- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee. Voor mij is dat gewoon zwaar. Ik ben niet zo stoer weetje?Heb ik iets gemist? Log jij je zware trainingen niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Voor mij is dat gewoon zwaar. Ik ben niet zo stoer weetje?Heb ik iets gemist? Log jij je zware trainingen niet?
Oke sorryNee. Voor mij is dat gewoon zwaar. Ik ben niet zo stoer weetje?
www.instagram.com
Gisteren op de elektrische fiets zonder ondersteuning, altijd goed voor een loopneus. Als het droog blijft morgen een lange tocht op de:![]()
@lofilosers on Instagram: "Goodmorning 🙈🙈"
4,732 likes, 105 comments - lofilosers on March 20, 2022: "Goodmorning 🙈🙈".www.instagram.com
@Schwarzeneggertje toch weer op de fiets
Goed bezig! Vooral dat roken is wel echt teringongezondAfgelopen week een jaar gestopt met roken en alcohol 🥳
OMWWat een dag. 05:45 tot 21:00 gewerkt, geen pauze... Grote partij van 500 man, 8 gangen walking dinner. Hele dikke locatie in Amsterdam.
Bizar hoeveel geld hier doorheen is gegaan vandaag. En hoeveel voedsel er is verspild.
![]()
400 burgertjes over..
Niet alleen burgers. Ook veel broodjes pulled pork met coleslaw.
Zo wordt zo'n DBB feestje wel betaalbaar.Niet alleen burgers. Ook veel broodjes pulled pork met coleslaw.
Als je al die broodjes uit de vuilniscontainer vist?
Als jij nog een keer zo'n klus hebt plannen we dat feestje na afloop!Als je al die broodjes uit de vuilniscontainer vist?
Vonden ze het niet te vreten?400 burgers, zo de container in.. morgen ga ik een dag rouwen.
Nee de hele planning van die groep liep fucked (door hunzelf trouwens). Het was een feestje van Wajer. 30 luxe yachten van een paar miljoen per stuk die bij het hotel aanmeerden in groepen van 10. Er lag een slordige 80 tot 100 miljoen aangemeerd... Toen de laatste groep aankwam ging de eerste groep al bijna weg. En de eerste groep was al anderhalf uur te laat. De meeste waren na een paar gangen al over hun honger heen.
Lekker exclusiefNee de hele planning van die groep liep fucked (door hunzelf trouwens). Het was een feestje van Wajer. 30 luxe yachten van een paar miljoen per stuk die bij het hotel aanmeerden in groepen van 10. Er lag een slordige 80 tot 100 miljoen aangemeerd... Toen de laatste groep aankwam ging de eerste groep al bijna weg. En de eerste groep was al anderhalf uur te laat. De meeste waren na een paar gangen al over hun honger heen.
Onze planning vanuit de keuken was gewoon top. Maar het boeide die mensen ook allemaal niet. Geld als water.
Dit was in 2019
![]()
Gister was blijkbaar het 30 jarig bestaan van die yachtenfabrikant. De duurste boot die er lag was 10 miljoen.
Het was zelfs zo leip, dat de laatste groep een kwartier na de maximale tijd bij een brug aankwam en de gemeente die brug niet meer open wilde gooien. Toen hebben ze blijkbaar Willem Alexander gebeld (die groot aandeelhouder van dit hotel is en ook zo'n boot bezit) en die heeft gemeente Amsterdam gesommeerd om alsnog die brug open te gooien. Lol.
Ik denk dat van de in totaal 4000 gerechten er minstens 25% is weggegooid. Was wel cool trouwens, de chef gaf mij beneden bij productie de verantwoordelijk over het team wat daar stond om te zorgen dat alles goed en wel op tijd werd meegegeven. En alles ging perfect. Kzou eigenlijk tot 14:00 blijven maar wilde het afmaken van deze klus niet missen. Was top, hele dikke klus. Geen pauze nemen was dan ook mijn eigen keuze.
Goede indruk achtergelaten. Ze willen me daar nu 4 dagen in de week hebben.
Dat zijn geen jachten op die foto.Nee de hele planning van die groep liep fucked (door hunzelf trouwens). Het was een feestje van Wajer. 30 luxe yachten van een paar miljoen per stuk die bij het hotel aanmeerden in groepen van 10. Er lag een slordige 80 tot 100 miljoen aangemeerd... Toen de laatste groep aankwam ging de eerste groep al bijna weg. En de eerste groep was al anderhalf uur te laat. De meeste waren na een paar gangen al over hun honger heen.
Onze planning vanuit de keuken was gewoon top. Maar het boeide die mensen ook allemaal niet. Geld als water.
Dit was in 2019
![]()
Gister was blijkbaar het 30 jarig bestaan van die yachtenfabrikant. De duurste boot die er lag was 10 miljoen.
Het was zelfs zo leip, dat de laatste groep een kwartier na de maximale tijd bij een brug aankwam en de gemeente die brug niet meer open wilde gooien. Toen hebben ze blijkbaar Willem Alexander gebeld (die groot aandeelhouder van dit hotel is en ook zo'n boot bezit) en die heeft gemeente Amsterdam gesommeerd om alsnog die brug open te gooien. Lol.
Ik denk dat van de in totaal 4000 gerechten er minstens 25% is weggegooid. Was wel cool trouwens, de chef gaf mij beneden bij productie de verantwoordelijk over het team wat daar stond om te zorgen dat alles goed en wel op tijd werd meegegeven. En alles ging perfect. Kzou eigenlijk tot 14:00 blijven maar wilde het afmaken van deze klus niet missen. Was top, hele dikke klus. Geen pauze nemen was dan ook mijn eigen keuze.
Goede indruk achtergelaten. Ze willen me daar nu 4 dagen in de week hebben.