- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Ja doei, jou wil ik hier niet hebben!
Geintje hé. Altijd welkom 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja doei, jou wil ik hier niet hebben!

Heb je 'm nou in een slaapzak gepropt

Auto deken voor de hond. Ga wel even uurtje de natuur in met hem dan.
Man met groene handen.Botanische beauty's
![]()
Altijd een mooi gevoel, de eerste lichting van het jaar die ontkiemt.
Focus ligt elk jaar hetzelfde, bijen/vlinders/insecten gelukkig maken.
En dat lukt prima elk jaar😍
Kweek alles zelf uit zaden, elk jaar opnieuw.@MikeBlok , gespaard bij Appie ?
😋 of heb je die kids beroofd
De baby'sBotanische beauty's
![]()
Altijd een mooi gevoel, de eerste lichting van het jaar die ontkiemt.
Focus ligt elk jaar hetzelfde, bijen/vlinders/insecten gelukkig maken.
En dat lukt prima elk jaar😍
Heb het geduld er niet voorOok die heb ik weleens😍
Alleen buitenshuis "guerilla kweek" .![]()
![]()
![]()

Heb het geduld er niet voor
Ga misschien ook buitengroei doen maar moet ff kijken hoe, wij hebben geen tuin dus word lastig.
Thx, ziet er goed uit!1 tip. Neem.autoflowers. geen gezeik met concentionele planten die pas gaan bloeien in het najaar als het korter licht word, en het dus vaak vochtig is, en komt er toprot in . Ook worden gewone planten meters hoog waardoor ze moeilijk te verbergen zijn.
Autoflowers zet je in mei buiten, blijven rond de 150cm en gaan vanzelf bloeien en binnen 3 maanden zijn ze klaar om te oogsten, einde zomer dus als het nog goed droog is.
Bekijk bijlage 552483
zorg voor plekken die onherbergzaam zijn. Ik heb ze midden in een bramenveld gezet, ben met motorpak en al een padje gebaand en in het midden een veldje uitgekapt. Ook voordelig voor die kloteherten en hazen die verse plantjes lekker vindenBekijk bijlage 552484
Na een tijdjeBekijk bijlage 552486
Maar als iemand anders het filmt hebVind het maar ongemakkelijk om mijzelf te filmen enzo. En, als ik eerlijk ben, vind ik het vaak een beetje confronterend![]()

Wel leuk als er bij jou in de buurt twee mannen langskomen die er niet uitzien als ouderling.Ja doei, jou wil ik hier niet hebben!
Geintje hé. Altijd welkom

Krijgen daklozen zoveel leefgeld?22:00-07:00 me hele dienst geslapen in een daklozenopvang en om 06:25 wakker geworden.
Gratis 210€