- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
50€ zakgeld *
Gewoon bleken krijg je alleen aanslag van koffie enz mee weg. Het wordt nooit lichter dan je oorspronkelijke kleur.Nou ik ga dus eerste keer mijn tanden laten bleken. Iemand ervaring mee?
Hoelang blijft het wit? Ik drink sowieso geen koffie maar wel vaak thee. Mag thee wel?Gewoon bleken krijg je alleen aanslag van koffie enz mee weg. Het wordt nooit lichter dan je oorspronkelijke kleur.
Na het bleken even geen koffie of andere dingen met kleurstof erin. Ik dacht 2 uurtjes ofzo
Thee zit net zo goed kleurstof in. Die paar uurtjes gewoon water joh, je tanden zijn dan wat poreus.Hoelang blijft het wit? Ik drink sowieso geen koffie maar wel vaak thee. Mag thee wel?
Drink alleen water en vitargo, bcaa, glutamine en dat soort drankjesThee zit net zo goed kleurstof in. Die paar uurtjes gewoon water joh, je tanden zijn dan wat poreus.
Hoe lang hangt er vooral vanaf hoe je zelf leeft. Koffie, roken, rode wijn, energy drink, dat soort dingen zorgen voor verkleuring. Hoe meer je dat doet, hoe sneller je weer wat aanslag krijgt.
Ik doe het zelf 1x per jaar met peroxide in een gebitje. Werkt heel goed maar wel enkele dagen gevoelige tanden.Nou ik ga dus eerste keer mijn tanden laten bleken. Iemand ervaring mee?
22:00-07:00 me hele dienst geslapen in een daklozenopvang en om 06:25 wakker geworden.
Gratis 210€
1200€ per week door alleen te slapen zie ik die benzinekosten door de vingers. Ps, ik rij maar 20 min xxx-100 voor de gti benzine - kosten gti = net zoveel leefgeld als de daklozen over😇
Verboden in nederland sinds paar jaar of iig je mag nog maar een heel laag % peroxide en dacht zelfs alleen bij een tandarts die de prijs dus dan al mee 6x duurder maakt.Ik doe het zelf 1x per jaar met peroxide in een gebitje. Werkt heel goed maar wel enkele dagen gevoelige tanden.
Ali-expressVerboden in nederland sinds paar jaar of iig je mag nog maar een heel laag % peroxide en dacht zelfs alleen bij een tandarts die de prijs dus dan al mee 6x duurder maakt.

Zou met dit soort producten wel goed uitkijken als je ze vanuit ali express besteld. Tanden moet je zuinig op zijn en je weet eigenlijk nooit wat hun erin doen aangezien ze in china andere wetgeving hebben dan hier. Paar % teveel bijv en je tanden breken gewoon af of onherstelbare schade…
Of er zit wat ander wit spul inZou met dit soort producten wel goed uitkijken als je ze vanuit ali express besteld. Tanden moet je zuinig op zijn en je weet eigenlijk nooit wat hun erin doen aangezien ze in china andere wetgeving hebben dan hier. Paar % teveel bijv en je tanden breken gewoon af of onherstelbare schade…

Idd, maar de realiteit is dat bijna al die schoonheidskliniekjes ook hun prul gewoon uit China bestellen, dus daar weet je uiteindelijk ook niet echt wat ze op je tanden smeren.Zou met dit soort producten wel goed uitkijken als je ze vanuit ali express besteld. Tanden moet je zuinig op zijn en je weet eigenlijk nooit wat hun erin doen aangezien ze in china andere wetgeving hebben dan hier. Paar % teveel bijv en je tanden breken gewoon af of onherstelbare schade…
YoloIdd, maar de realiteit is dat bijna al die schoonheidskliniekjes ook hun prul gewoon uit China bestellen, dus daar weet je uiteindelijk ook niet echt wat ze op je tanden smeren.
Tandarts zou ik dan weer wel vertrouwen (is wss ook goed verzekerd voor als er iets mis gaat), maar dat is echt belachelijk duur voor wat het is.
Uhm salons gebruikte vroeger tot 30% peroxide. Omdat je tandvlees daar geïrriteerd van kan raken, heeft de EU een verbod ingesteld.Idd, maar de realiteit is dat bijna al die schoonheidskliniekjes ook hun prul gewoon uit China bestellen, dus daar weet je uiteindelijk ook niet echt wat ze op je tanden smeren.
Tandarts zou ik dan weer wel vertrouwen (is wss ook goed verzekerd voor als er iets mis gaat), maar dat is echt belachelijk duur voor wat het is.

Het verschil tussen “mogen” en “doen”Uhm salons gebruikte vroeger tot 30% peroxide. Omdat je tandvlees daar geïrriteerd van kan raken, heeft de EU een verbod ingesteld.
Salons mogen nu max 0,1% peroxide gebruiken. Wil je meer, dan moet je het dus buiten de EU bestellen.
Of even naar de apotheek voor mondwater, want daar mag wel 3% in zitten
Imo kan je beter peroxide gebruiken, dan van die (huis)middeltjes die schuren.
Heb ik iets gemist? Log jij je zware trainingen niet?Soms is het wel echt lekker om een weekje te deloaden. Heerlijk vandaag op het gemakje trainen.