MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.562
De wijnen komen uit de privé kelder van de gastheer.
Die tevens een goede vriend is.
Het thema is 2014, het geboortejaar van de communicant.
Klinkt al beter. Zelf heb ik nu diarree nadat ik gisteren in Haarzuilens een overmaat bourgondische bitterballen en Affligem tripel heb genuttigd tijdens een stop van een motorritje, en thuis nog een 6-pack van hetzelfde ontdekte in de kast. "Ja, als het zo moet dan hoeft het niet meer voor mij."

Laatst bewerkt:
  • #161.563
Klinkt al beter. Zelf heb ik nu diarree nadat ik gisteren in Haarzuilens een overmaat bourgondische bitterballen en Affligem tripel heb genuttigd tijdens een stop van een motorritje, en thuis nog een 6-pack van hetzelfde ontdekte in de kast. "Ja, als het zo moet dan hoeft het niet meer voor mij."
Dus je hebt jezelf volgetankt en bent toen weer verder gaan rijden?

• #161.564
Dus je hebt jezelf volgetankt en bent toen weer verder gaan rijden?
Van een paar tripels ga ik beter rijden. Rij dan ook op een Speed Triple.

Dat kon ik niet zeggen van een gast die in zijn dikke Audi met spinnende wielen het parkeerterrein verliet om vervolgens in een 50 zone met koude motor zo snel mogelijk naar 100++ te racen. Moest lachen om de oliewolk die uit de uitlaat van die mishandelde nieuwe auto kwam, maar als de timing een paar seconden anders was geweest had hij me aangereden met zijn dronken gedrag.

• #161.568
Mensen op de loopband maximaal incline zien joggen en dan de handvaten vasthouden. 🤙

• #161.580
Terug
Naar boven