XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #162.301
Hypotheekadviseur had geen rekening gehouden met onze 13e maand, we kunnen 355-365k krijgen... :o Zonder studieschuld hadden we als beginnende werknemers gewoon bijna een half miljoen kunnen krijgen. Viel allemaal dus toch behoorlijk mee, ondanks de 1 ton schuld.
Zo slecht hebben we het dus helemaal niet in dit koude kikkerlandje. ;)

• #162.302
En daarvoor koop je een miniscule tussenwoning tegenwoordig. Dus je gaat er praktisch alleen op achteruit, ondanks je waardestijging.

Het Systeem = illuschizofreen
Klopt, mijn oudste zoon woont er nu. Is nog best redelijke (3slk)woning, verkoop ligt stuk hoger momenteel. Is geen intentie tot verkoop.

• #162.303
Zo slecht hebben we het dus helemaal niet in dit koude kikkerlandje. ;)
Nou ben ik sowieso al tevreden in dit land. Ik heb het sowieso niet slecht met m'n vriendin. Ons startersloon is al behoorlijk wat. Ik hoef niet bewust over m'n uitgaven te zijn en kan eten kopen zonder dat ik daarover na hoef te denken. En een camera upgrade... :p

De studieschuld is jammer, maar niet het einde van de wereld.

• #162.304
Nou ben ik sowieso al tevreden in dit land. Ik heb het sowieso niet slecht met m'n vriendin. Ons startersloon is al behoorlijk wat. Ik hoef niet bewust over m'n uitgaven te zijn en kan eten kopen zonder dat ik daarover na hoef te denken. En een camera upgrade... :p

Maar velen kunnen alleen maar klagen. Ik trouwens niet dat veel zaken niet beter kunnen.

• #162.305
Blij met mn energie contract, pas geleden.voor de crisis nog vast laten zetten voor 3 jaar. Buren betalen paar 100 meer. En wij krijgen 513 euro terug. Maar we leven dan ook extreem zuinig met electra en gas. Ik heb de komende 3 jaar geen zorgen iig.

En dan krijg ik net een mail dat het btw bedrag nog verlaagd word dus volgend jaar nog meer cashen🤣

• #162.306
Ja gun mij ook eens wat.

T gaat trouwens niet slecht met alle aandelen.
Screenshot_20220623-102305_Chrome.jpg

:trollface:

Funfact: de Nederlandse belastingbetaler draagt bij aan die stijging van Lockheed.

• Er komen 6 extra F-35’s. De hele vloot krijgt modernere wapens.

• #162.307

Ik zou wel zelf ook goed naar de (netto) hypotheeklast kijken en berekenen of je dat makkelijk kunt betalen. Vergeet niet dat gas en licht je nu ook zomaar €400 per maand kan kosten.

• #162.308
Lekker tophyphoteekje jonguh... de bomen groeien tot in de hemel.

• #162.309
Ik zou wel zelf ook goed naar de (netto) hypotheeklast kijken en berekenen of je dat makkelijk kunt betalen. Vergeet niet dat gas en licht je nu ook zomaar €400 per maand kan kosten.
Vergeet niet de grote investeringen die je moet doen om te verduurzamen en dat jeverplicht van het gas af moet. Die shit kost je ook 10.000en € de komende jaren

• #162.312
  • #162.313
Kent iemand de tulpenmanie nog?

Deze shit lijkt er best veel op

• #162.314
  • #162.315
Kent iemand de tulpenmanie nog?

Deze shit lijkt er best veel op
Gast, dit is veeeeeel erger. De ballon is eigenlijk al minimaal 2 keer geklapt (2000 en 2007) en toch weten ze hem nog verder op te blazen en de mensen die dit beseffen zien het gebeuren en houden dr adem in.

Surprise Explode GIF by Channel 7

• #162.316
Hebben we naar gekeken idd, we weten aardig waar we aan toe zijn. Maar goed, we hebben liever de huis die we graag willen en de eerste jaren zuiniger leven, dan een huis wat ons minder valt en minder zuinig te hoeven leven.

• #162.317

Worden leuke tijden als je eenmaal; hypotheek/rente maandelijks betaald, gemeente belastingen, stroom/gas/water, boodschappen, huis verz, internet/tv, kut hond belasting, noem maar op moet zelfs betalen om te mogen schijten in dit land dmv rioolbelasting.

• #162.318
I cant breathe👀!

• #162.319
Hebben we naar gekeken idd, we weten aardig waar we aan toe zijn. Maar goed, we hebben liever de huis die we graag willen en de eerste jaren zuiniger leven, dan een huis wat ons minder valt en minder zuinig te hoeven leven.
Ook dat is een goede keuze, wij hebben 12 jaar geleden ook een groter huis dan nodig gekocht m.a.g. dat we eigenlijk pas hoeven te verhuizen als we oud en kreupel zijn.

• #162.320
Worden leuke tijden als je eenmaal; hypotheek/rente maandelijks betaald, gemeente belastingen, stroom/gas/water, boodschappen, huis verz, internet/tv, kut hond belasting, noem maar op moet zelfs betalen om te mogen schijten in dit land dmv rioolbelasting.

Kinderen....
Luiers 10 euro per pak
Melk 16 euro per pak

Tutje 5 euro en verlies je minimaal 25x 🤣

Terug
Naar boven