AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.862
Lekker hoor. En kan kloppen, ik zit deze week in de 60k. Maar lastig om daar aan te voldoen als je 't huis niet uit mag wegens corona :P
Hmm. Wat is die lucht die ik opeens ruik overal...?
Mietjeslucht 🤣

Grapje. Veel beterschap man. Dan zie ik je over een paar weken wel weer verschijnen in de lijst :D

• #160.863
Hmm. Wat is die lucht die ik opeens ruik overal...?
Mietjeslucht 🤣

Grapje. Veel beterschap man. Dan zie ik je over een paar weken wel weer verschijnen in de lijst :D
Haha true, zou rondjes kunnen lopen door m'n woonkamer, maar net iets te lui voor. Na 3 nachten ijlend in m'n nest gelegen te hebben met 'n slaapscore tussen de 10 en 15 zat ik vannacht op de 81, dus zal wel bijna over zijn. Hoop volgende week al wat minder radioactief te zijn, anders gaan ze me straks nog onder de 60k indelen :p

• #160.864
Op één van de beste dagen van het jaar een 12 uursdienst draaien, 8 uur á 200% en 4 uur á 300%.

• #160.869
Ik wil @Schwarzeneggertje graag feliciteren met zijn emigratie naar Griekenland.

Ik wens je het allerbeste toe en ik denk dat ik namens vrijwel alle forumleden kan spreken dat we super blij voor je zijn dat je eindelijk jouw plekje hebt gevonden in deze wereld. Helaas duurde het emigratieproces onverwachts wat langer dan waarop we hadden gehoopt. Vreemd dat ze zo moeilijk deden over die veroordeling voor collectief wild masturberen in de openbare ruimte. Gelukkig maar dat ze die tapes uit Afrika niet hebben ontdekt.

Anyhow, veel plezier op je nieuwe bestemming ouwe reus.
1651775437015.jpg

• #160.870
Ik wil @Schwarzeneggertje graag feliciteren met zijn emigratie naar Griekenland.

Ik wens je het allerbeste toe en ik denk dat ik namens vrijwel alle forumleden mag spreken dat we super blij voor je zijn dat je eindelijk je plekje hebt gevonden in deze wereld die echt bij jouw past. Helaas duurde het emigratieproces onverwachts wat langer dan waarop we hadden gehoopt. Vreemd dat ze zo moeilijk deden over die veroordeling voor collectief wild masturberen in de openbare ruimte. Gelukkig maar dat ze die tapes uit Afrika niet hebben ontdekt.

1651775437015.jpg
Een ware griekse god:heart:

• #160.873

Ik wens je het allerbeste toe en ik denk dat ik namens vrijwel alle forumleden kan spreken dat we super blij voor je zijn dat je eindelijk jouw plekje hebt gevonden in deze wereld. Helaas duurde het emigratieproces onverwachts wat langer dan waarop we hadden gehoopt. Vreemd dat ze zo moeilijk deden over die veroordeling voor collectief wild masturberen in de openbare ruimte. Gelukkig maar dat ze die tapes uit Afrika niet hebben ontdekt.

1651775437015.jpg
Ik tel minstens voor 2, maar zelfs dan kan ik nog moeilijk collectief masturberen.

Terug
Naar boven