HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.738
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
@PartyMarty nee snap ik ook niet. Vaak zijn mensen die dat roepen gewoon te laf om het in persoon te zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok ok, toegegeven ik heb wel wat last van wat corona-kilotjes 🥲 maar ik geef gewoon het plastic de schuldMisschien tijd om te cutten ipv 't plastic de schuld te geven?![]()
Real live is tegenwoordig ondergeschikt aan online.@PartyMarty nee snap ik ook niet. Vaak zijn mensen die dat roepen gewoon te laf om het in persoon te zeggen.
Waar dit soort opmerkingen steeds voor nodig zijn kan ik niet zo goed bij.
Beetje elkaar kutten enzo snap ik wel, maar de laatste week heb ik opmerkingen voorbij zien komen over dat 't jammer is dat z'n hartkwaal niet erger was (was jij niet die dat zei), nu weer over dat z'n moeder er niet meer is, ik snap persoonlijk niet zo goed dat dat soort uitspraken door mensen hun 'common sense' filter heen komen.
Kan ook prima aan mij liggen hoor, maar persoonlijk zou ik zoiets nooit in m'n hoofd halen om tegen mensen te zeggen.
Vind het altijd hilarisch als je aan het trollen en kutten bent, maar dit soort shit staat je niet zo goed in mijn ogen.
Werkgeversverklaring ook binnen ✌️
Of ik bedoel mijn wajong uitkering @Robin 🥸
Raar aapje toch

MensenWaar dit soort opmerkingen steeds voor nodig zijn kan ik niet zo goed bij.
Beetje elkaar kutten enzo snap ik wel, maar de laatste week heb ik opmerkingen voorbij zien komen over dat 't jammer is dat z'n hartkwaal niet erger was (was jij niet die dat zei), nu weer over dat z'n moeder er niet meer is, ik snap persoonlijk niet zo goed dat dat soort uitspraken door mensen hun 'common sense' filter heen komen.
Kan ook prima aan mij liggen hoor, maar persoonlijk zou ik zoiets nooit in m'n hoofd halen om tegen mensen te zeggen.
Vind het altijd hilarisch als je aan het trollen en kutten bent, maar dit soort shit staat je niet zo goed in mijn ogen.
Ja hij is dik in de 60. Dus statistisch gezien zit ik wel goed gok ik.Fair point. Denk ook zeker dat een groot deel van mijn onbegrip in mij zit hoor (ofja, alles, aangezien het mijn onbegrip is)Maar kan het soms wel bijzonder vinden.
Met die hartkwaal zou ik gezegd kunnen hebben maar dat was ik niet. Maar statistisch gezien is hij wel een kandidaat ervoor. Dat over zijn moeder was ik wel.
Zo racistisch dit. Zoiets zou ik nooit zeggen. Iemand een raar aapje noemen 🤔
Waar heb je die voor nodig?Werkgeversverklaring ook binnen ✌️
Of ik bedoel mijn wajong uitkering @Robin 🥸
Extra hypotheek ✌️.
Ga je verbouwen?
Tuurlijk kan dat wel, je hebt ze gewoon nog.Bij nader inzien hebben de white knights hier gelijk.
Irl had ik waarschijnlijk ook nog gezegd dat hij aan mijn dragonballz mocht zuigen.
Onee die heb ik niet meer want ik ben helemaal nep gespoten enzo!
Nee een auto kopen.
Heb jij een rijbewijs?