.jpg
20220219_165029.jpg

• #159.639
Ik heb vorige week een loonvoorstel gekregen voor de nieuwe functie.
In eerste instantie geweigerd, er nog een stuk meer uit kunnen halen en vandaag dan aanvaard.
Vanaf 1 mei officieel project engineer met doorgroei naar project manager in 2023 :D.

• #159.640
Ik heb vorige week een loonvoorstel gekregen voor de nieuwe functie.
In eerste instantie geweigerd, er nog een stuk meer uit kunnen halen en vandaag dan aanvaard.
Vanaf 1 mei officieel project engineer met doorgroei naar project manager in 2023 :D.
Gefeliciteerd!

Terug
Naar boven