Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.103
Die keuze kan ik meer begrijpen als een man die vrouw wil worden in deze vrouwonvriendelijke maatschappij, waarom zou je dat in godsnaam willen na al die klaagzang van de vrouwen de laatste jaren???
Om een succesvol sportster te worden bijv

• #160.104
Dat ik vanaf vandaag weer fulltime op mn goude vertrouwde plekkie ben. Zit ik er net lekker in en dan is het alweer weekend. Ach zo weer maandag🤷‍♂️
20220401_070736.jpg
20220401_150543.jpg
Screenshot_20220401-150718_Gallery.jpg

• #160.108
dumbbells off day, 2x 45 min rowing machine and 30 min climbing and grinding, mind started to f**** with me on the treadmill after 5 minutes, kept going, stay hard.

• #160.112
Nieuw plan voor maandag, schijven mee in de rugzak en klimmen op de loopband, I will put myself through hell. The DEVIL is comin home baby.

• #160.116
Waarom wachten tot t maandag is? 🤷🏼‍♀️
Vandaag andere plannen, met dumbbells aan de slag. Morgen “rust” dagje, maar er zal wel gewandeld worden. Weet een heuvel wat ik met een volle rugzak kan beklimmen dat wordt de proef voor maandag.

Edit; ik hoop dat het morgen gaat regenen, maakt het allemaal alleen maar mooier.

• #160.117
Vandaag andere plannen, met dumbbells aan de slag. Morgen “rust” dagje, maar er zal wel gewandeld worden. Weet een heuvel wat ik met een volle rugzak kan beklimmen dat wordt de proef voor maandag.

Edit; ik hoop dat het morgen gaat regenen, maakt het allemaal alleen maar mooier.
Ouwe navy seal. Wanneer marcheer je naar ukraine?

• #160.118
Triceps voel ik na 2 dagen nog steeds, niet normaal, maar ze gaan weer kapot vandaag net als de biceps, het gaat een tabata workout worden, lang niet gedaan, spierconditie moet beter.

• #160.120
Tja ook een beetje persoonlijke schade, jaren geleden afgekeurd voor het leger wegens overgewicht, als ik niet naar het leger kan breng ik het leger naar mij, na jaren in verzuim is het tijd voor verandering. Zelfafwijzing maakt meer kapot dan je lief is.

Stay hard.

Terug
Naar boven