XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.841
  • #160.845
  • #160.846
Denk je het ooit te halen of blijft het iets waar je je hele leven voor zult moeten strijden?
Of ga je niet natty blijven? Met enkele goede medicijnen te misbruiken kan je zo binnen in de psychiatrie.
Ik weet het nog niet zeker. Wel heb ik het gevoel dat men mij altijd zal tegenwerken en intimideren. Hoe hard ik ook mijn best doe, en hoeveel beter ik (natuurlijk) altijd zal zijn dan anderen, zullen ze altijd cheaten omdat ze het mij niet gunnen.

• #160.850
Nieuw schema van de coach:flexbiceps:
Screenshot_20220504-121602_Instagram.jpg

• #160.851
Ik weet het nog niet zeker. Wel heb ik het gevoel dat men mij altijd zal tegenwerken en intimideren. Hoe hard ik ook mijn best doe, en hoeveel beter ik (natuurlijk) altijd zal zijn dan anderen, zullen ze altijd cheaten omdat ze het mij niet gunnen.
Begrijp het. Is een moeilijke situatie maar je dag om te shinen komt er wel! Als je zelf maar weet dat je beter bent dan de rest, komt alles goed. Je moet het ook vooral echt laten merken dat je superieur bent.

• #160.852
Dat spul is oprecht best wel goeie.
IMG_20220504_143806.jpg

• #160.856
Bouwdepot zo goed als voor elkaar. Huidige hypotheek boetevrij opengebroken en de resterende 23 jaar voor 2,94% vastgezet.

✌️ 😁
Ik ben ook bezig, vandaag alle gegeven naar de rekenmeester gestuurd om mijn inkomen als ZZP-er vast te leggen en morgen huis bezichtigen.
Best wel lekker dat er eindelijk eens een koopwoning in zicht komt :D

• #160.858
The of and to a in is I that for you was with on as have but be they

• #160.860
Terug
Naar boven