AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.501
Sommigen kunnen niet tegen de warmte, anderen vinden 2,5 uur reistijd meer dan voldoende en bij een enkeling komen die twee zaken samen.
30 graden op rhodos valt mee. Lage luchtvochtigheid. 35 valt zelfs mee.

30 graden in Nederland daarentegen is hel.

2,5 uur reistijd? Probeer Corfu. Prachtig eiland, koeler dan de rest van Griekenland.

• #161.502
30 graden op rhodos valt mee. Lage luchtvochtigheid. 35 valt zelfs mee.

30 graden in Nederland daarentegen is hel.

2,5 uur reistijd? Probeer Corfu. Prachtig eiland, koeler dan de rest van Griekenland.
Ik kan er echt niet tegen, het weer anderhalve week geleden is mij al te warm.

En na 2,5 uur zit ik nog niet ik een vliegtuig. ;)

Wij zitten dus voor bijna het dubbele bedrag in juli een weekje in een huisje op Texel. :D

• #161.503
Ik kan er echt niet tegen, het weer anderhalve week geleden is mij al te warm.

En na 2,5 uur zit ik nog niet ik een vliegtuig. ;)

Wij zitten dus voor bijna het dubbele bedrag in juli een weekje in een huisje op Texel. :D
Dus omdat jij niet tegen de hitte kan gaat je gezin niet op vakantie naar warme landen?
Bruh.

Gewoon airco op de kamer. Overdag in het water, 's avonds lekker rondwandelen in je zwembroek als t nog 20 graden is buiten. Heerlijk.

Maja ieder zijn ding natuurlijk. Ik wil nog niet dood gevonden worden op Texel. Het moment dat ik ga twijfelen over vakantie naar Texel is het moment om mij, al die dan niet onvrijwillig, te euthaniseren.

Maar bijna het dubbele voor een weekje Texel? Damn.

• #161.504
Dus omdat jij niet tegen de hitte kan gaat je gezin niet op vakantie naar warme landen?
Bruh.
Er niet tegen kunnen is één ding, er letterlijk ziek van worden is een tweede. Blijkbaar is het erfelijk aangezien mijn kinderen er ook flink last van hebben.

Maja ieder zijn ding natuurlijk. Ik wil nog niet dood gevonden worden op Texel. Het moment dat ik ga twijfelen over vakantie naar Texel is het moment om mij, al die dan niet onvrijwillig, te euthaniseren.
Texel is verre van een ideale vakantiebestemming al hoewel het voor 2 kleiner kinderen echt een geweldig eiland is. Op Rhodos zou ik trouwens ook niet voor mijn plezier willen zitten.

• #161.506
Er niet tegen kunnen is één ding, er letterlijk ziek van worden is een tweede. Blijkbaar is het erfelijk aangezien mijn kinderen er ook flink last van hebben.
Kzei nog tegen je Steks dat je je genen niet moest verspreiden in de genenpoel.

Texel is verre van een ideale vakantiebestemming al hoewel het voor 2 kleiner kinderen echt een geweldig eiland is. Op Rhodos zou ik trouwens ook niet voor mijn plezier willen zitten.
Niet? Geweldig eiland. Heerlijk eten, lekker weer, goede prijzen, slechts 3,5 uur vliegen en zeer aardige mensen.

Het weer is eigenlijk zoals in Turkije, veel zon en weinig regen, het zit op slecht een uurtje varen van Marmaris. Maar dan zonder Turken. Sterker nog, ze hebbn er echt een tyfushekel aan Turken.

Is toch mooi man, die cultuur. Wat wil je nog meer?

• #161.508
Je kan lachen maar het gebeurt serieus vaker. Een collega van mij heeft dat gedaan.
Dat weet ik, het lachen was omdat jij je zonder koks-opleiding aardig lijkt te redden. Soms speel ik weleens met de gedachte, maar misschien ben ik meer geschikt voor contact met gasten.

Ik sprak laatst iemand die vertrokken was naar de West om op een van de eilanden te werken als chef, die maakte wel wat meer uren dan jij, maar was iedere zondag vrij, het restaurant was van een Urker.

Als je dan toch naar een eiland moet...

• #161.510
Ja man, NL is schofterig duur. Ksnap daarom ook niet waarom mensen in NL op vakantie gaan.
Met 3 kleine kinderen is nederland ideaal. Wij gaan nooit naar het buitenland maar altijd naar een centrparcs. Ook altijd buiten de schoolvakanties omdat mijn vrouw in de zomer vakantie moet werken. Mijn zus vorige week een weekje centreparcs geboekt in de bouwvak. 1900 euro. Wij een week in Januari 400 + bijna een prive park in Januari.

• #161.511
Ja man, NL is schofterig duur. Ksnap daarom ook niet waarom mensen in NL op vakantie gaan.
Super ideaal man. Wij ook weekje Landal geboekt in Juni voor +-400 euro. De hond moet sowieso mee, dus vliegen gaat niet. Heb ook wel een aantal keer naar Zuid-Frankrijk gereden maar vind dat toch altijd maar een takke eind, vooral omdat ik het liefste alles zelf rijd. Om 03:00u vertrekken om dan mooi 12-13u te gaan rijden... Lig je de hele dag daarna nog op je rug omdat je gesloopt bent van dat takke eind rijden. 2 jaar geleden is m'n vriendin aangereden door een auto en sindsdien kan ze nog maar maximaal +-1u in de auto zitten zonder dat alles pijn begint te doen. Dus de opties qua vakantie zijn vrij minimaal.

• #161.515
Met 3 kleine kinderen is nederland ideaal. Wij gaan nooit naar het buitenland maar altijd naar een centrparcs. Ook altijd buiten de schoolvakanties omdat mijn vrouw in de zomer vakantie moet werken. Mijn zus vorige week een weekje centreparcs geboekt in de bouwvak. 1900 euro. Wij een week in Januari 400 + bijna een prive park in Januari.
Super ideaal man. Wij ook weekje Landal geboekt in Juni voor +-400 euro. De hond moet sowieso mee, dus vliegen gaat niet. Heb ook wel een aantal keer naar Zuid-Frankrijk gereden maar vind dat toch altijd maar een takke eind, vooral omdat ik het liefste alles zelf rijd. Om 03:00u vertrekken om dan mooi 12-13u te gaan rijden... Lig je de hele dag daarna nog op je rug omdat je gesloopt bent van dat takke eind rijden. 2 jaar geleden is m'n vriendin aangereden door een auto en sindsdien kan ze nog maar maximaal +-1u in de auto zitten zonder dat alles pijn begint te doen. Dus de opties qua vakantie zijn vrij minimaal.
Wij gaan ook altijd buiten de vakanties om ivm werk vriendin. Maar binnen Nederland op vakantie zou ik echt helemaal gek worden man. Van de mensen, van de prijzen (1900 voor een week centerparks in de bouwvak? Damn), van het saaie eten. Wij zijn van het verre reizen en gaan misschien nog wel met name voor het eten. Voor mij is vakantie dat ik gewoon ff weg moet uit dit land, in een andere cultuur moet zijn, zo ver weg mogelijk van alles dat Nederlands is. Dit land werkt, voor mij althans, heel verstikkend.

Als Thailand weer opengaat nemen we die kleine mee daarheen. 11 uur vliegtuig wordt alleen wel een bittere pil, maar het zij zo. Eerst nog in september weer naar Griekenland of Kroatië voor een week of 2 en dan hopelijk januari Thailand als alles weer normaal is daar. Kan ie nog 2 keer wennen aan vliegen. Maar misschien stellen we het wel nog een jaar uit.

Heb wat vakantie in te halen :roflol:. Willen ook nog naar Japan, Zuid-Korea, Singapore voor de streetfood (Anthony Bourdain gezien?) en omliggende landen in ZO-Azië, Scandinavië. Een mooie CO2 afdruk achterlaten. IJsland lijkt ons ook wel leuk om een keertje kort heen te gaan. Florida voor de pretparken als ie ouder is.

Een hond in het vliegtuig is geen optie? Of een kennel? Wel kut man van dat ongeluk :(.

• #161.516
Een hond in het vliegtuig is geen optie? Of een kennel? Wel kut man van dat ongeluk :(.
Voor ons is de hond een volwaardig gezinslid. Dus waar wij heen gaan, gaat hij mee :) Bewust gekozen voordat we de pup gingen ophalen.
Ja is beetje balen man, ze is in een schoolzone op een zebrapad aangereden met de hond. Stuitje gebroken en iets verneukt aan haar heup. Die heup herstelt super slecht. Dusja, daar hielden wel veel leuke dingen op. Ver wandelen, samen hardlopen, samen trainen, fietsen met de hond, lange afstanden rijden en dus ook de wat verdere vakanties.

• #161.517
Voor ons is de hond een volwaardig gezinslid. Dus waar wij heen gaan, gaat hij mee :) Bewust gekozen voordat we de pup gingen ophalen.
Mijn vriendin is ook een volwaardig gezinslid maar in februari ga ik toch echt een weekje zonder haar met de boys naar Finland. :D

Maar je kan je hond niet meenemen in het vliegtuig?

• #161.518
Ja is beetje balen man, ze is in een schoolzone op een zebrapad aangereden met de hond. Stuitje gebroken en iets verneukt aan haar heup. Die heup herstelt super slecht. Dusja, daar hielden wel veel leuke dingen op. Ver wandelen, samen hardlopen, samen trainen, fietsen met de hond, lange afstanden rijden en dus ook de wat verdere vakanties.
Jezus wat kut hey. :(

Al die fucking r**ards ook op de weg in dit land.

• #161.519
Mijn vriendin is ook een volwaardig gezinslid maar in februari ga ik toch echt een weekje zonder haar met de boys naar Finland. :D

Maar je kan je hond niet meenemen in het vliegtuig?
Is Finland niet reteduur? :p Maat van mij heeft daar op Erasmus geweest.
Zelf ben ik ook van het reizen, vooral voor het eten eigenlijk :D Vind het echt tof om echt local te gaan eten. Meestal cheap, lekker en op de juiste plaatsen zijn de mensen echt vriendelijk dus buiten de echt toeristische plaatsen om.
Geen stress, heerlijk.

• #161.520
Is Finland niet reteduur? :p Maat van mij heeft daar op Erasmus geweest.
Zelf ben ik ook van het reizen, vooral voor het eten eigenlijk :D Vind het echt tof om echt local te gaan eten. Meestal cheap, lekker en op de juiste plaatsen zijn de mensen echt vriendelijk dus buiten de echt toeristische plaatsen om.
Geen stress, heerlijk.
Noorwegen qua drank wel.

Terug
Naar boven