- Waardering
- 22.485
De wijnen komen uit de privé kelder van de gastheer.
Die tevens een goede vriend is.
Het thema is 2014, het geboortejaar van de communicant.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De wijnen komen uit de privé kelder van de gastheer.
Klinkt al beter. Zelf heb ik nu diarree nadat ik gisteren in Haarzuilens een overmaat bourgondische bitterballen en Affligem tripel heb genuttigd tijdens een stop van een motorritje, en thuis nog een 6-pack van hetzelfde ontdekte in de kast. "Ja, als het zo moet dan hoeft het niet meer voor mij."De wijnen komen uit de privé kelder van de gastheer.
Die tevens een goede vriend is.
Het thema is 2014, het geboortejaar van de communicant.
Dus je hebt jezelf volgetankt en bent toen weer verder gaan rijden?Klinkt al beter. Zelf heb ik nu diarree nadat ik gisteren in Haarzuilens een overmaat bourgondische bitterballen en Affligem tripel heb genuttigd tijdens een stop van een motorritje, en thuis nog een 6-pack van hetzelfde ontdekte in de kast. "Ja, als het zo moet dan hoeft het niet meer voor mij."
Van een paar tripels ga ik beter rijden. Rij dan ook op een Speed Triple.Dus je hebt jezelf volgetankt en bent toen weer verder gaan rijden?
Ik ken het.Van een paar tripels ga ik beter rijden. Rij dan ook op een Speed Triple.
Het zit ook nooit mee hè.maar als de timing een paar seconden anders was geweest had hij me aangereden met zijn dronken gedrag.
Juist wel. Zijn vriendje die er achteraan kwam in een andere Audi zag me wel en ging pas gek doen nadat ik hem er op het rechte eind erlangs liet.
Ik heb dat eindelijk afgeleerd 😂😂Mensen op de loopband maximaal incline zien joggen en dan de handvaten vasthouden. 🤙
Mensen die zo cardio doen zijn ook de insta “NEW PR SQUATZZZZZ” om vervolgens een half rep te posten. 🙋♂️
Dus jij kijkt wel maar volgt mij nietMensen die zo cardio doen zijn ook de insta “NEW PR SQUATZZZZZ” om vervolgens een half rep te posten. 🙋♂️
Ik voel mij aangesproken.Mensen op de loopband maximaal incline zien joggen en dan de handvaten vasthouden. 🤙
EN WEERMensen die zo cardio doen zijn ook de insta “NEW PR SQUATZZZZZ” om vervolgens een half rep te posten. 🙋♂️
Hahaha, loopband terwijl je de handvatten vasthoudt, vooral bij incline, is zo belachelijk veel makkelijker dan met je handen los.
doe jij dat dan?

Nou voor het eerst working set met 140 op squat vandaag, maar ging niet helemaal diep nee. Maar dat wel ff posten 😌
I know 😋 deed dat jaren terug toen ik begon. Nu doe ik helemaal geen cardio meer. Ja buiten lopenHahaha, loopband terwijl je de handvatten vasthoudt, vooral bij incline, is zo belachelijk veel makkelijker dan met je handen los.
Ik hou altijd handvaten vast maardan snel lopend op incline. Kan gewoonMensen op de loopband maximaal incline zien joggen en dan de handvaten vasthouden. 🤙
Verre van optimaal, maar alles “kan”.Ik hou altijd handvaten vast maardan snel lopend op incline. Kan gewoon