Wanneer ben je rijk in jouw ogen?En dan? verdien je iets meer geld maar zit je ook alleen maar te werken. Meer tijd doorbrengen met je gezin ipv verliefd zijn op materie. Rijk ga je toch nooit worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer ben je rijk in jouw ogen?En dan? verdien je iets meer geld maar zit je ook alleen maar te werken. Meer tijd doorbrengen met je gezin ipv verliefd zijn op materie. Rijk ga je toch nooit worden.
Wanneer je je mind onder controle hebt.
Om een succesvol sportster te worden bijvDie keuze kan ik meer begrijpen als een man die vrouw wil worden in deze vrouwonvriendelijke maatschappij, waarom zou je dat in godsnaam willen na al die klaagzang van de vrouwen de laatste jaren![]()
Sterkte de komende 2 dagen!Dat ik vanaf vandaag weer fulltime op mn goude vertrouwde plekkie ben. Zit ik er net lekker in en dan is het alweer weekend. Ach zo weer maandag🤷♂

Meer rust dan in t weekend
Al tren in de melk?
Hij is aan het bulken momenteel, langzaam beginnen he.
Een aanrader op Netflix is Boss Baby. Die van mij vind t helemaal geweldig. Nog best een grappige serie trouwens.
Waarom wachten tot t maandag is? 🤷🏼♀️Nieuw plan voor maandag, schijven mee in de rugzak en klimmen op de loopband, I will put myself through hell. The DEVIL is comin home baby.
Gesloten inrichting beetje lullig dit
Vandaag andere plannen, met dumbbells aan de slag. Morgen “rust” dagje, maar er zal wel gewandeld worden. Weet een heuvel wat ik met een volle rugzak kan beklimmen dat wordt de proef voor maandag.
Ouwe navy seal. Wanneer marcheer je naar ukraine?Vandaag andere plannen, met dumbbells aan de slag. Morgen “rust” dagje, maar er zal wel gewandeld worden. Weet een heuvel wat ik met een volle rugzak kan beklimmen dat wordt de proef voor maandag.
Edit; ik hoop dat het morgen gaat regenen, maakt het allemaal alleen maar mooier.
De ware strijd is gaande in ons brein.