- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon doenNajib Amhali staat nu naast me in de gym bij de cables.
Heb echt moeite om geen "Hassan broodje!" te roepen.
Hij is aan het trainen met een personal trainer, wil em niet lastig vallen.
.Zeg dan geen broodjes meer bij Hassan tegenwoordig.Hij is aan het trainen met een personal trainer, wil em niet lastig vallen.
Hij zal de hele dag niks anders horen op straat.
Pics or it did not happnNajib Amhali staat nu naast me in de gym bij de cables.
Heb echt moeite om geen "Hassan broodje!" te roepen.
Ik woon in Amstelveen. Niks speciaals om hier BN'ers aan te treffen. Het zijn ook maar mensen en veel wonen er in deze regio. Najib Amhali ben ik echter nog niet eerder tegengekomen.
Wij werklozen hebben tijd zat.Heb hem gezien en viel me zwaar tegen, te lang en te saai. Kon me aandacht er niet bijhouden en heb stukken maar overgeslagen. Al met al een domper…
Leuk Marokkaans tintje. Wel hip tegenwoordig. Wel schattig dat je speciaal voor @imnewhere een stoeltje heb gekocht.Wij werklozen hebben tijd zat.
Hoe rate jij de nieuwe indeling?![]()
Beetje oosterse stijl qua meubels. Vind je vloer en behang achter de tv wel erg mooi. De tv zelf is wel weer klein….Wij werklozen hebben tijd zat.
Hoe rate jij de nieuwe indeling?
Waar staat trouwens je playstation of is gamen in de woonkamer verboden daar?Wij werklozen hebben tijd zat.
Vlees eten ookWaar staat trouwens je playstation of is gamen in de woonkamer verboden daar?
Vandaar die hippe trending woonkamer look!
Alles eraan doen om morgen top fit te zijn 😅M'n hele rug zit muurvast van dat eindeloos deadliften, ben benieuwd of dit gaat helpen
Zal wel weer grandioos afzien worden 🤣
![]()
Hahahaha. Coming to get you

die potjes van je toffel zijn krom, ziede gij da? ah jonghu da hurt zow...........bloemetjesss??Wij werklozen hebben tijd zat.