XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #161.681
Nee nu niet meer. Maar heb met meerdere op verschillende plekken gewerkt. Maar heb er geen problemen mee. Lekker belangrijk wat iemand doet in zijn leven. Heb alleen moeite dat soort mensen serieus te nemen maarja, ik doe gewoon lkkr mijn werk en houd mijn mening gewoon voor me.

• #161.682
Nee nu niet meer. Maar heb met meerdere op verschillende plekken gewerkt. Maar heb er geen problemen mee. Lekker belangrijk wat iemand doet in zijn leven. Heb alleen moeite dat soort mensen serieus te nemen maarja, ik doe gewoon lkkr mijn werk en houd mijn mening gewoon voor me.
Ik denk dat ik even terug eens een maaltijd deelde met 1 ervan. Hij werkt nu in Choux.

• #161.683
Dan moeten we er wel een weekendje van maken. Misschien ergens eind september, op mooie nazomerse dag.? Ik zit aankomende maanden vol.

Vind t geen probleem om die kant op te rijden. Ik kom dan denk ik wel met m'n vriendin en die kleine als dat geen probleem is. Zit vast wel een hotelletje in de buurt (om ze te dumpen hehe).

Zit momenteel aan gang nr 5, de steaktartaar.
20220531_183425.jpg

De klassieke met ansjovis, kappertjes, sjalot, peterselie, cornichons, ketchup, worcester, tabasco, mayo en zwarte peper. Met ossenhaas, bavette ging alleen per 2kg.
Voor de liefhebbers:
Screenshot_20220531-191624_OneDrive.jpg

• #161.684
Ik denk dat ik even terug eens een maaltijd deelde met 1 ervan. Hij werkt nu in Choux.
Ja Amsterdam zit er vol mee. Amsterdam is altijd al een stad geweest van extraverten natuurlijk.

Zolang ze hun werk maar goed doen. Het stikt hier ook van de vegans en duurzaamheids anti CO2 hippies. Moet er altijd wel om lachen. Fascinerend volk.

• #161.685
Ja Amsterdam zit er vol mee. Amsterdam is altijd al een stad geweest van extraverten natuurlijk.

Zolang ze hun werk maar goed doen. Het stikt hier ook van de vegans en duurzaamheids anti CO2 hippies. Moet er altijd wel om lachen. Fascinerend volk.
En dan nog eens n*gers ook?

• #161.686
Ja. Veel vluchtelingen ook.
Ik hoef al jaren niet meer naar de dierentuin.

Wat wel ironisch is, is dat al die lhgbt figuren zo blij en trots zijn met al die vluchtelingen en andere culturen op de werkvloer. Maar die gasten moeten dus echt helemaal niks van al dat homo gedoe hebben en kijken ze steeds met scheve ogen aan.
Lol. Merkwaardig schouwspel.

• #161.687
Ja. Veel vluchtelingen ook.

Ik hoef al jaren niet meer naar de dierentuin.
Zo spijtig dat alles banaal wordt.

Hier krijgen die gelukkig nog het nodige bekijk, en worden ze vaak nagewezen vooral door kleine kinderen.
Oudere dames gaan voor een andere optie.
Naar beneden kijken en de handtas tussen de armen klemmen.

• #161.688
Zo spijtig dat alles banaal wordt.

Hier krijgen die gelukkig nog het nodige bekijk, en worden ze vaak nagewezen vooral door kleine kinderen.
Oudere dames gaan voor een andere optie.
Naar beneden kijken en de handtas tussen de armen klemmen.
Ben er wel achter gekomen in de praktijk dat afkomst redelijk bepalend is. Die jonge n*gers uit midden en west Afrika zijn een stuk vrolijker en fanatieker op de werkvloer dan zeg gasten uit de Hoorn zoals Somaliërs. Die zijn namelijk echt fucking lui.

Heb veel leuke tijden meegemaakt op de werkvloer met die Afrikanen die hier ook hard komen werken, en blij zijn dat het ze gelukt is dat ze hier zijn. Ik ben ook altijd aardig tegen ze (tegen iedereen eigenlijk). Zoals laatst op een werkplek, had ik voor die Afrikaanse afwassers smoothies en hapjes gemaakt omdat ze zo goed bezig waren. Ze wisten niet wat ze overkwam, gebeurt blijkbaar nooit. Meteen "thank you chef, your the best", vanaf dat moment ook super behulpzaam, mijn werkplekje willen schoonmaken. Super lief. Zo kan het natuurlijk ook.... (en anders gewoon weer ouderwets de zweep :D).

Maarja, uiteindelijk hebben ze hier natuurlijk niets te zoeken en zouden ze allemaal retour afzender moeten.

Want eerlijk, het zijn geen vluchtelingen maar gelukszoekers. En dat zeg ik ook tegen ze, en daar zijn ze het ook volkomen mee eens vaak lol. Niks persoonlijks, en dat is het ook niet.

• #161.689
Goed en hard werken moet beloond worden, waaronder (vooral) complimenteren als iemand zijn werk goed. Waardering geven, dat stimuleert mensen enorm. En dat doe ik overal waar ik kom constant. Wordt erg gewaardeerd.

Maar slecht werk leveren moet je bestraffen. Fouten maken is menselijk. Fouten maken is niet slecht, fouten maken is goed, mits je ervan leert. Het is een groei- en leerproces, iedereen maakt immers fouten. Dezelfde fouten blijven maken is slecht. Te laat komen, lui zijn, je werk niet goed doen, dezelfde fouten blijven maken, niet willen openstaan voor feedback en vooral klagen ga ik heel slecht op. Dan ben ik heel hard. Die instelling straalt namelijk over naar anderen, het is besmettelijk.

Maar als iemand de wil toont dan boeit het mij geen reet als ie fouten maakt. Zolang je maar de juiste instelling hebt en liergierig bent, dan kom je er vanzelf wel.

En dat hadden die West-Afrikanen dus wel, en die Somaliërs dus totaal niet.

• #161.690
Ondertussen zijn er ook nog mannen op deze wereld en die gaat nu trainen.

• #161.692
Goed en hard werken moet beloond worden, waaronder (vooral) complimenteren als iemand zijn werk goed. Waardering geven, dat stimuleert mensen enorm. En dat doe ik overal waar ik kom constant. Wordt erg gewaardeerd.

Maar slecht werk leveren moet je bestraffen. Fouten maken is menselijk. Fouten maken is niet slecht, fouten maken is goed, mits je ervan leert. Het is een groei- en leerproces, iedereen maakt immers fouten. Dezelfde fouten blijven maken is slecht. Te laat komen, lui zijn, je werk niet goed doen, dezelfde fouten blijven maken, niet willen openstaan voor feedback en vooral klagen ga ik heel slecht op. Dan ben ik heel hard. Die instelling straalt namelijk over naar anderen, het is besmettelijk.

Maar als iemand de wil toont dan boeit het mij geen reet als ie fouten maakt. Zolang je maar de juiste instelling hebt en liergierig bent, dan kom je er vanzelf wel.

En dat hadden die West-Afrikanen dus wel, en die Somaliërs dus totaal niet.
Ga nou maar eens genieten met je vrouwtje van al dat lekkere eten Herr Strudel. Er is nog genoeg tijd om over de werkethiek van Afrikanen en dergelijke te praten :p

• #161.693
Ga nou maar eens genieten met je vrouwtje van al dat lekkere eten Herr Strudel. Er is nog genoeg tijd om over de werkethiek van Afrikanen en dergelijke te praten :p
Ze is die kleine in slaap aan het brengen in zijn kamertje, vandaar ;). Maar je hebt gelijk, ik ga weer verder.

Heb een slap geouwehoer praatkick van die wijntjes :roflol:.

• #161.695
Na zo'n "dinertje" wil hij helemaal niets meer... :D
Als ik moet kiezen tussen lekker dineren of sex dan kies ik toch echt voor goed dineren :roflol:.
Jij wilt palen zo te zien👍
Altijd, maar daar hoef ik geen speciaal etentje voor te geven. Deze doe ik uit waardering en liefde :).

En een beetje om te vieren dat werk weer lekker gaat. Plus de aankomende 6 dagen ben ik van 11:00 tot 23:00 aan het werk dus eet m'n vriendin alleen. Ik was eerst van plan om gek te doen en haar te verrassen met een etentje bij restaurant aan de Poel (2 sterren) of Okura. Maar kzag op de website dat een chef's menu al €150 pp was, ex wijn.. ben je zo €400 lichter.. en dan is het nog hopen dat de baby niet na de 2e gang er opeens geen zin meer in heeft.

Dat vond ik iets te gortig, ik kan zelf wel een beetje koken dus ik ga het vandaag lekker uitgebreid zelf doen. Lekker het vrouwtje verwennen met dingen die zij lekker vindt. En jezelf uitsloven wordt natuurlijk ook gewaardeerd :).

*een half uurtje na het schrijven van het eerste deel van deze post*
Die kleine sliep net 10 mins en is nu inmiddels alweer een kwartiertje moeilijk aan het doen. De eetlust is inmiddels ook vrijwel weg. Besloten om donderdag lekker vrij te nemen (had gelukkig nog geen goedkeuring gegeven voor die dag) en dan de overige gangen te eten. Heb ook nog wat over van de zalm en ossenhaas dus kan mooi 5 gangen doen :).

• #161.696
Terug
Naar boven