AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.602
Wij werklozen hebben tijd zat.

Hoe rate jij de nieuwe indeling?
20220529_132431.jpg
Als je dan toch een LOVE ding aan de muur gaat hangen, dan was ik 100% wijf gegaan en was voor "live love laugh" gegaan 🤣
Verder, prima ingericht, toch? :)

• #161.604
Als je dan toch een LOVE ding aan de muur gaat hangen, dan was ik 100% wijf gegaan en was voor "live love laugh" gegaan 🤣
Verder, prima ingericht, toch? :)
Zo'n bordje met huisregels is ook super fijn, Sommige plakken er zelfs stickers van op hun containers.
In dit huis proberen we ruzies eerst uit te praten voor we elkaar in elkaar slaan.

• #161.606
Eerste keer zelfstandig omrollen, voor ik het weet is ie al 18 jaar!

• #161.609
  • #161.613
  • #161.615
Wilde vanavond uitsloven met een dinertje thuis voor het vrouwtje maar heb me iets laten gaan.

€200 lichter bij de Sligro lol. Maar dan heb je wel 8 gangen met wine pairing :). Oesters, kreeft, zalmtartaar, steaktartaar van ossehaas, op de huid gebakken dorade met zeekraal, sous vide rib eye, kaasplankje en een ijsje.

Zin in!

• #161.616
Wilde vanavond uitsloven met een dinertje thuis voor het vrouwtje maar heb me iets laten gaan.

€200 lichter bij de Sligro lol. Maar dan heb je wel 8 gangen met wine pairing :). Oesters, kreeft, zalmtartaar, steaktartaar van ossehaas, op de huid gebakken dorade met zeekraal, sous vide rib eye, kaasplankje en een ijsje.

Zin in!
Jij wilt palen zo te zien👍

• #161.617

Zin in!
Interesse in een trio?

• #161.618
Nieuw huisdier
20220531_133235.jpg

Hallo meneer de kreeft

En ik ben natuurlijk geen barbaar, dus hij gaat niet levend de pan in. Ik zet zo een mes achter zijn schedel en splijt zijn hersentjes in 1 vloeiende beweging. Binnen een tiende van een seconde is het over.

Laatst bewerkt:
  • #161.619
20220531_134039.jpg

Achter de kop je mes zetten. Waar de 2 lijnen elkaar kruisen en dan over de lijn op zijn kop naar beneden. Dus de punt erdoor rammen tot de snijplank en dan naar beneden hakken, helemaal door. En in 1 beweging.

20220531_134320.jpg

En dan dus helemaal plat tot de plank. Hij is op deze foto al dood, khad em al doorkliefd, deze foto is meer om een idee te geven.

Terug
Naar boven