MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.881
Heb m'n post iets genuanceerder gemaakt :) Dat soort dingen zie je ook veel. Maarja, daar is nog enigszins iets van te begrijpen.
Zie het in de sportschool ook regelmatig, van die 50+ers die dan naar zo'n 20 jarig meidje aan het kijken zijn.

Maarja dat 20 jarige meidje heeft ook alleen een bh + hotpants aan, dusja, dat zijn dan vaak ook wel flinke eye catchers. Als je niet wilt dat mensen soms even naar je kijken kan het ook een goed idee zijn om niet praktisch naakt daarheen te gaan :)
Dat is ook zo, alleen kijk ik van een afstand en niet praktisch achter ze:roflol:

• #159.882
Ben zelfs wel benieuwd hoe ze zo'n pik nou eigenlijk maken :roflol:
Biologiedocent hier, toevallig heb ik het antwoord op je vraag:

Man naar vrouw is ook een leuke, iets uitgebreider geanimeerd ook. M'n mannelijke leerlingen krijgen altijd plaatsvervangende pijn als ze het geslachtsdeel geknipt en gesneden zien worden... :D

• #159.884
Man naar vrouw is ook een leuke, iets uitgebreider geanimeerd ook. M'n mannelijke leerlingen krijgen altijd plaatsvervangende pijn als ze het geslachtsdeel geknipt en gesneden zien worden... :D
Bedankt voor dit leerzame moment meester. M'n eetlust is wel echt helemaal gone nu :roflol:
Heb ze beide gekeken btw.

• #159.885
Ik blijf dit krom vinden, als vrouw zou ik niet blij zijn als zo'n transformer de kleedkamer binnen komt.
Stel je hebt een dochter van rond de 14 en deze mafkees kleed zich om in dezelfde kleedkamer als haar. Misselijkmakend. Misschien dat een paar corrigerende tikken het probleem dan op kunnen lossen.

• #159.886
Stel je hebt een dochter van rond de 14 en deze mafkees kleed zich om in dezelfde kleedkamer als haar. Ziekmakend.
Grappige is dat de maatschappij zo tegen mannen zijn omdat het 'viezeriken' zijn maar als het een transgender is mag het. Nee word het zelfs gesupport???

• #159.887
U vergeet dat feiten en passend gereedschap er niet toe doet.

Iemand die als man is geboren en zich vrouw voelt zou in dit soort gevallen al toegang moeten hebben tot dameskleedkamers. Dat hangt niet af van enige vorm van transitie.

Laatst bewerkt:
  • #159.888
Ik blijf dit krom vinden, als vrouw zou ik niet blij zijn als zo'n transformer de kleedkamer binnen komt.
Transformer :roflol:
Zou d'r geen hol om geven denk ik... Omgebouwde vrouw in de mannen kleedkamer. Ben zelfs wel benieuwd hoe ze zo'n pik nou eigenlijk maken en of 't enigszins lijkt op een echte :roflol:

Maarja ik denk niet dat ik me als man snel bedreigd voel door een omgebouwde vrouw, ik krijg daar minder "predatory behaviour" vibes van...
Als vrouw een veel musculaire zogenaamde "vrouw" in de kleedkamer waar nog een pik onder hangt kan ik wel begrijpen dat vrouwen zich daardoor op z'n minst ongemakkelijk en zelfs bedreigd door kunnen voelen.

Maarja, door al dat virtue signalling zijn wij als maatschappij natuurlijk genoodzaakt die ene persoon te beschermen, want we willen natuurlijk zijn/haar/hen/weetikveel gevoelens niet kwetsen, maar die andere x aantal vrouwen zoeken het maar mooi uit.
Laten we eerlijk zijn, dit draait toch vooral om het samen kunnen douchen?

• #159.889
  • #159.890
  • #159.891
Je hebt lang haar, geen haar op de borst: je bent al jaren in transitie. Volgens mij is dat je gender: m/v/x/it, in transitie. Dat it ook het betekent is een grapje van de natuur.

Ik zou niet eens willen weten welke kleedkamer jij gebruikt, maar aan je "gym" te zien is het wachten op een regenbui.

Als die mooie blondine ook komt ben ik erbij!

Laatst bewerkt:
  • #159.897
Zou ook fijn zijn als ze op datingsites gescheiden kunnen worden.

• #159.898

LiveLeak-dot-com-thatsaman_1582499133.gif

Allemaal lekker sturen naar een eiland ver weg van de bewoonde wereld

Terug
Naar boven