Heerlijke dag op werk gehad vandaag.
2e dag bij een nieuwe opdrachtgever bij een strandpaviljoen aan een plas in Noord-Holland.
Gister was er dus geen ruk te doen. Misschien 8 bonnetjes over de hele dag. Vandaag zag het er 's ochtends weer somber uit, dus de chef vraagt aan mij of ie naar huis kan en alles goed komt.
Tuurlijk, no stress.
"Haha straks zit het nog helemaal vol haha. Nee joh gaat niet gebeuren, komt goed".
Chef weg, andere gast afgebeld voor de keuken. Ik en 1 iemand runde vandaag dus de keuken ipv 4. En dit was mijn 2e dag
Je raad het al, opeens allemaal arrivé, hele tent vol van 13:00 tot 19:00. Bonnen blijven komen.
Bediening in de stress.
Nieuwe kaart, no biggie. Ik vlamde em, alles ging super smooth. Bediening en m'n keuken collega rondt 16:30 snel ff een happie laten eten, zelf doorgegaan om alles draaiende te houden. Crediet opbouwen natuurlijk.
Eigenaar kwam nog langs om te helpen in de afwas.
Uiteindelijk liep de keuken de hele dag gesmeerd, geen geschreeuw, geen stress, grote glimlach hele dag op m'n gezicht (was men verbaast van, dat gechreeuw en stressen zijn ze blijkbaar gewend van andere freelancers.)
Bediening blij, eigenaar blij. Hij wil me op vaste dagen hebben t/m aankomende september. Trial by fire succeeded.
💪