Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.063
  • #160.064
Damn lijp man, hoe vaak train je per week?

Vind het met 40 uur per week al lastig om vaak te kunnen trainen
Nog steeds 4-5 dagen. Binnenkort sta ik op 2 locaties en dat is 25 min rijden. Thuis preworkout meal eten, trainen, thuis eten, dan slapen. Ik hoef bijna niks te doen op werk.

Mijn werktijden is 22:00-10:00 train ik sochtends niet zolang omdat het rustig is

Laatst bewerkt:
  • #160.066
Als zzp'er betaal je niet per uur dus maakt niet veel uit. In loondienst moet je dit niet doen nee.

Kvind 2k per week bij 86 uur niet heel veel. Zelfs als kok zou ik dan al 15k per maand verdienen.. (40 per uur).
Ik zit nog pas in dit wereldje, binnenkort start ik ook bij een ander bedrijf, en bij hun zijn de tarieven wat hoger dan bij dit bedrijf.

Maar jij werkt je dan kapot als kok, en ik speel games op me laptop

• #160.068
Ik zit nog pas in dit wereldje, binnenkort start ik ook bij een ander bedrijf, en bij hun zijn de tarieven wat hoger dan bij dit bedrijf.

Goede cardio ;). Kben benieuwd hoeveel kcal je burned bij 12 uur lang zwoegen in een hete keuken. Al sta ik liever 12 uur in een keuken met collega's, dan 12 uur alleen zittend achter een laptop.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Maar ik ga dan ook geen 86 uur per week werken. 3 van 12 is meer dan genoeg voor mij. Lekker 4 dagen vrij om bij te komen, lekker te chillen, super veel tijd om aan mijn zoon te besteden. Dikke prima. Ik zit zelfs te denken om soms maar 2 dagen te gaan werken, dan kan ik 5 dagen hele dag bij m'n zoon zijn (en alle tijd om te trainen). Heerlijk. Lekker elke dag de natuur in. Lekker koken thuis voor het vrouwtje.

En m.b.t. pensioen. Je kan beter zelf je pensioen bij elkaar verzamelen dan hopen dat de staat over 40 a 50 jaar nog een pensioen voor je heeft. Slim beleggen. Of vastgoed kopen en gaan verhuren.

Of gewoon op je 70 kabouterpost gaan bezorgen naast je AOW :roflol:. Of een paar vierkante meter groen tuinieren.

• #160.071
Goede cardio ;). Kben benieuwd hoeveel kcal je burned bij 12 uur lang zwoegen in een hete keuken. Al sta ik liever 12 uur in een keuken met collega's, dan 12 uur alleen zittend achter een laptop.
Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Maar ik ga dan ook geen 86 uur per week werken. 3 van 12 is meer dan genoeg voor mij. Lekker 4 dagen vrij om bij te komen, lekker te chillen, super veel tijd om aan mijn zoon te besteden. Dikke prima. Ik zit zelfs te denken om soms maar 2 dagen te gaan werken, dan kan ik 5 dagen hele dag bij m'n zoon zijn (en alle tijd om te trainen). Heerlijk. Lekker elke dag de natuur in. Lekker koken thuis voor het vrouwtje.

En m.b.t. pensioen. Je kan beter zelf je pensioen bij elkaar verzamelen dan hopen dat de staat over 40 a 50 jaar nog een pensioen voor je heeft. Slim beleggen. Of vastgoed kopen en gaan verhuren.

Of gewoon op je 70 kabouterpost gaan bezorgen naast je AOW :roflol:. Of een paar vierkante meter groen tuinieren.
Stoer

Vriend van mijn nicht was Souschef maar dat verdiende niet zoveel veel uren maken en laat thuis

• #160.072
Werken anno 2022;

20A9F2E7-2A04-41A1-926E-80EF1BA49B4B.jpeg

• #160.073

Goede boekhouder zoeken gap, als je pas als zzp begint is dat wel een vereiste.
Ik doe naast me loondienst ook nog wel eens zzp beveiligings werkzaamheden mocht ik daar zin in hebben en een goede boekhouder betaald zich snel terug ;)

• #160.074
Stoer

Vriend van mijn nicht was Souschef maar dat verdiende niet zoveel veel uren maken en laat thuis
Stoer?

Loondienst in de horeca is slavenarbeid. 60+ uur werken per week, contract 40 uur of minder. Bruto maandsalaris circa €2500. Vele overuren maar nooit tijd om vakantiedagen op te nemen.

Terug
Naar boven