Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.861
Oortjes vergeten, Probeerde mijn werksets serieus uit te voeren maar zo’n grietje maakte hevige geluiden tijdens het zwaar legpressen en moest ik telkens mijn lach inhouden

• #159.862
Oortjes vergeten, Probeerde mijn werksets serieus uit te voeren maar zo’n grietje maakte hevige geluiden tijdens het zwaar legpressen en moest ik telkens mijn lach inhouden
Ik vind t vooral leuk als ze ronnie coleman na doen, maar dan ben ik wel m'n focus kwijt.

• #159.863
hoi meneer wat naar dat uw corona heeft tot nu toe hebben we een opvang uur als u erg ziek bent dan beterschap en tot snel groetjes xxxx en xxxx
Als ze een brief moesten schrijven bij Nederlands kregen ze een 1, maar wel lief om nog even een berichtje te sturen.. :D

• #159.864
Eindelijk weer fatsoenlijk kunnen overhead pressen, houding was perfect en gelijk een kleine pr. :)

• #159.865
Quarentaine mini balkon BBQ
20220324_172451.jpg

• #159.866
Ja hoor, daar komen mijn schatjes 🥰
2 hele kleine stengeltjes van de peperzaadjes en 2 x pompoen

Bijlagen

• 20220324_172610.jpg
    20220324_172610.jpg
    399 KB · Weergaven: 34
  • 20220324_172629.jpg
    20220324_172629.jpg
    406,8 KB · Weergaven: 33
  • #159.867
Had niemand die ff wat boodschappen in kon slaan voor mij, dus maar even zelf naar de winkel moeten gaan. Ben er wel voor beloond. Zag deze mooie knalroze potten, schap net gevuld en nog vol. Normaal vind ik deze meuk te duur, maar ondanks alle potten van 5,49/5,99 die ernaast zaten, waren deze een kleine €2,-. Heb het nog bescheiden gehouden, maar meer om zelf niet te veel zooi naar binnen te werken. Voor Ahold hoef ik het niet te doen, die hebben genoeg geld verdiend.
1648140064674.png

• #159.868
Had niemand die ff wat boodschappen in kon slaan voor mij, dus maar even zelf naar de winkel moeten gaan. Ben er wel voor beloond. Zag deze mooie knalroze potten, schap net gevuld en nog vol. Normaal vind ik deze meuk te duur, maar ondanks alle potten van 5,49/5,99 die ernaast zaten, waren deze een kleine €2,-. Heb het nog bescheiden gehouden, maar meer om zelf niet te veel zooi naar binnen te werken. Voor Ahold hoef ik het niet te doen, die hebben genoeg geld verdiend.
1648140064674.png
Mag dat tegenwoordig als coronalijer?

• #159.869
1648140064674.png
Zullen wel met een reden 2 euro zijn zeker? :p

• #159.870
Mag dat tegenwoordig als coronalijer?
Zijn sinds gisteren niet alle maatregelen geschrapt? :D Niet dat het veel mensen nog boeit. Nog wel braaf m'n hoesten ingehouden en een mondkapje opgedaan. Anders gaat de helft van m'n koelkast rotten als ik tot zaterdag wacht met m'n wraps. Met de huidige inflatie kan ik dat niet aanzien. Zag dat kwark met een smaakje ook in de aanbieding was van 1,99 voor 1,49. Die waren ooit regelmatig van 1,49 voor 1,- in de aanbieding.
Zullen wel met een reden 2 euro zijn zeker? :p
Of een stunt om aandacht te trekken of een foutje. Lijkt me sterk dat de vaste prijs 2 euro is, was geen aanbieding etiket. :p

• #159.873

Speciaal voor @rippedmeeuw en alle andere Fluffies bulkers om te bepalen op welke level ze zitten.

Van iemand die geen foto's post, dus dat zegt genoeg.

• #159.875
  • #159.876
Je te goed voelen om je thuis, op het toilet of in de bergruimte om te kleden. En dan niet trainen in een health center, maar in een buget gym :o
Ik blijf dit krom vinden, als vrouw zou ik niet blij zijn als zo'n transformer de kleedkamer binnen komt.

• #159.878
Zou d'r geen hol om geven denk ik... Omgebouwde vrouw in de mannen kleedkamer. Ben zelfs wel benieuwd hoe ze zo'n pik nou eigenlijk maken en of 't enigszins lijkt op een echte :roflol:

Maarja ik denk niet dat ik me als man snel bedreigd voel door een omgebouwde vrouw, ik krijg daar minder "predatory behaviour" vibes van...
Als vrouw een veel musculaire zogenaamde "vrouw" in de kleedkamer waar nog een pik onder hangt kan ik wel begrijpen dat vrouwen zich daardoor op z'n minst ongemakkelijk en zelfs bedreigd door kunnen voelen.

Maarja, door al dat virtue signalling zijn wij als maatschappij natuurlijk genoodzaakt die ene persoon te beschermen, want we willen natuurlijk zijn/haar/hen/weetikveel gevoelens niet kwetsen, maar die andere x aantal vrouwen zoeken het maar mooi uit.

Laatst bewerkt:
  • #159.879
Snap dat 't andersom wel een golden ticket voor perverts is om lekker in de vrouwen kleedkamer te gaan chillen...
Precies, zijn genoeg mannen die dat zonder make up en pruik willen. Zag laatsts 'n groepje van middelbare mannen helemaal geilen op een 20 jarige meid die aan t squatten was. Diep triest

• #159.880
Precies, zijn genoeg mannen die dat zonder make up en pruik willen. Zag laatsts 'n groepje van middelbare mannen helemaal geilen op een 20 jarige meid die aan t squatten was. Diep triest
Heb m'n post iets genuanceerder gemaakt :) Dat soort dingen zie je ook veel. Maarja, daar is nog enigszins iets van te begrijpen.
Zie het in de sportschool ook regelmatig, van die 50+ers die dan naar zo'n 20 jarig meidje aan het kijken zijn.

Maarja dat 20 jarige meidje heeft ook alleen een bh + hotpants aan, dusja, dat zijn dan vaak ook wel flinke eye catchers. Als je niet wilt dat mensen soms even naar je kijken kan het ook een goed idee zijn om niet praktisch naakt daarheen te gaan :)

Terug
Naar boven