XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.941
@PartyMarty nee snap ik ook niet. Vaak zijn mensen die dat roepen gewoon te laf om het in persoon te zeggen.

• #160.944
EIN-DE-LIJK de 85. Terug op de weegschaal 💪🏽
Ondertussen dus -10kg en we gaan nog even verder.
2de goede is dat normaal vandaag mijn ATX power rack zou worden geleverd 👌🏼

• #160.945
Werkgeversverklaring ook binnen ✌️
Of ik bedoel mijn wajong uitkering @Robin 🥸

• #160.946
Waar dit soort opmerkingen steeds voor nodig zijn kan ik niet zo goed bij.
Beetje elkaar kutten enzo snap ik wel, maar de laatste week heb ik opmerkingen voorbij zien komen over dat 't jammer is dat z'n hartkwaal niet erger was (was jij niet die dat zei), nu weer over dat z'n moeder er niet meer is, ik snap persoonlijk niet zo goed dat dat soort uitspraken door mensen hun 'common sense' filter heen komen.

Kan ook prima aan mij liggen hoor, maar persoonlijk zou ik zoiets nooit in m'n hoofd halen om tegen mensen te zeggen.

Vind het altijd hilarisch als je aan het trollen en kutten bent, maar dit soort shit staat je niet zo goed in mijn ogen.

Wie zei dat, aan de schandpaal@!!!@!@!

• #160.947
Werkgeversverklaring ook binnen ✌️
Of ik bedoel mijn wajong uitkering @Robin 🥸
1FB2462D-AB9D-4291-BFDC-FD00C9A5F728.jpeg

• #160.949
Waar dit soort opmerkingen steeds voor nodig zijn kan ik niet zo goed bij.
Beetje elkaar kutten enzo snap ik wel, maar de laatste week heb ik opmerkingen voorbij zien komen over dat 't jammer is dat z'n hartkwaal niet erger was (was jij niet die dat zei), nu weer over dat z'n moeder er niet meer is, ik snap persoonlijk niet zo goed dat dat soort uitspraken door mensen hun 'common sense' filter heen komen.

Kan ook prima aan mij liggen hoor, maar persoonlijk zou ik zoiets nooit in m'n hoofd halen om tegen mensen te zeggen.

Vind het altijd hilarisch als je aan het trollen en kutten bent, maar dit soort shit staat je niet zo goed in mijn ogen.
Mensen

• #160.953
Wat mij betreft kan je zo'n beetje alles zeggen. Of het ook nodig is is een tweede.
Niet alles wat op het internet staat zo serieus nemen zou ook al een hoop schelen.
Ik moet altijd een beetje gniffelen om die figuren die hele dagen hier lopen te vertellen hoe stoer ze zijn maar niet tegen een opmerking van een ander kunnen.

• #160.955
Bij nader inzien hebben de white knights hier gelijk.

Irl had ik waarschijnlijk ook nog gezegd dat hij aan mijn dragonballz mocht zuigen.

Onee die heb ik niet meer want ik ben helemaal nep gespoten enzo!

• #160.958
Bij nader inzien hebben de white knights hier gelijk.

Irl had ik waarschijnlijk ook nog gezegd dat hij aan mijn dragonballz mocht zuigen.

Onee die heb ik niet meer want ik ben helemaal nep gespoten enzo!
Tuurlijk kan dat wel, je hebt ze gewoon nog.
1652097993443.png
1652098045234.png

Terug
Naar boven