- Waardering
- 10.921
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind t vooral leuk als ze ronnie coleman na doen, maar dan ben ik wel m'n focus kwijt.Oortjes vergeten, Probeerde mijn werksets serieus uit te voeren maar zo’n grietje maakte hevige geluiden tijdens het zwaar legpressen en moest ik telkens mijn lach inhouden
Als ze een brief moesten schrijven bij Nederlands kregen ze een 1, maar wel lief om nog even een berichtje te sturen..hoi meneer wat naar dat uw corona heeft tot nu toe hebben we een opvang uur als u erg ziek bent dan beterschap en tot snel groetjes xxxx en xxxx

Mag dat tegenwoordig als coronalijer?Had niemand die ff wat boodschappen in kon slaan voor mij, dus maar even zelf naar de winkel moeten gaan. Ben er wel voor beloond. Zag deze mooie knalroze potten, schap net gevuld en nog vol. Normaal vind ik deze meuk te duur, maar ondanks alle potten van 5,49/5,99 die ernaast zaten, waren deze een kleine €2,-. Heb het nog bescheiden gehouden, maar meer om zelf niet te veel zooi naar binnen te werken. Voor Ahold hoef ik het niet te doen, die hebben genoeg geld verdiend.
![]()
Zullen wel met een reden 2 euro zijn zeker?Had niemand die ff wat boodschappen in kon slaan voor mij, dus maar even zelf naar de winkel moeten gaan. Ben er wel voor beloond. Zag deze mooie knalroze potten, schap net gevuld en nog vol. Normaal vind ik deze meuk te duur, maar ondanks alle potten van 5,49/5,99 die ernaast zaten, waren deze een kleine €2,-. Heb het nog bescheiden gehouden, maar meer om zelf niet te veel zooi naar binnen te werken. Voor Ahold hoef ik het niet te doen, die hebben genoeg geld verdiend.
![]()

Zijn sinds gisteren niet alle maatregelen geschrapt?
Niet dat het veel mensen nog boeit. Nog wel braaf m'n hoesten ingehouden en een mondkapje opgedaan. Anders gaat de helft van m'n koelkast rotten als ik tot zaterdag wacht met m'n wraps. Met de huidige inflatie kan ik dat niet aanzien. Zag dat kwark met een smaakje ook in de aanbieding was van 1,99 voor 1,49. Die waren ooit regelmatig van 1,49 voor 1,- in de aanbieding.Of een stunt om aandacht te trekken of een foutje. Lijkt me sterk dat de vaste prijs 2 euro is, was geen aanbieding etiket.

Lijkt alsof hij al zijn eerste pintje vast heeft zoOompje incoming
16 oktober is m'n zus uitgerekend. Tot dusver lijkt alles goed te zijn. Ben zo belachelijk hyped.
![]()

Gelukkig heeft het CvdRvdM geen juridische status.Je te goed voelen om je thuis, op het toilet of in de bergruimte om te kleden. En dan niet trainen in een health center, maar in een buget gym![]()
Ik blijf dit krom vinden, als vrouw zou ik niet blij zijn als zo'n transformer de kleedkamer binnen komt.Je te goed voelen om je thuis, op het toilet of in de bergruimte om te kleden. En dan niet trainen in een health center, maar in een buget gym![]()
Als man wel?Ik blijf dit krom vinden, als vrouw zou ik niet blij zijn als zo'n transformer de kleedkamer binnen komt.

Zou d'r geen hol om geven denk ik... Omgebouwde vrouw in de mannen kleedkamer. Ben zelfs wel benieuwd hoe ze zo'n pik nou eigenlijk maken en of 't enigszins lijkt op een echte

Precies, zijn genoeg mannen die dat zonder make up en pruik willen. Zag laatsts 'n groepje van middelbare mannen helemaal geilen op een 20 jarige meid die aan t squatten was. Diep triestSnap dat 't andersom wel een golden ticket voor perverts is om lekker in de vrouwen kleedkamer te gaan chillen...
Heb m'n post iets genuanceerder gemaaktPrecies, zijn genoeg mannen die dat zonder make up en pruik willen. Zag laatsts 'n groepje van middelbare mannen helemaal geilen op een 20 jarige meid die aan t squatten was. Diep triest
Dat soort dingen zie je ook veel. Maarja, daar is nog enigszins iets van te begrijpen.