- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedrijf betaald wekelijks uit zo ben ik elkeweek 2000 rijker
Nog steeds 4-5 dagen. Binnenkort sta ik op 2 locaties en dat is 25 min rijden. Thuis preworkout meal eten, trainen, thuis eten, dan slapen. Ik hoef bijna niks te doen op werk.Damn lijp man, hoe vaak train je per week?
Vind het met 40 uur per week al lastig om vaak te kunnen trainen
Draag elkedag uniformLekker broer iedere week nieuwe louboe's wel zwarte halen kan je nog van je winst aftrekken.
"Nette werkschoenen".
Zelfde met fris kostuum en andere designer kleding
Ik zit nog pas in dit wereldje, binnenkort start ik ook bij een ander bedrijf, en bij hun zijn de tarieven wat hoger dan bij dit bedrijf.Als zzp'er betaal je niet per uur dus maakt niet veel uit. In loondienst moet je dit niet doen nee.
Kvind 2k per week bij 86 uur niet heel veel. Zelfs als kok zou ik dan al 15k per maand verdienen.. (40 per uur).
Loubous onder pak, katja erbij
Goede cardioIk zit nog pas in dit wereldje, binnenkort start ik ook bij een ander bedrijf, en bij hun zijn de tarieven wat hoger dan bij dit bedrijf.
Maar jij werkt je dan kapot als kok, en ik speel games op me laptop
. Kben benieuwd hoeveel kcal je burned bij 12 uur lang zwoegen in een hete keuken. Al sta ik liever 12 uur in een keuken met collega's, dan 12 uur alleen zittend achter een laptop.
. Of een paar vierkante meter groen tuinieren.Dat zijn geen mensen.
Meteen door naar de kneedown cursus!
StoerGoede cardio. Kben benieuwd hoeveel kcal je burned bij 12 uur lang zwoegen in een hete keuken. Al sta ik liever 12 uur in een keuken met collega's, dan 12 uur alleen zittend achter een laptop.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Maar ik ga dan ook geen 86 uur per week werken. 3 van 12 is meer dan genoeg voor mij. Lekker 4 dagen vrij om bij te komen, lekker te chillen, super veel tijd om aan mijn zoon te besteden. Dikke prima. Ik zit zelfs te denken om soms maar 2 dagen te gaan werken, dan kan ik 5 dagen hele dag bij m'n zoon zijn (en alle tijd om te trainen). Heerlijk. Lekker elke dag de natuur in. Lekker koken thuis voor het vrouwtje.
En m.b.t. pensioen. Je kan beter zelf je pensioen bij elkaar verzamelen dan hopen dat de staat over 40 a 50 jaar nog een pensioen voor je heeft. Slim beleggen. Of vastgoed kopen en gaan verhuren.
Of gewoon op je 70 kabouterpost gaan bezorgen naast je AOW. Of een paar vierkante meter groen tuinieren.
Ik zit nog pas in dit wereldje, binnenkort start ik ook bij een ander bedrijf, en bij hun zijn de tarieven wat hoger dan bij dit bedrijf.
Maar jij werkt je dan kapot als kok, en ik speel games op me laptop

Stoer?Stoer
Vriend van mijn nicht was Souschef maar dat verdiende niet zoveel veel uren maken en laat thuis
Dan had je maar een vak moeten leren.Stoer?
Loondienst in de horeca is slavenarbeid. 60+ uur werken per week, contract 40 uur of minder. Bruto maandsalaris circa €2500. Vele overuren maar nooit tijd om vakantiedagen op te nemen.

CoolStoer?
Loondienst in de horeca is slavenarbeid. 60+ uur werken per week, contract 40 uur of minder. Bruto maandsalaris circa €2500. Vele overuren maar nooit tijd om vakantiedagen op te nemen.
Eensch.
Ik zat op 1505€ per 4 weken 😬.
Zou daar dus echt mn bed niet voor uit komen.
Ik ook niet meer 😆.