XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.242
"oké dan. Jij wint."
IMG20220409142706.jpg

• #160.245
Gewoon een dwangbuis zodat ie rustig op de achterbank blijft zitten

• #160.246
Botanische beauty's
20220409_174627.jpg

Altijd een mooi gevoel, de eerste lichting van het jaar die ontkiemt.
Focus ligt elk jaar hetzelfde, bijen/vlinders/insecten gelukkig maken.
En dat lukt prima elk jaar😍

• #160.248
@MikeBlok , gespaard bij Appie ?
😋 of heb je die kids beroofd

• #160.249
@MikeBlok , gespaard bij Appie ?
😋 of heb je die kids beroofd
Kweek alles zelf uit zaden, elk jaar opnieuw.
Geen basisplantjes van de appie.

Bijv.
Leonotis nepetfolia
Amarantus caudatus red
Amaranthus green cascade
Agastache black adder
Digitalis purpurea
Alcea

Etc etc etc🤣🤣🤣

Binnen ook een plant of 30 staan waaronder hele bijzondere tropische planten die ik probeer in de bloei te krijgen in een NL klimaat. Wel echte hobby van me

• #160.251
Alleen maar ervaring met bepaalde Indica 😉
@MikeBlok

• #160.254
Heb het geduld er niet voor:roflol:

Ga misschien ook buitengroei doen maar moet ff kijken hoe, wij hebben geen tuin dus word lastig.

1 tip. Neem.autoflowers. geen gezeik met concentionele planten die pas gaan bloeien in het najaar als het korter licht word, en het dus vaak vochtig is, en komt er toprot in . Ook worden gewone planten meters hoog waardoor ze moeilijk te verbergen zijn.

Autoflowers zet je in mei buiten, blijven rond de 150cm en gaan vanzelf bloeien en binnen 3 maanden zijn ze klaar om te oogsten, einde zomer dus als het nog goed droog is.

zorg voor plekken die onherbergzaam zijn. Ik heb ze midden in een bramenveld gezet, ben met motorpak en al een padje gebaand en in het midden een veldje uitgekapt. Ook voordelig voor die kloteherten en hazen die verse plantjes lekker vinden

Na een tijdje

Laatst bewerkt:
  • #160.255
1 tip. Neem.autoflowers. geen gezeik met concentionele planten die pas gaan bloeien in het najaar als het korter licht word, en het dus vaak vochtig is, en komt er toprot in . Ook worden gewone planten meters hoog waardoor ze moeilijk te verbergen zijn.

Autoflowers zet je in mei buiten, blijven rond de 150cm en gaan vanzelf bloeien en binnen 3 maanden zijn ze klaar om te oogsten, einde zomer dus als het nog goed droog is.

Bekijk bijlage 552483

zorg voor plekken die onherbergzaam zijn. Ik heb ze midden in een bramenveld gezet, ben met motorpak en al een padje gebaand en in het midden een veldje uitgekapt. Ook voordelig voor die kloteherten en hazen die verse plantjes lekker vindenBekijk bijlage 552484

Na een tijdjeBekijk bijlage 552486
Thx, ziet er goed uit!

• #160.257
Laatst bewerkt:
  • #160.259
22:00-07:00 me hele dienst geslapen in een daklozenopvang en om 06:25 wakker geworden.
Gratis 210€

Terug
Naar boven