XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #160.901
  • #160.903
Met veel fijne (en geduldige) hulp mijn oude laptop weer aan de praat gekregen :D
Dacht echt op een gegeven moment ik heb 'm gesloopt :o ... die gaat nooit meer starten na al het gewrik en gekraak :rolleyes:
20220507_170514.jpg

IMG-20220507-WA0002.jpeg

IMG-20220507-WA0004.jpeg

@PartyMarty :bow2: :)

• #160.904
  • #160.905
  • #160.908
Met veel fijne (en geduldige) hulp mijn oude laptop weer aan de praat gekregen :D
Dacht echt op een gegeven moment ik heb 'm gesloopt :o ... die gaat nooit meer starten na al het gewrik en gekraak :rolleyes:
20220507_170514.jpg

IMG-20220507-WA0002.jpeg

IMG-20220507-WA0004.jpeg

@PartyMarty :bow2: :)
Was even een paar uurtjes zweten maar nu kan dat ding zeker weer een paar jaar mee. Was gezellig om jou (en je man) te zien/spreken :heart: Hoop dat je nog jaren plezier kunt hebben van dat ding nu :)

Soms is dit forum een mooie plek.
Dat heb je helemaal zelf in de hand :D

Kijk. Dat is fijn wakker worden :clap:

Laatst bewerkt:
  • #160.910
Heb met m'n dronke bek vannacht de wc gesloopt. Kwilde gaan zitten, verloor m'n balans en kankerde zo door die wc deksel heen. Baby wakker.

Lol hoe dan.
20220508_091600.jpg

En dan praat je over goed voorbeeld geven tegen anderen🤪🤷

Een weekend nuchter blijven mss een idee🤷‍♂️?

Wat ga je doen als je kind naar het ziekenhuis moet en jij loopt er zo bij?

• #160.912
Strudel strudel, kom je zo mee naar feestje van collega, die is alleen thuis (ik werkte met allemaal begin 20ers.).

Nee joh ik ga lekker naar huis.

Ahh kom op, kom mee, zou lache zijn. (10 man ja join gewoon).

Nee joh ik ga lekker naar huis.

Aahh kom op.

Doei ruggegraat.

Motor laten staan op werk. M'n naaste collega ging helemaal bad, kotste die hele woning onder. Kwam erachter dat een chick van de bediening ook Portugees is.

Flink gelachen. Flink brak. Zo van 11:00 tot 23:00 knallen. Moederdag, hele zooi is volgeboekt en ik moet de keuken runnen.

Wat doe ik mezelf aan. Koffie!

• #160.913

Wat loop jij nou allemaal te lullen.

Wat moet ik dan, islamitisch worden, fullgas bismillah gaan en nooit meer drinken?

M'n vriendin is misschien Portugees, maar ze is niet volledig retarded en heeft gewoon een rijbewijs.

• #160.914

Wat moet ik dan, islamitisch worden, fullgas bismillah gaan en nooit meer drinken?

M'n vriendin is misschien Portugees, maar ze is niet volledig retarded en heeft gewoon een rijbewijs.
Een foto van jezelf plaatsen?

• #160.915

Kom dan niet praten over voorbeeld geven en correct gedrag tegen anderen .

Wat ik lees bij jou vind ik niet minder erg als mijn simpele acties waarin ik alleen mezelf betrek.

Elk weekend onder invloed bij je kind rondlopen vind ik nu niet echt een heel strak voorbeeld.
En je acties getuigen dat je jezelf niet onder controle hebt en dus je omgeving in gevaar brengt

• #160.916
Je doet net alsof ik elk weekend naar de conjo ben. Dat is flink overdreven.

Ik ben ook wel eens een weekend nuchter.

Nee hoor grapje. Ik werk elk weekend. Dit was meer een gevalletje socializen met m'n nieuwe team. Wat dat betreft zeer goed uitpakte.

• #160.917

Beetje hypocriet ook om dat nu te zeggen. Nu doe je precies hetzelfde. 😌

• #160.919
Kom dan niet praten over voorbeeld geven en correct gedrag tegen anderen .

Wat ik lees bij jou vind ik niet minder erg als mijn simpele acties waarin ik alleen mezelf betrek.

Elk weekend onder invloed bij je kind rondlopen vind ik nu niet echt een heel strak voorbeeld.
En je acties getuigen dat je jezelf niet onder controle hebt en dus je omgeving in gevaar brengt
En als jij met 140 op je muil klapt dan? Pappa is een kastplantje of dood.

• #160.920
Wat the f**k loop jij nou weer te lullen man? Ik verloor m'n balans. Kan de beste overkomen. Who cares. Ik ben al 2 uur wakker en met m'n zoontje bezig. Alleen alcohol gedronken. Geen snatz. Ik ben nogsteeds melig. Niks aan de hand.

Moet jij niet ergens super verantwoord met 140 km/h kneedowns doen met je vrouw achterop?

Terug
Naar boven