Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.641
Jij zal er vast wel weer allergisch voor zijn :roflol:.

Ook echt zo'n uitspraak "ik hou niet van vis, ik vind de smaak niet lekker".
Er zijn echt duizenden soorten vis, zoveel verschillende smaken.
"Ja maar een sliptong vind ik dan wel weer lekker."

Das toch ook een vis, domme doos.
Dat vind ik als mensen zeggen dat ze niet van klassieke muziek houden of van metal of weet ik veel welk genre. Muziekgenres zijn zo enorm breed dat het een je aanspreekt en het ander niet. Lijkt me aardig bizar als je alles van een genre leuk vindt.

Vis is trouwens ranzig, ik heb het nog nooit gehad. Maar iets wat zo enorm stinkt en er zo smerig uit ziet stop ik niet in m'n mond. Beetje vergelijkbaar met skinnie zijn p**mel.

• #161.642
Dat vind ik als mensen zeggen dat ze niet van klassieke muziek houden of van metal of weet ik veel welk genre. Muziekgenres zijn zo enorm breed dat het een je aanspreekt en het ander niet. Lijkt me aardig bizar als je alles van een genre leuk vindt.

Vis is trouwens ranzig, ik heb het nog nooit gehad. Maar iets wat zo enorm stinkt en er zo smerig uit ziet stop ik niet in m'n mond. Beetje vergelijkbaar met skinnie zijn p**mel.
Vis hoort niet te stinken, alleen rotte vis stinkt (en Skinnie's p**mel). Verse vis ruik je vrijwel niet.

• #161.643
20220531_154028.jpg

Das lang geleden.

En voordat @TheBlock weer begint dat dit onverantwoord is. Er staat Pro Chef op de verpakking, dus met mijn kennis van Latijn betekend dit dat als ik als professioneel kok zijnde het doe het natuurlijk wel zeer verantwoord is.

Pssssssst

• #161.644
Vis hoort niet te stinken, alleen rotte vis stinkt (en Skinnie's p**mel). Verse vis ruik je vrijwel niet.
Ja dat is ook zo'n dooddoener. Ik ben nog nooit voorbij een viswinkel of viskraam gelopen met verse vis dan. Gadverdamme wat meuren die dingen. Ik neem ook geen visolie meer want ik boer altijd die schubben weer omhoog.

• #161.646
Jij zal er vast wel weer allergisch voor zijn :roflol:.

Ook echt zo'n uitspraak "ik hou niet van vis, ik vind de smaak niet lekker".
Er zijn echt duizenden soorten vis, zoveel verschillende smaken.
"Ja maar een sliptong vind ik dan wel weer lekker."

Das toch ook een vis, domme doos.
Kibbeling is wel lekker.

Maar serieus, kabeljauw, schelvis e.d. vind ik nog wel redelijk binnen te houden, maar ik heb nog nooit iets uit de zee geproefd wat ik echt lekker vind.

• #161.647
Gelijk zin in vis door jullie 🙁 lekkere verse zeebaars ofzo, heerlijk

• #161.652
  • #161.653
  • #161.654
Kaartjes voor de baas gekocht. Eindelijk Bruce live zien, benieuwd of er ook een moshpit is.

• #161.655
Dat witte van de staart. Dus tot hier
Screenshot_20220531-145505_Chrome.jpg

Prijzen zijn trouwens gezakt, ik was nog geen twee tientjes kwijt voor deze kreeft.

Valt opzicht best mee. De prijs per gram van wat je daadwerkelijk eet is natuurlijk wel belachelijk hoog, maar hoevaak eet je nou kreeft ;).
Een keer of 10 per jaar?

• #161.660
Ken ik niet maar ben nu wel benieuwd.

Ik werk nu ook in een visrestaurant dus eet proef het bijna elke dag. Yum yum
Albariño is de druif die daar heer en meester is.
Een mooie Godello moet ook lukken als we dan toch in Spanje zitten.

Edit: lijkt me een hele opgave dit elke dag te moeten proeven. Sterkte.

Terug
Naar boven