ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Hou je bek joh ouwe mafkeesdie potjes van je toffel zijn krom, ziede gij da? ah jonghu da hurt zow...........bloemetjesss??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou je bek joh ouwe mafkeesdie potjes van je toffel zijn krom, ziede gij da? ah jonghu da hurt zow...........bloemetjesss??
Als je dan toch een LOVE ding aan de muur gaat hangen, dan was ik 100% wijf gegaan en was voor "live love laugh" gegaan 🤣Wij werklozen hebben tijd zat.
Hoe rate jij de nieuwe indeling?![]()

Is het huis van mijn zus 🤣Als je dan toch een LOVE ding aan de muur gaat hangen, dan was ik 100% wijf gegaan en was voor "live love laugh" gegaan 🤣
Verder, prima ingericht, toch?![]()
Zo'n bordje met huisregels is ook super fijn, Sommige plakken er zelfs stickers van op hun containers.Als je dan toch een LOVE ding aan de muur gaat hangen, dan was ik 100% wijf gegaan en was voor "live love laugh" gegaan 🤣
Verder, prima ingericht, toch?![]()
lijkt wel een zeecontainer, wat een dooie boel man!! (je huis inrichten moet je aan een vrouw overlaten)

Bijna een pushupEerste keer zelfstandig omrollen, voor ik het weet is ie al 18 jaar!
Eerder een lowkick met hoge dekking.
Je kunt al stilaan een beetje beginnen worstelen nu.Eerste keer zelfstandig omrollen, voor ik het weet is ie al 18 jaar!
Die kleintjes zijn net elastieken man. Hier de jongen 2 jaar. Als ik doe wat hij doet en knalt en valt de hele dag, kost me dat een half jaar ziektewet. OngelofelijkJe kunt al stilaan een beetje beginnen worstelen nu.
Met andere woorden je hebt het al eens getest ? 🤣Die kleintjes zijn net elastieken man. Hier de jongen 2 jaar. Als ik doe wat hij doet en knalt en valt de hele dag, kost me dat een half jaar ziektewet. Ongelofelijk
Wat ik heb geincasseerd zal die jongen nooit kunnen/gaan evenaren( en gelukkig maar)
Die van mij is bijna 21 maanden en dit is zeer herkenbaarDie kleintjes zijn net elastieken man. Hier de jongen 2 jaar. Als ik doe wat hij doet en knalt en valt de hele dag, kost me dat een half jaar ziektewet. Ongelofelijk

kraakbeenDie kleintjes zijn net elastieken man. Hier de jongen 2 jaar. Als ik doe wat hij doet en knalt en valt de hele dag, kost me dat een half jaar ziektewet. Ongelofelijk
. Oesters, kreeft, zalmtartaar, steaktartaar van ossehaas, op de huid gebakken dorade met zeekraal, sous vide rib eye, kaasplankje en een ijsje.Jij wilt palen zo te zien👍Wilde vanavond uitsloven met een dinertje thuis voor het vrouwtje maar heb me iets laten gaan.
€200 lichter bij de Sligro lol. Maar dan heb je wel 8 gangen met wine pairing. Oesters, kreeft, zalmtartaar, steaktartaar van ossehaas, op de huid gebakken dorade met zeekraal, sous vide rib eye, kaasplankje en een ijsje.
Zin in!
Interesse in een trio?Wilde vanavond uitsloven met een dinertje thuis voor het vrouwtje maar heb me iets laten gaan.
€200 lichter bij de Sligro lol. Maar dan heb je wel 8 gangen met wine pairing. Oesters, kreeft, zalmtartaar, steaktartaar van ossehaas, op de huid gebakken dorade met zeekraal, sous vide rib eye, kaasplankje en een ijsje.
Zin in!
Got 'em