AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.201
Laatst bewerkt:
  • #160.202
Ik denk dat strikt curlen heel STRIKT is, want 114kg lijkt niet veel. Heb zelf vaak 8x80kg gedaan met een EZ stang en met een (legale) smalle hamer greep is het makkelijker.

Edit: vond de uitvoering niet strikt, denk dat ik het op deze manier ook kan.
Denk dat het makkelijker is dan 200kg bankdrukken. Alleen is curlen als wedstrijdvorm erg lang in onbruik geweest.

• #160.204
Ik denk dat strikt curlen heel STRIKT is, want 114kg lijkt niet veel. Heb zelf vaak 8x80kg gedaan met een EZ stang en met een (legale) smalle hamer greep is het makkelijker.

En de uitvoering van Denis Cyplenkov kan je ook overtreffen?

Je moet dan 5x140kg kunnen cheat curlen.

• #160.211

Als je 114kg curls met kont en rug tegen een wand doet en filmt krijg je van mij een elite account.

• #160.212
Als je 114kg curls met kont en rug tegen een wand doet en filmt krijg je van mij een elite account.
Ik train licht na mijn hartinfarct, hoewel sommige lummels hier dat zwaar vinden. 100kg had ik zeker gekund. Als ik een poging zou doen, is het misschien handiger om 115kg te nemen.

• #160.217
Ik train licht na mijn hartinfarct, hoewel sommige lummels hier dat zwaar vinden. 100kg had ik zeker gekund. Als ik een poging zou doen, is het misschien handiger om 115kg te nemen.
Ik heb ook al wel eens 70kg strict gecurlt maar het is toch nog een heel eind naar 115kg.
Wel handig dat je dan ook gelijk een WR zet.

• #160.219

• #160.220
Het is wel een fijne oefening. Ik doe het om de dag. Maar ik heb al een elite account. Trouwens, ik red de helft niet eens.

Terug
Naar boven