- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volgende DBB meet doen we zijn workout💪💪Sick, misschien moet ik ook maar wisselen van schema.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende DBB meet doen we zijn workout💪💪Sick, misschien moet ik ook maar wisselen van schema.

Bank is wel kampachtig ordinair dus zou maar zo kunnen 😛Nieuwe stofzuiger gekocht, meteen getest!
![]()
HATERS SAY ITS FOTOSHOP
Draag dan een andere bril!Niet alleen de DBB meet van zaterdag, maar ook een date op zondag moeten afzeggen vanwege mijn verkoudheid/omicron/griep/whateverdefuckhetwas.
Maar ik krijg komend weekend een herkansing!![]()
Als ik een verbetering mag suggereren, misschien een ooglapje (of zelfs twee)?
Maak een blender shake dan kan je er 1min van maken.
Heb geen zin in gordon ramsay die mij alle hoeken van de keuken laat zienMaak een blender shake dan kan je er 1min van maken.

Gordan Ramsey mag mij wel berichten voor Hells Kitchen.Heb geen zin in gordon ramsay die mij alle hoeken van de keuken laat zien![]()
Droge humor weer, ook je eten trouwens.Gordan Ramsey mag mij wel berichten voor Hells Kitchen.
![]()
Ik zie hem al bij jouw thuis proeven in dat red mijn restaurant programma:Gordan Ramsey mag mij wel berichten voor Hells Kitchen.
Denk dat ie bij alles wat ik eet dit zal zeggen….Ik zie hem al bij jouw thuis proeven in dat red mijn restaurant programma:
"You must really hate him, are you actually trying to get him killed?"
Rij tijden wet. Chauffeurs van ons klokken de “pauze” in als ze laden zodat ze niet verplicht moeten pauzeren want je kan je eten ook achter het stuur opeten. Extra uur pd doorbetaald en je bent uur/90min sneller thuis. Toen ik nog reed vond ik dat zo kut die verplichte pauzes.Rust neem je op je werk, niet thuis🤣
4 uur slaap gehad door zieke kids en leg day vandaag. Het is een mooie dag🤪![]()