AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.081
Goede cardio ;). Kben benieuwd hoeveel kcal je burned bij 12 uur lang zwoegen in een hete keuken. Al sta ik liever 12 uur in een keuken met collega's, dan 12 uur alleen zittend achter een laptop.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Maar ik ga dan ook geen 86 uur per week werken. 3 van 12 is meer dan genoeg voor mij. Lekker 4 dagen vrij om bij te komen, lekker te chillen, super veel tijd om aan mijn zoon te besteden. Dikke prima. Ik zit zelfs te denken om soms maar 2 dagen te gaan werken, dan kan ik 5 dagen hele dag bij m'n zoon zijn (en alle tijd om te trainen). Heerlijk. Lekker elke dag de natuur in. Lekker koken thuis voor het vrouwtje.

En m.b.t. pensioen. Je kan beter zelf je pensioen bij elkaar verzamelen dan hopen dat de staat over 40 a 50 jaar nog een pensioen voor je heeft. Slim beleggen. Of vastgoed kopen en gaan verhuren.

Of gewoon op je 70 kabouterpost gaan bezorgen naast je AOW :roflol:. Of een paar vierkante meter groen tuinieren.
Ik ben zelf ook een bikkel om eerlijk te zijn. Kon goed met polen werken in een postnl depot. Maar vind niks doen ook niet erg, ik vermaak me wel. Maar ik kom ook liever thuis zonder rugpijn dan met rugpijn

• #160.082
Ik ben zelf ook een bikkel om eerlijk te zijn. Kon goed met polen werken in een postnl depot. Maar vind niks doen ook niet erg, ik vermaak me wel. Maar ik kom ook liever thuis zonder rugpijn dan met rugpijn
Geen rug klachten van 't zitten?

• #160.085
Ik heb liever een drukke werkdag dan een dag waarop niets te doen is maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Ik heb trouwens het loon van 20 jaar anciënniteit in de bouw om een magazijn te beheren :D

• #160.086
Ik heb liever een drukke werkdag dan een dag waarop niets te doen is maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Ik heb trouwens het loon van 20 jaar anciënniteit in de bouw om een magazijn te beheren :D
Dat heeft ook een reden afgaande op jouw geschiedenis
Screenshot_20220304-222701_WhatsApp.jpg

• #160.093
6CEDC7CC-DE80-45F3-A3D1-9ED87D2850C0.jpeg

• #160.096
In m'n gedachte was die grap op t moment echt super lollig..
1648555333000.jpg

• #160.098
Dus een vrouw die man is geworden kan jij nog steeds interessant vinden?

Die keuze kan ik meer begrijpen als een man die vrouw wil worden in deze vrouwonvriendelijke maatschappij, waarom zou je dat in godsnaam willen na al die klaagzang van de vrouwen de laatste jaren???

• #160.099
Terug
Naar boven