AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #159.921
t*ring wat een geld :roflol:
Waarom niet gewoon een echte? Je hebt zo te zien licht daar.

Een Yucca is een makkelijke goedkope plant die relatief lastig dood te maken is, belangrijkste is niet te veel water geven. (Zie links op foto)

20220219_115240.jpg

• Like
Waarderingen: 6am
  • #159.922
Nice. Ben zelf op zoek naar een (nep)plant om hoekje dode ruimte in m'n kamer op te vullen. Zat te denken ongeveer even hoog als m'n pc ongeveer vanaf de grond. Maar krengen zijn best duur nog en zou niet weten wat ik moet halen. Sowieso nep. Zou hier komen.
1648229248994.png
Niet verder gekeken dan deze site, maar dit is toch aardig aan de prijs. :emo:

Bij ikea hebben ze ook nep en is een stuk goedkoper.

• #159.923
Zo'n yucca van meter hoog kost je misschien twee tientjes. Kheb er ook 1.

• #159.924
Dit is toch wel het beste ding op het internet vandaag.

Lil rocketman

• #159.926
Best leuke plant, 2 jaar geleden een stekje gekregen en die heeft nu echt iets van 30 zaadjes gegeven waarvan ik een deel geplant en weggegeven heb.
Ja leuk! Ik heb ook zaadjes besteld via marktplaats, maar ik moet ff kijken of ik het wel doe. Ik las dat ze giftig kunnen zijn voor huisdieren. Nou hebben we nu nog geen huisdieren maar staan op de wachtlijst voor een pup 🥰

En mijn Pilea omdat ik fking trots ben hoe goed die gaat
Die gaat echt super goed idd! Daar heb ik een maand of 2 geleden ook stekjes van gekregen via een collega. Hopen dat die het net zo goed gaat doen!

Verder hebben we een lepelplant, wel mooi als er zo'n witte bloem in komt! Maar die schijnen ook niet zo goed te zijn voor huisdieren.
Dus daar moet ik me nog maar eens in gaan verdiepen voordat de pup komt

• #159.927
Van 20.00 tot 08.00 doorgeslapen, flesje erin en mee weer lui op de bank. Blijft toch een Helmonder he.

848C7EEE-B1B0-4AA8-8A0E-B2C3949CFA3A.jpeg

• #159.928
Gister tijdens mijn 12 uurs dienst world of warcraft gespeeld omdat je snachts niks te doen hebt. En zulke diensten heb ik tot eind april uurtarief van 23€

• #159.932
  • #159.935
  • #159.936
Goed herstellen :thumb: relaxen en op tijd eten.
Het is een asielzoekerscentrum dus koelkasten staan vol met pakjes wicky, brood, melk en warme maaltijden zoals bruine bonen. (Neem natuurlijk ook mijn eigen eten mee). En de mensen van de gemeente komen zelf hier koken dus ik mag mee eten. Lijkt wel een hotel

• #159.937
Soms human soms orc

Neeman ben sinds kort begonnen als zzp’er en probeer minimaal 2000 in een week te pakken. Deze maand dus 7x12 uurs diensten maarja ik kan tijdens mijn dienst een powernap doen. Er is niemand in het pand en ik moet perse mezelf vermaken
Heb je een probleem als je betrapt wordt te slapen?

• #159.939
nee niemand is aanwezig behalve de asielzoekers en ik heb een telefoon van het pand dat als er wat is dat ik kan contact opnemen. Maar een powernap neem ik tussen de 2 en 4
Ik bedoel mag dat ook? :P of is het een kwestie van niet betrapt (kunnen) worden

Terug
Naar boven