XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.921
Wat the f**k loop jij nou weer te lullen man? Ik verloor m'n balans. Kan de beste overkomen. Who cares. Ik ben al 2 uur wakker en met m'n zoontje bezig.

Moet jij niet ergens super verantwoord met 140 km/h kneedowns doen met je vrouw achterop?
download (12).jpeg

Als je niet tegen drank en drugs kan neem het dan niet :trollface:

• #160.922
Wat the f**k loop jij nou weer te lullen man? Ik verloor m'n balans. Kan de beste overkomen. Who cares. Ik ben al 2 uur wakker en met m'n zoontje bezig. Alleen alcohol gedronken. Geen snatz. Ik ben nogsteeds melig. Niks aan de hand.

Moet jij niet ergens super verantwoord met 140 km/h kneedowns doen met je vrouw achterop?
Typisch verslavingsgedrag.

😛

• #160.935
Heb met m'n dronke bek vannacht de wc gesloopt. Kwilde gaan zitten, verloor m'n balans en kankerde zo door die wc deksel heen. Baby wakker.

Lol hoe dan.
20220508_091600.jpg
Heb ik een paar weken geleden ook gehad, nou ja ik was niet dronken maar ging gewoon op de deksel zitten om tanden te poetsen van mijn zoon. Deksel zei ook krak en doormidden. Denk dat dat plastic door de jaren heen gewoon 'uitdroogt'.

• #160.936
Waar dit soort opmerkingen steeds voor nodig zijn kan ik niet zo goed bij.
Beetje elkaar kutten enzo snap ik wel, maar de laatste week heb ik opmerkingen voorbij zien komen over dat 't jammer is dat z'n hartkwaal niet erger was (was jij niet die dat zei), nu weer over dat z'n moeder er niet meer is, ik snap persoonlijk niet zo goed dat dat soort uitspraken door mensen hun 'common sense' filter heen komen.

Kan ook prima aan mij liggen hoor, maar persoonlijk zou ik zoiets nooit in m'n hoofd halen om tegen mensen te zeggen.

Vind het altijd hilarisch als je aan het trollen en kutten bent, maar dit soort shit staat je niet zo goed in mijn ogen.

Laatst bewerkt:
  • #160.937
Beetje elkaar kutten enzo snap ik wel, maar de laatste week heb ik opmerkingen voorbij zien komen over dat 't jammer is dat z'n hartkwaal niet erger was (was jij niet die dat zei), nu weer over dat z'n moeder er niet meer is, ik snap persoonlijk niet zo goed dat dat soort uitspraken door mensen hun 'common sense' filter heen komen.

Kan ook prima aan mij liggen hoor, maar persoonlijk zou ik zoiets nooit in m'n hoofd halen om tegen mensen te zeggen.

Vind het altijd hilarisch als je aan het trollen en kutten bent, maar dit soort shit staat je niet zo goed in mijn ogen.
Niet iedereen heeft een zelfde gevoel voor humor.

• #160.938
Laatst bewerkt:
  • #160.939

Hij verdient er geen bonuspunten mee.

• #160.940
Heb ik een paar weken geleden ook gehad, nou ja ik was niet dronken maar ging gewoon op de deksel zitten om tanden te poetsen van mijn zoon. Deksel zei ook krak en doormidden. Denk dat dat plastic door de jaren heen gewoon 'uitdroogt'.
Misschien tijd om te cutten ipv 't plastic de schuld te geven? :trollface:

Terug
Naar boven