AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lol, ik heb patent op dat soort bishes, die van vorige week smste vanmiddag na 3 dagen opeens of ik boos was?Rare wezens hoor.:D

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 17:11 ----------

Wij buff jij ecto?:p

J/k broski maar bovenkleding is altijd te lang bij mij als de schouders/armen goed zitten.

lijkt altijd net een jurk fkn irritant

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 17:15 ----------

not sure if...hoelang ben je dan?:scratch:

1,78

Ben Buurman en Buurman aan het kijken, fking geniaal

Killy heeft ban.

Door mij,:trollface:

Tymen ze topic, postte weer zo'n k*tpic die ik reporte.

:trollface:

ik haat dat ik zo klein ben.

was gister 1 fkn lekkere chick maar 10 cm langer ze wou me wel. maar dat kan niet mannnn zij is 10 cm langer maar ze was zooo lekker

Boeiend man, met wat praten praat je wel het bed in.

Ik had laatst zo filmpje gezien, was zo lelijke spanjaard 35ofzo, ging chicks fixen in Spanje 18-25jaar zaten echt geile tussen. Hij had het allemaal gefilmd en 9/10x coïtus op het strand in de nacht.

Het maakt niet uit hoe je eruit ziet, beetje haren goed doen, nette kleren aan en met je mond fix je alles wat je maar wilt.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 18:36 ----------

nee altijd 1,78 gehad

ontopic woog vanochtend 88,9 nog 3,9 kg te gaan ongeveer

Toch best goeie cut dan.. ik weeg 83 hehehe, was tot 79 gegaan maar meteen weer terug aan de 83 binnen 1week ffs...

cutten zuigt zo hard

ja maar 10cm langer

staat voor lul als je een midget lijkt bij zo'n wijf

Ja dat is wel k*t idd, maar kijk bv Wesley snijder langs yolanthe snapje?? zo hoerenjong naast een bloedgeil wijf, iedereen aanbid jouw als je dat voor elkaar krijgt. Maar zijn ook geile wijven rond de 1,60-1,80 man

heb je misschien wel gelijk in maar wesley is niet buff

Heehehehehehe, heb jij trouwens mij net toegevoegd over msn? Praat inneens een onbekende gast ipv een onbekend meisje... Ben ik niet gewend.

Terug
Naar boven