Zenzation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 20%
En ik zuig daar dan graag aan mmmmmmmmm.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik zuig daar dan graag aan mmmmmmmmm.
Jij niet?
Nee. Had eerst Oestersaus geprobeerd maar daar bleek ze hyper allergisch voor te zijn. Dus mag niks meer smeren

Zelfde als een zware portemonnee door teveel geld. Luxe probleem, geen last van.

Nou, slaap lekker.Aangezien ik voorlopig alleen ben met 2 kids, nogal vast slaap en panisch ben voor brand even wat extra rookmelders aangeschaft 🤣.
Koppelen is ook gelukt, dus als er nu 1 afgaat gaan ze allemaal af 😅😅
![]()
Volgens mij hoorde ik een? 🙈Aangezien ik voorlopig alleen ben met 2 kids, nogal vast slaap en panisch ben voor brand even wat extra rookmelders aangeschaft 🤣.
![]()
Ben jij toevallig genderneutraal? ik schrijf dit omdat je overkomt als een chick maar die 1.90 mij dus laat twijfelen.Aangezien ik voorlopig alleen ben met 2 kids, nogal vast slaap en panisch ben voor brand even wat extra rookmelders aangeschaft 🤣.
![]()
Whaha gelukkig kom ik iig over als een chick 🤪.Ben jij toevallig genderneutraal? ik schrijf dit omdat je overkomt als een chick maar die 1.90 mij dus laat twijfelen.
Nou niet hier... het huis staat nog 😅
Ik ben slachtoffer geweest van catfish en ben getraumatiseerd, het internet is niet wat het lijkt, ben heel voorzichtig tegenwoordig.Whaha gelukkig kom ik iig over als een chick 🤪.
100% vrouw, maar gewoon lang voor m'n geslacht 🤷🏻♀️